Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneuden hinta

Vierailija
09.10.2017 |

Uusi sarja alkaa Avalla juuri nyt, kuka muu katsoo?

Kommentit (137)

Vierailija
81/137 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva nähdä Mian lähtötilanne, minkälaiset (varmaankin ihan hyvännäköiset ja -kokoiset) rinnat hän meni tuolla ulkomailla tehdyllä leikkauksella pilaamaan. Noin nuori vielä!

Ja tosiaan, "en halunnut isoja rintoja, suvussa on tosi isoja rintoja, joten otan silikonit". Häh?!

Vierailija
82/137 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä yhdellä  lyhyttukkaisella naisella oli kyllä syytä hävetä rintojaan, kehitys jäänyt selvästi kesken  ja toinen rinta  vielä puolet pienempi!  Jäi epäselväksi mitä niille tehtiin vai tehtiinkö mitään, kun silikonit eivät kuulemma mahdolliset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/137 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Mia oli kyllä melkoinen huomionhakija ja ties mitä. Ei suostunut ILMAISEEN korjaukseen. "En kestä puolta vuotta ilman isoja tissejä".

No kuule pidä daisaris ja kärsi (oikeesti tykkää kuitenki).

Vierailija
84/137 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä yhdellä  lyhyttukkaisella naisella oli kyllä syytä hävetä rintojaan, kehitys jäänyt selvästi kesken  ja toinen rinta  vielä puolet pienempi!  Jäi epäselväksi mitä niille tehtiin vai tehtiinkö mitään, kun silikonit eivät kuulemma mahdolliset?

Omaa rasvaa siirrettiin.

Vierailija
85/137 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi sen lesken silmäluomet leikattiin tuolla. Tai siis miksi ei ole jo itse noita leikkauttanut. Ei nimittäin maksa paljon tai oikeasti tarvittaessa leikkaus hoidettaisiin kunnallisella puolella.

Vierailija
86/137 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia ilmeisesti kävi kuvausten jälkeen korjausleikkauksessa poistattamassa implantit kohotuksella. Ja piti joskus somessaan siitä selostuksen kun siis hänelle oltiin ennen leikkausta sanottu että hänelle tehdään kohotus niin, että poistetaan ylimääräinen rasva rinnoista rasvaimuna ja laitetaan implantit ja kerrottu että näin häneltä ennalta-ehkäistään se kasvaminen sillä rasvaimun jälkeen ei kerry samalla tavalla rasvaa?? Näin ymmärsin.  Pikkusiskoni seuraa henkilöä aktiivisesti ja kertoi, että melkein kuvausten jälkeen heti kävi poistattamassa. En sitten tajua miksei Siluetin kirurgit suostuneet sitä tekemään niin.. Kuulemma olivat yhdessä lääkärin kanssa keskustelleet ettei leikkauksen tekeminen televisiossa ole edes siluetille hyväksi kun se olisi vielä niin kesken ja mialle henkisesti kovin vaikea kokemus.

Vierailija
87/137 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt sitten kuitenkin niin, että raskaus muuttaa kehoa? Kummasti olivat lapsia saaneet edustettuina tuolla. Ei lapsia minulle...

Vierailija
88/137 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se nyt sitten kuitenkin niin, että raskaus muuttaa kehoa? Kummasti olivat lapsia saaneet edustettuina tuolla. Ei lapsia minulle...

Ei se mitään muuta...😇😉 Oikeasti, jos joku olisi etukäteen kertonut kuinka suuria muutoksia raskaus voi keholle tehdä, en olisi halunnut uskoa koska kuitenkin halusin lapsia. No, nyt on lapset tehty, vatsa roikkuu, lantio levahti eikä tissitkään ole enää varsinaisesti terhakat. That's life!

Vierailija
89/137 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli niitä ja oli sitten muitakin.

Vierailija
90/137 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh nuo lehmänutareet.. Eivät edes ole mielestäni sellaiset ISOT joita joillakin oikeasti näkee ja nuokin tuollaiset.. utareet tosiaan. Ei mitkään kauniit rinnat ja vielä vaivaakin niistä :( Toivottavasti tosiaan tämä ohjelma auttaa niitä pienirintaisiakin jotka silareista haaveilee, että suuret ovat sitten tosiaan roikkuvat ja rumat. Niin kuin ne silarit sillä yhdellä, huhhuh kun leuka ihan loksahti eikä muuten ihastuksesta.

Vierailija
91/137 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi sen lesken silmäluomet leikattiin tuolla. Tai siis miksi ei ole jo itse noita leikkauttanut. Ei nimittäin maksa paljon tai oikeasti tarvittaessa leikkaus hoidettaisiin kunnallisella puolella.

Siksi, koska ohjelma sisältää tuotesijoittelua ja näin saadaan markkinoitua mahdollisimman monenlaisia leikkauksia. 

Vierailija
92/137 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme oli se nenäleikkaus????? Ei niin m i t ä ä n eroa entiseen! Nenä oli täysin normaali...toisin kuin sen naisen sisin, selvästikin. Psykologia hän tarvitsi eikä plastiikkakirurgia😶Kuka jää hautomaan vuosikymmeniksi kouluajan heittoja. Spooky.

Vierailija
93/137 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäleikkauksella madallettiin nenän kärkeä, ja muotoiltiin kauniimmaksi. Kyllä oli eroa, mutta lopullinen tulos ei ole heti nähtävillä. Olihan tuo nenä pitkä, kiinnitti huomiota, kuten plast.kirurgit totesivat. Pinokkion nenä aikaisemmin. Nenää kun ei voi piilottaa, sen voi leikkauksella kaunistaa. Olen esteetikko.

Vierailija
94/137 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenän muutos rintojen jälkeen näytti hienovaraiselta, mikä mielestäni ihan ymmärrettävää. Kävin aikoinaan 19-vuotiaana nenäleikkauksessa ja ero näkyi vain hymyillessä (Nenänpää ei enää laskenut). Kukaan perheestäni ei huomannut eroa, mutta minulle ero oli todella iso ja nenä ei tosiaan näytä leikatulta mitä alkuun pelkäsin. Ennen en halunnut hymyillä kuvissa niin, että sivuprofiili näkyy :) toipuminen sinänsä helppo mutta nenä oli turvoksissa n. Vuoden etenkin aamuisin

Vierailija
95/137 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin, jos haluaa nenäleikkauksen. Nenää kun on vaikea muotoilla esim. meikillä riittävästi. Jos itseä häiritsee, niin mikä estää leikkauttamasta. Mielestäni jokainen ohjelmaan tullut on rohkea. En itse pystyisi esittelemään mahamakkaroita tv:ssä.

Vierailija
96/137 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ira kirjoitti:

Olisi kiva nähdä Mian lähtötilanne, minkälaiset (varmaankin ihan hyvännäköiset ja -kokoiset) rinnat hän meni tuolla ulkomailla tehdyllä leikkauksella pilaamaan. Noin nuori vielä!

Ja tosiaan, "en halunnut isoja rintoja, suvussa on tosi isoja rintoja, joten otan silikonit". Häh?!

Itselle tuli mieleen, että ajaisinko onkohan Mia ottanut lisää painoa ekan leikkauksen jälkeen ja se oli osin vaikuttanut rintojen muutoksiin.

Vierailija
97/137 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenäleikkauksella madallettiin nenän kärkeä, ja muotoiltiin kauniimmaksi. Kyllä oli eroa, mutta lopullinen tulos ei ole heti nähtävillä. Olihan tuo nenä pitkä, kiinnitti huomiota, kuten plast.kirurgit totesivat. Pinokkion nenä aikaisemmin. Nenää kun ei voi piilottaa, sen voi leikkauksella kaunistaa. Olen esteetikko.

Esteetikko olen minäkin, eikä hänen nenänsä pituus tai paksuus josta myös kärsi (heh), muuttunut kenekään muun havaittavasti kuin mahdollisesti itsensä. Pöllöä touhua.

Vierailija
98/137 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellähän oli paksu iho, johon ei voi vaikuttaa

Vierailija
99/137 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha operaatio tosiaan se nenäleikkaus. Turhamaisuuksien turhamaisuus! En kyllä ymmärtänyt sitä 26-vuotiasta äitiäkään, joka halusi isommat tissit. Nainen oli ihan pikkutytön oloinen ja näköinen muutenkin, eli ne hänen omat rintansa sopivat just hänelle. Tissit olivat tehtävänsä tehneet, kun oli imettänyt lastaan. Ei kai kukaan kuvittele, että imetys ei jättäisi jälkiään äidin rintoihin? 

Onkohan niin, että tuohon ohjelmaan ei ole riittävästi  "rohkeita" osallistujia (eivät kaikki halua telkkariin näytille vaikka korjausoperaatioon haluaisivatkin), ja siksi tehdään noita turhamaisiakin leikkauksia, että saadaan mainostettua tuota sairaalaa? Mutta eihän se kyllä multa pois ole, jos joku haluaa telkkariin näytille ja kärvistellä turhan leikkauksen takia parantuessaan. 

Vierailija
100/137 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen sarja, kiva nähdä "kulissien taakse" ! Mielestäni etenkin molemmat rintojensuurennukset ovat olleet kauniita lopputuloksia ja kauniimpia kuin yhdenkään luomurinnat joita nähnyt. Nainen siis olen. Silikonirinnoista kun oon aina aatellut että ne on tosi epäaidon näköset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi