Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän tarina: Palanderit

Vierailija
09.10.2017 |

Seuraako kukaan muu? Onpas jotenkin todella vaivaantunut ilmapiiri....

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riinan sanoin; Tsiisus!!!

Vierailija
22/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Kalle omanlaisensa ärsyttävä sählääjä, mutta ei nyt sentään tuollaista kohtelua ansaitsisi. 😕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalaiset ei ainakaan "kuulosta" kovin fiksulle porukalle :O, positiivista jengiä huh

Vierailija
24/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ohjelma...

Vierailija
25/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalaiset ei ainakaan "kuulosta" kovin fiksulle porukalle :O, positiivista jengiä huh

No ei tästä jaksosta nyt keksi hyvällä tahdollakaan mitään positiivista. Ainoastaan tuo juontajalle pisteet siitä, että pitää ammattimaisuutensa.

Surullista katsoa tällaista suhdetta. Olen itse seurannut samanlaista liittoa läheltä, jossa toista osapuolta nälvittiin aivan jatkuvalla syötöllä. Se tekee ihmiselle todella paljon arpia, jatkuva alistamisen ja piilovittuilu.

Vierailija
26/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on vakka kantensa valinnut.

Vierailija
27/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeetä ja järkkyä väkee ainakin palstalaiset :O, huh

Vierailija
28/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metti Forssel ja Riinis on jotenkin samanoloisia.

Vierailija
29/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla totaalinen rahapula, kun ovat lähteneet tekemään näin huonoa ohjelmaa. Todelliset talousvaikeudet ja pettämiset eivät ole viihdettä. Mutta nuo vaan myyvät juttujaan medialle.  Tällaisilla ihmisillä on "kaikki käy" meininki. En arvosta!

"Riina-Maija Palander: - Pahinta pettämisessä oli suru"

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/riina-maija-pal…

"Kalle Palanderin kartanobisneksen tilinpäätös on murheellista luettavaa: - Kesä meni Ontikassa suoraan sanoen perseelleen"

http://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201709252200412503_vd.shtml

Vierailija
30/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tästä jaksosta nyt keksi hyvällä tahdollakaan mitään positiivista. Ainoastaan tuo juontajalle pisteet siitä, että pitää ammattimaisuutensa.

Surullista katsoa tällaista suhdetta. Olen itse seurannut samanlaista liittoa läheltä, jossa toista osapuolta nälvittiin aivan jatkuvalla syötöllä. Se tekee ihmiselle todella paljon arpia, jatkuva alistamisen ja piilovittuilu.

Tsiisus siä kannata kauheesti ihmisiä tuomita jonku tv-ohjelman perusteella :D

Vierailija
31/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkein esine on oma valokuva :D :D

Vierailija
32/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsiisus siä kannata kauheesti ihmisiä tuomita jonku tv-ohjelman perusteella :D

En tiedä miten sinä tätä paria tarkastelet. Mutta minusta tämä vaimo on todella ilkeä ja kiusaaja. Sellaisen kuvan tästä heidän vuorovaikutuksesta saa.

Riina puhuu todella katkeraan sävyyn omasta lapsuudenperheestään,lapsistaan ja omasta miehestään. Ei siitä nyt vaan tule sellaista kuvaa, että hän olisi jotenkin kauhean lämmin ja rakastava ihminen.

Ymmärrän, että miehen pettämiset ja vuosien (varmaan osalta pakotettuna) kotona olo on tehnyt häneltä katkeran. Toivon hänelle kaikkea hyvää. Mutta toivon hyvää myös hänen miehelleen, koska tulee surullinen olo tätä seuratessa.

Vierailija
33/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riina toi oman kuvansa. :D Tuolla itserakkaudella ei oo mitää rajaa.. Kalle sentään toi kihlasormukset

Vierailija
34/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pari <3, sopii selvästi toisillensa hyvin!

Vierailija
35/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Riina pistää tuulemaan!" Mitä tehnyt tai saanut aikaan, ollut kotona 10 vuotta?! :D Tulin katsomaan mitä muut ollut mieltä. Ekaa kertaa tässä ohjelmassa, ihan järkky ja kylmä tunnelma tuon naisen takia.

Vierailija
36/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riinis teilasi loppuun sitten vielä koko Meidän tarina ohjelman tarkoituksen ja idean. "Mun mielestä ei kannata liikaa miettiä, ihmiset miettii liikaa mitä sitten vanhana" Tyypillistä Riinistä.

Vierailija
37/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallesta saa usein hyvän kuvan haastatteluissa, niin tässäkin. Vaikuttaa välittävältä.

Riinis on jotenkin ihan jäässä. Ehkä hän jännittää tai sitten on onneton. En dumaisi tämän esiintymisen perusteella.

Vierailija
38/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut ohjelmaa, mutta en tiedä yhtään mukavaa lämmintä ystävällistä kaunista itäblokista peräisen olevaa naista, meillä on töissäkin niitä muutamia ja ihan samanlaisia he ovat omia miehiään ja lapsiaan ja muita kohtaan. 

Itse olen ajatellut että vika on heidän vanhassa systeemissä, itäblokin systeemi on pilannut heidän, onhan niitä muitakin samasta maasta tulleita julkkiksia jotka on ihan samanlaisia

Vierailija
39/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katsonut ohjelmaa, mutta en tiedä yhtään mukavaa lämmintä ystävällistä kaunista itäblokista peräisen olevaa naista, meillä on töissäkin niitä muutamia ja ihan samanlaisia he ovat omia miehiään ja lapsiaan ja muita kohtaan. 

Itse olen ajatellut että vika on heidän vanhassa systeemissä, itäblokin systeemi on pilannut heidän, onhan niitä muitakin samasta maasta tulleita julkkiksia jotka on ihan samanlaisia

Mistä itäblokin maasta Riina on kotoisin? Olen luullut suomalaiseksi.

Vierailija
40/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin on tyhjä tynnöri tuo Riina. Naureskeli vaan ja tylytti miestään. Ymmärsi kaikki kysymykset aivan väärin. Sitten vielä kehua retosteli miten hyvin on säilynyt. Kalleakin hävetti tuollainen itsekehu. Kyllä juontajalla oli tekeminen siinä kun yritti paikata naisen sanomisia....huh huh sanon vaan....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi