Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneuden hinta

Vierailija
09.10.2017 |

Uusi sarja alkaa Avalla juuri nyt, kuka muu katsoo?

Kommentit (137)

Vierailija
101/137 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottiinko edes samaa jaksoa? Siinähän oli myös nenämurtumista ja roikkuvaa vatsaa. Kaikilla nämä haittas jollain tavalla normiarkea. En ainakaan itse uskaltaisi mennä koko kansan näytille, eikä avun hakeminen ole turhamaista.

Vierailija
102/137 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin versiossa oli mukana miehiä. Mutta ei näköjään tässä Suomen versiossa.

Tylsää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/137 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sarja, ilman muuta kannattaa korjauttaa, kun häiritsee oma vartalo, siinä jokin. Rohkeita ihmisiä. Silikonitäytteet näyttivät tosi hyviltä, siinä teille ennakkoluuloisille. Kun saan enemmän rahaa, niin ajattelin mennä Siluettiin, vatsaa kiristetään. Viihtyisä paikka, hyvät kirurgit.

Vierailija
104/137 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sarja, ilman muuta kannattaa korjauttaa, kun häiritsee oma vartalo, siinä jokin. Rohkeita ihmisiä. Silikonitäytteet näyttivät tosi hyviltä, siinä teille ennakkoluuloisille. Kun saan enemmän rahaa, niin ajattelin mennä Siluettiin, vatsaa kiristetään. Viihtyisä paikka, hyvät kirurgit.

Siluetinin mainostajat löysivät ketjun.

Vierailija
105/137 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja on kyllä yllättänyt positiivisesti pakko myöntää. Ihanan aitoja ihmisiä ja tarinoita päätösten takana

Vierailija
106/137 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kauniit olivat ne pienet rinnat sillä äidillä ensin. En itse nähnyt niissä mitään vikaa enkä olisi tiennyt että on imettänyt.

Uudetkin näyttivät onneksi luonnollisilta, mutta edelliset olivat ruumiinrakenteeseen nähden vielä paremmat.

Vierailija
107/137 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin nyt aamuisella eilisen jakson. Kaunis nuori nainen jolla pieni arpi silmäkulmassa. En itse edes aluksi huomannut koko arpea kunnes neiti teki itse siitä hirveän haloon. Itselläni on 3 isoa palovammaa ja yksi pieni. yksi kädessä jonka näkee selvästi jos on toppi tai t-paita päällä, yksi jalassa ja se on kaikista vaalein ja huomaamattomin ja kaksi selässä jotka ovat todella näkyviä. Joten miksi pitää olla niin itsekeskeinen ja valittaa noin turhan päiväisestä arvesta? Tuskin edes oireilee toisinkuin minulla...

Vierailija
108/137 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtämätön kirjoitti:

Katselin nyt aamuisella eilisen jakson. Kaunis nuori nainen jolla pieni arpi silmäkulmassa. En itse edes aluksi huomannut koko arpea kunnes neiti teki itse siitä hirveän haloon. Itselläni on 3 isoa palovammaa ja yksi pieni. yksi kädessä jonka näkee selvästi jos on toppi tai t-paita päällä, yksi jalassa ja se on kaikista vaalein ja huomaamattomin ja kaksi selässä jotka ovat todella näkyviä. Joten miksi pitää olla niin itsekeskeinen ja valittaa noin turhan päiväisestä arvesta? Tuskin edes oireilee toisinkuin minulla...

Minullakin on oikeasti iso ja ruma kiristävä arpi vartalossa, jota ei pysty millään korjaamaan, ainoastaan peittämään. Arven takia joudunkin aina käyttämään peittäviä vaatteita, enkä ole ikinä käyttänyt avonaisia paitoja tai mekkoja. Vaihtaisin heti oman groteskin arpeni tuollaiseen pieneen, lähes huomaamattomaan, viiruun kasvoissa. Kaikesta ihmiset keksiikin tehdä numeron.

Vierailija
109/137 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäpussien korjaus onnistui hyvin. Tuon rintaleikkauksen lopputulos ei ollut ollenkaan onnistunut. Eikö noille rinnoille pienennys ja kohotus olisi ollut parempi.

Vierailija
110/137 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tähän mennessä ohjelma on antanut tosi huonon kuvan rasvan siirrosta rintoihin. Koko hädin tuskin silminnähtävästi kasvaa ja muotoa ei koskaan korjata vaan se pysyy samana. Tubulaarinen muoto, roikkuva muoto.. Kuitenkin maksaa hirveästi niin onko rahan ja leikkauksen riskin arvoista noin olematon tulos?

Vierailija
111/137 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tähän mennessä ohjelma on antanut tosi huonon kuvan rasvan siirrosta rintoihin. Koko hädin tuskin silminnähtävästi kasvaa ja muotoa ei koskaan korjata vaan se pysyy samana. Tubulaarinen muoto, roikkuva muoto.. Kuitenkin maksaa hirveästi niin onko rahan ja leikkauksen riskin arvoista noin olematon tulos?

Jos itse maksaa toimenpiteen ei ohjelman perusteella varmaan tosiaan kannata rasvansiirtoa harkita, lopputulos ei vastaa hintaa. Plussana tietty että saa samalla rasvaimun ja välttyy vierasesineeltä kehossa. Mutta jos haluaa oikeasti näkyvää tulosta niin silikonit taitaa olla ainoa vaihtoehto.

Vierailija
112/137 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli aika mitätön arpi tällä neidillä, kovin on ulkonäkökeskeinen kun luuli että kaikki tuijottaa vain sitä. Mutta iloinenhan hän sitten oli, kun se "korjattiin".

Vierailija
113/137 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi silmäkulman arpi on mitätön! Kyllä voi pienet asiat olla jollekin suuria.

Vierailija
114/137 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arpi varmasti muistutti häntä autokolarista josta sen sai, joten ymmärtäähän sen että haluaa sen häilyvämmäksi.

Vierailija
115/137 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä ei taida selvitä arvitta. Toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Minua ei koskaan ole haitannut arvet.

Vierailija
116/137 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo arvet on jännä juttu, minuakaan ei ole koskaan häirinnyt kenenkään arvet. Itselläni ei isoja arpia ole, mutta tuskinpa haittaisivat omassakaan nahassa. En osaa pitää arpia rumina, enkä ihan ymmärrä varsinkaan mitään sektioarpien häpeilyä. Ja kasvoissa olevat arvet ne vasta hienoja onkin.

Vierailija
117/137 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on nuori ja nainen, ulkonäkö on aika tärkeä monelle. Nuorena ongelmat ulkonäössa korostuu ja asioita tulee liioiteltua. Mutta ymmärrän kyllä tuota tyttöä, jolle arpi silmäkulmassa on häiritsevä ja hän ajattelee, että kaikki tuijottavat vain sitä arpea ensimmäisenä. Koin samoin nuorena; ongelmani oli iso nenä. Tulin jotenkin sen kanssa toimeen, kunnes pieni kummipoika sanoi, että minulla on samanlainen nenä kuin noita-akalla. Ja totta se olikin! Kyömynenä on kyllä "aika kamala" nuorella naisella. Sen jälkeen luulin ja uskoin, että kaikki tuijottivat vain minun nenääni, jos joku sattui vilkaisemaan minua. Nenäni sai suhteettomat mittasuhteet; tuntui, että se kasvoi päivä päivältä. Silloin päätin mennä plastiikkakirurgille enkä ole katunut sitä päivääkään. Olen edelleen tyytyväinen, että menin silloin nuorena leikkauttamaan klyyvarini. Siitä huolimatta saan vieläkin joskus kuulla kommentteja nenästäni, vaikka se ei enää ole niin suuri ja kyömy on poissa. Täytyy myöntää, että sellainen kirpaisee - etenkin kun itse en näe nenässäni enää mitään huomiota herättävää. En kuitenkaan enää suunnittele meneväni leikkaukseen nenäni vuoksi.

Vierailija
118/137 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa. Kiristetäänköhän tänään taas jonkun roikkuvaa vatsanahkaa? Olisi kiva nähdä jotain vähän erilaistakin välillä.

Vierailija
119/137 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista nähdä jonkun iäkkäämmän kasvojenkohotus tai kaulan rasvaimu. Itselläni alkaa olla buldoggin leukaperät, roikkuvat leukaperät olivat odotettavissa, äidillä samanlaiset.

Vierailija
120/137 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan silmissä vikaa, mutta en meinannut edes nähdä niitä vatsa-arpia. Ja eikö arpi polvessa ole jo melkein enemmän sääntö kuin poikkeus? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme