Meidän tarina: Palanderit
Seuraako kukaan muu? Onpas jotenkin todella vaivaantunut ilmapiiri....
Kommentit (50)
Tuo suhde on selvästi ohi. Riina on hiukkasen kylmän oloinen ja itseään täynnä oleva nainen!!
MIKÄ tuo Riiniksen botox-ylähuuli on? Ihan järkky...
”Siis mua on kosittu seitsemän kertaa” Ahahahhaha! Aivan uskomaton muikkeli.
Ohjelmaa tullut 15min.ja Kalle saanut sanottua kaksi lyhyttä lausetta. Tuo nainen vie kaiken ilman ja tilan.
Riinan ylähuuli näyttää jännältä...
Huhhuh mikä nainen =( Ei ihme että Kalle katselee muualle!
Riina puhuu ja puhuu ja puhuu...onko se laittanut ylähuuleen täytettä?
Mulla ei roiku mikään
Ihan kauheeta katottavaa. Miksi noi on tullu tähän ohjelmaan, kun selvästi eivät rakasta enää toisiaan? Vaivaannuttavaa. "Mulla ei oo kroppa muuttunu yhtään 15 vuotiaasta." En kestä tuota Riinistä. Huoh. Elämän tärkein asia.
Sammutin tv:n kun nämä tyypit tulivat kuvaan. Ei kiitos, en katso.
Huvittavaa kuinka eri tavalla katotaan samaa ohjelmaa, mun mielestä oli aivan liikkis tarina suhteen alusta ja oli kiva kuunnella! :)
Tullut joko muutama kilo lisää koska kroppa näyttää terveemmältä kuin aiemmin ja kasvot ei ole yhtä kuivat. Tai sitten on kasvoissa täyteaineita... huulessa varmaan onkin, kivat varjo tulee siitä kun törröttää. Minäminäminä...
Surettaa tuo nainen. Sielu varmaan mennyt kaiken pettämisen ja talousvaikeuksien jälkeen. On kuin kylmä ja muovinen kuori, ei mitään sisältöä. Suu käy, puhuu vain omasta erinomaisuudestaan.
Aika iso kontrasti muihin ohjelman pareihin. Esim. se missi ja jääkiekkoilija. Nimiä en muista, mutta olivat kovin rakastuneita ja ennen kaikkea arvostivat toisiaan.
Tästä parista tulee vaan surulliseksi. Tässä oikea kulissiavioliiton malliesimerkki.
Riiniksen kroppa on kolmen raskauden jälkeen kuin 15-vuotiaalla :D Mikään ei roiku.
Maskeeraajatki selvästi inhoaa Riinaa, ketään ei ole maskeerattu noin rupsahtaneeksi kuuskymppiseksi =)
Voi Kalle... koitti sanoa vaimolleen jotain kaunista ja tämä vaan tylytti takaisin.
Juontaja-parka. Koittaa saada Riinaa puhumaan muutakin kuin kauhistelua, mut eihän tollasta itsekeskeistä saa sanomaan muuta kuin minä minä minä.
Naama umpeen nainen, anna Kallen sanoa edes yksi sana väliin. Järkky tyyppi ja mä kun aiemmin luulin että Kalle on se ärsyttävä. Hahhah.
Riina on tyly ja tyhjä kuori. En tiiä, kaunis on mutta kauneus ei vaa riitä, jos suusta pääsee vaa tylytystä miestään kohtaan ja muuta ilkeää ja katkeraa. Mulle tulee ahdistunu olo vaa ku katon näitä.
Ai kauhee! ”Ne kaksoset oli niin raskaita, että ei kukaan jaksanut niitä sit hoitaa”.
Oispa kiva olla toinen noista lapsista.
Riinalla pakkomielle tehdä miehestään naurunalainen. ”Ei tuo mitään puhunut,vastaili vain joo joo ja tuli urpo vielä villapaidassa baariin”.
Kauheata sanoa, mut tollasia vaimoja ne miehet lähtee karkuun kotoa.