Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suostuisitko nukkumaan puolisosi ja tämän exän sängyssä?

Vierailija
09.10.2017 |

Käyttämään samaa petaria ja samoja tyynyä ja peittoa?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen suostunut jo muutaman vuoden ajan. Tyyny on kyllä uusittu (vanha oli jo huono), mutta muuten samat "varusteet" kuin puolison exän aikana. Ei mitään ongelmaa. Ne on vain huonekaluja ja tekstiilejä. En minä tänne muuttaessani vaatinut koko astiastoakaan uusimaan, joten miksi sänky tai petari pitäisi uusia.

Tuskin olette astiaston päällä kuitenkaan naineet ja valuttaneet nesteenne. Joten ihan vaan ”pieni” ero tossa vertauksessa.

On ne aterimet todennäköisesti käyneet exän suussa, joten on niihin sylkeä erittynyt. Että sinällään ei kovinkaan suurta eroa. Meillä on ainakin tapana pestä asiat siinä missä petarinsuojukset, peitot ja tyynytkin. Ei niissä enää mitään nesteitä ole. Naida nyt voi melkein missä vaan, joten erittäin vaikea välttää kaikkea, missä joku on nainut.

Vierailija
22/42 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyn lisäksi ovat voineet naida myös sohvalla, lattialla, ruokapöydällä, autossa jne. Miettikääpä sitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta huvittunut kirjoitti:

Miten te kauhistelijat pystytte yöpymään hotellissa?

Kyllä ne pakanamaan kartat ja hikoillut peitot ja tyynyt inhottaakin. Satunnaisesti niissä voi nukkua, mutta kotona en halua nukkua millään exän kanssa nussitulla patjalla.

Haha :D Mites vaikka matto, ruokapöytä tai sohva? Niilläki on varmaan nussuteltu?

Vierailija
24/42 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ex-akan tavarat nuotiolle! 😠 

Vierailija
25/42 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidänhän mä sen exän vaatteitakin, oli unohtunut vinttikomeroon.

Eihän ne ku kangasta, ei mitään elämää suurempaa..

Vierailija
26/42 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu koskemaan tai katsomaan mitään ex-akan nussimia huonekaluja ja tavaroita. Lisäksi ne on rumia ja mauttomia. 

Vierailija
27/42 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on matolla ja pöydälläkin nussittu, mutta ei tässä mikrobeista olekaan kysymys. Kaiken saa puhdistettua teknisessä mielessä.

Jästit ymmärrä symbolisia merkityksiä, tai merkityksiä ylipäätään. Jästi voi käyttää vaikka toisen vanhaa kuukuppia, kunhan se on desinfioitu.

Vierailija
28/42 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostu koskemaan tai katsomaan mitään ex-akan nussimia huonekaluja ja tavaroita. Lisäksi ne on rumia ja mauttomia. 

Jos sä noin halveksut miehes eksää, niin silloinhan sä samalla halveksut miehes naismakua. Mietipä sitä.

Niinpä.

Vierailija
29/42 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*eivät ymmärrä

Vierailija
30/42 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi kenenkään vanhaa tyynyä. Ainoastaan hotellissa on pakko.

Vierailija
31/42 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi.

Vierailija
32/42 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntoni on sen verran hyvä, että en ajattele mieheni ajattelevan sängyssä menneisyyttään vaan keskittyvän hetkeen - minuun. Materia on materiaa, muistoja voi tehdä uusia.

Vierailija
33/42 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttämään samaa petaria ja samoja tyynyä ja peittoa?

Eipä ole tullut mieleenkään kysyä mieheltä, onko hän vaihtanut petaria, tyynyä tai peittoa eksänsä jälkeen. Sänkyä ei ainakaan ole.

Nukun hotelleissakin samoilla petareilla, tyynyillä ja peitoilla kuin lukemattomat muut ihmiset enkä pidä sitä ongelmana. Miksi se tässä tapauksessa olisi?

Vierailija
34/42 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin nukkumaan, olen pannutkin siinä

Vierailija
35/42 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidänhän mä sen exän vaatteitakin, oli unohtunut vinttikomeroon.

Eihän ne ku kangasta, ei mitään elämää suurempaa..

Minulla käytössä ainakin kumisaappaat, saattaa olla jotain muitakin "pihavaatteita"; en ole koskaan niin tarkkaan kysellyt vaatteiden alkuperää.

Vierailija
36/42 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun samassa sängyssä aina hänen luona ollessa, ihan samoissa peitossa ja tyynyissä. Myös samalla sohvalla istun. Ruokaakin voin syödä heidän astioista joista osa miehellä.

Naidaan sängyssä, sohvalla, lattialla, pöydällä ja saunassa missä vaan. Ei haittaa mua jos siellä on ennenkin pantu.

ONHAN se mun miehen kalu käynyt siinä itse exässä itsessäänkin ja hyvin kelpaa mun käyttöön 😂

Että Mites tuolla hotellilla ja laivoilla joissa kanssa naidaan eikä petareita vaihdeta joka yö

Vierailija
37/42 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja naisystäväni exä jaamme vuoronperään samaa sänkyä. En ole tuota sen enempää miettinyt että haittaako.

M

Vierailija
38/42 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyynyn kyllä vaihtaisin, mutta muuten ei väliä. Mieskin on exän "käyttämä", joten tavaratkin voivat hyvin olla. 

Vierailija
39/42 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole enää puolisoni exän sänky, vaan puolisoni ja minun sänky. Ei haittaa yhtään nukkua (ja tehdä muutakin) siinä.

Vierailija
40/42 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psst.. Se sun ukkosikin on ex-akan nussima. Jätätkö siihenkin koskematta ja katsomatta?