Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esikoinen mukana äitipolilla??

07.04.2006 |

Mulla olis tänään äitipolilla paino-ja synnytystapa-arviot Kätilöopistolla.

Kutsussahan kyllä on että pieniä lapsia ei mukaan tutkimushuoneisiin, mutta tilanne on se etten saa mistään meidän kohta 6-v esikoiselle muutakaan paikkaa kuin tulla mukaani.

Itse kyllä tiedän että hän osaa käyttäytyä siellä, eikä varmasti aiheuta mitään häiriöitä. On ollut neuvolassakin mukana ja siellä on sekä terkalle että lääkärille ollut erittäin tervetullut, ja saanut heiltä jo kysyä kaiken (??) mikä askarruttaa pikkuveljen tai -siskon tulemisesta.. Toisaalta en usko että siellä tapahtuu mitään mikä järkyttäisi häntä..

Onko kenelläkään kokemuksia, heitetäänkö meidät ulos sieltä vai joudunko jättämään hänet käytävään odottelemaan siksi aikaa??

T.vilijaana rv 38+4

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ainakaan heitä heitetty ulos (äiti + lapsi), joten ainakaan et ole yksin :) Kyllä 6-vuotias tuntuu minusta jo niin isolta ja omatoimiselta ettei voi kuulua Kättärin määritelmään " pienet lapset" .

Coe rv 11+4 (ja esikoinen 1v1kk, jota en varmasti ottaisi mukaan)

Vierailija
2/3 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minulle sanoi lääkäri joka teki ylimääräisen ultran.

Minä jouduin ottamaan molemmat lapseni mukaan kättärille koska miehelle tuli yllättävä työreissu enkä saanut hoitajaa mistään niin nopealla varoitus ajalla.

Minut tutkinut lääkäri suhtautui lapsiini ihan positiivisesti, mutta kertoi joidenkin jopa kieltäytyvän tutkimasta potilasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahdessa on kielletty ottamasta lapsia mukaan ainakin ultraan. Kävin yksityisellä ultrassa ja siellä oli esikoinen mukana. Koska hän ei vielä edes tiedä vauvasta jäi mielellään naapurihuoneeseen leikkimään tutkimuksen ajaksi. Syy, ettei läpsia haluta ultraan mukaan on se, että välillä sieltä löytyy ikäviä uutisia ja vanhempien tuska on lapselle sitten ymmärtämätön.