Kauneuden hinta
Uusi sarja alkaa Avalla juuri nyt, kuka muu katsoo?
Kommentit (137)
Nuo lääkärit ei vaikuta kauhean empaattisilts, vaikka taitavia varmaan ovatkin.
Sulonen Anni ei valita pienistä rinnoista ollenkaan.
Mä mietin tossa Mian rintajutun yhteydessä, että melko turhamainen on, kun ei haluaisi millään olla puolta vuotta ilman kohotusleikkausta, ilman implantteja. Kun lääkäreiden mukaan on voinut saada resistantteja bakteereja ulkomailla tehdyssä operaatiossa ja vaikka mitä vaaroja on edessä, jopa nännin menetys jne.
Vitsi toi Anni näyttää ja on tosi paljon samanoloinen näyttelijä Ada Kukkosen kanssa!
En ymmärtänyt miksi tuo edes alunperin meni siihen rintaleikkaukseen koska se sano jotain että ne oli ihan hyvän kokoset eikä edes roikkunu? Tyhmä tyttö. Sori vaan
Vierailija kirjoitti:
Hyvät on huulitäytteetkin tolla implanttitytöllä. Voi Mia tyttönen.
En ihan tajunnut, halusi pienet kiinteät rinnat kun suvussa on suuret ja sen vuoksi laitatti yli 3 dl silikonia? Meni vain hieman enemmän kuin halusi.
Mia selosti sekavasti rinnoistaan. Ei halunnut suuria, mutta laitto silti niin paljon silikonia ja nyt ei halunnut olla puolta vuotta ilman silikonia, jotta keho saisi toipua.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillisiä kirurgeja. Viileän analyyttisiä, kiinostuneita hyvästä lopputuloksesta. Ovat ammatillisia, eivät mene mukaan potilaan tunnekuohuihin.
Kaikille tissien isontajille tuo tulos olisi hyvä opetus turhamaisuudesta. Terveys on tärkeämpää kuin isot utareet.
Mialla omien sanojensa mukaan oli jo entuudestaan isot rinnat, ja halusi ehkäistä isojen rintojen tuomat ongelmat isoilla silikoni-implanteilla. Ok. Olisin luullut, että rintojen pienennys olisi ollut oikea ratkaisu suuriin rintoihin, eikä hillittömät silikonit. Jotenkin tuli mieleen, että oli täysin tyytyväinen hinkkeihinsä ja halusi vain päästä niitä televisioon esittelemään. Voin toki olla väärässäkin.
Tämä kuva jäi tsellenikin. No eiköhän työ kohta nähdä Parasiitti hotellissa ja muissa tyhjäpäiden kokoontumisissa ja Seiskan sivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Tuota, nuo ovat sympaattisimmat mitä olen tavannut. 98 prosenttia kirurgeista on erittäin epäempaattisia. Jos kirurgi on empaattinen, alan heti epäillä, että onko ihan varmasti oikea kirurgi:)
Vaikka onkin totta, että Kauneuden hinta on realityn muotoon puettua kauneusklinikan mainontaa, on pakko ihailla näiden kirurgien asiantuntemusta ja ammattitaitoa. He eivät maalaile mitään turhan ruusuisia tulevaisuudenkuvia kenellekään, eivätkä ryhdy leikkauksiin, joista voisi aiheutua tarpeetonta haittaa asiakkaalle. Tämä on todella arvostettavaa ja jopa luottamusta herättävää toimintaa. Turhaa kenenkään on arvailla, mitä motiiveja itse kullakin on ollut sarjaan lähteä, mutta omaa ajatusmaailmaani kaksi näkemääni jaksoa ovat muuttaneet. On herkistävää nähdä iloisia ja itseensä tyytyväisiä naisia, vaikkei kauneusleikkauksia sinänsä kovasti ihailisikaan tai itselleenkään toivoisi.
Totta, lääkärit antavat totuudenmukaiset arviot odotettavissa olevasta tuloksesta, siinä mielessä hyvä ohjelma.
Tuo Mia oli kyllä outo tapaus täysin epäloogisine selityksineen!?
Siiis MITÄ toi Mia selitti motiivikseen???!!!! isot rinnat ja päätti ehkäistä ongelmia ottamalla isommat. Auttakaa mua ymmärtämään mitä se yritti tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Siiis MITÄ toi Mia selitti motiivikseen???!!!! isot rinnat ja päätti ehkäistä ongelmia ottamalla isommat. Auttakaa mua ymmärtämään mitä se yritti tehdä?
Ja sitten ei edes ottanut ilmaista apua vastaan.
Hyvät on huulitäytteetkin tolla implanttitytöllä. Voi Mia tyttönen.