Suostuisitko nukkumaan puolisosi ja tämän exän sängyssä?
Käyttämään samaa petaria ja samoja tyynyä ja peittoa?
Kommentit (42)
Sängyn lisäksi ovat voineet naida myös sohvalla, lattialla, ruokapöydällä, autossa jne. Miettikääpä sitä!
Vierailija kirjoitti:
Asiasta huvittunut kirjoitti:
Miten te kauhistelijat pystytte yöpymään hotellissa?
Kyllä ne pakanamaan kartat ja hikoillut peitot ja tyynyt inhottaakin. Satunnaisesti niissä voi nukkua, mutta kotona en halua nukkua millään exän kanssa nussitulla patjalla.
Haha :D Mites vaikka matto, ruokapöytä tai sohva? Niilläki on varmaan nussuteltu?
Kaikki ex-akan tavarat nuotiolle! 😠
Pidänhän mä sen exän vaatteitakin, oli unohtunut vinttikomeroon.
Eihän ne ku kangasta, ei mitään elämää suurempaa..
En suostu koskemaan tai katsomaan mitään ex-akan nussimia huonekaluja ja tavaroita. Lisäksi ne on rumia ja mauttomia.
Varmaan on matolla ja pöydälläkin nussittu, mutta ei tässä mikrobeista olekaan kysymys. Kaiken saa puhdistettua teknisessä mielessä.
Jästit ymmärrä symbolisia merkityksiä, tai merkityksiä ylipäätään. Jästi voi käyttää vaikka toisen vanhaa kuukuppia, kunhan se on desinfioitu.
Vierailija kirjoitti:
En suostu koskemaan tai katsomaan mitään ex-akan nussimia huonekaluja ja tavaroita. Lisäksi ne on rumia ja mauttomia.
Jos sä noin halveksut miehes eksää, niin silloinhan sä samalla halveksut miehes naismakua. Mietipä sitä.
Niinpä.
En käyttäisi kenenkään vanhaa tyynyä. Ainoastaan hotellissa on pakko.
Itsetuntoni on sen verran hyvä, että en ajattele mieheni ajattelevan sängyssä menneisyyttään vaan keskittyvän hetkeen - minuun. Materia on materiaa, muistoja voi tehdä uusia.
Vierailija kirjoitti:
Käyttämään samaa petaria ja samoja tyynyä ja peittoa?
Eipä ole tullut mieleenkään kysyä mieheltä, onko hän vaihtanut petaria, tyynyä tai peittoa eksänsä jälkeen. Sänkyä ei ainakaan ole.
Nukun hotelleissakin samoilla petareilla, tyynyillä ja peitoilla kuin lukemattomat muut ihmiset enkä pidä sitä ongelmana. Miksi se tässä tapauksessa olisi?
Suostuisin nukkumaan, olen pannutkin siinä
Vierailija kirjoitti:
Pidänhän mä sen exän vaatteitakin, oli unohtunut vinttikomeroon.
Eihän ne ku kangasta, ei mitään elämää suurempaa..
Minulla käytössä ainakin kumisaappaat, saattaa olla jotain muitakin "pihavaatteita"; en ole koskaan niin tarkkaan kysellyt vaatteiden alkuperää.
Nukun samassa sängyssä aina hänen luona ollessa, ihan samoissa peitossa ja tyynyissä. Myös samalla sohvalla istun. Ruokaakin voin syödä heidän astioista joista osa miehellä.
Naidaan sängyssä, sohvalla, lattialla, pöydällä ja saunassa missä vaan. Ei haittaa mua jos siellä on ennenkin pantu.
ONHAN se mun miehen kalu käynyt siinä itse exässä itsessäänkin ja hyvin kelpaa mun käyttöön 😂
Että Mites tuolla hotellilla ja laivoilla joissa kanssa naidaan eikä petareita vaihdeta joka yö
Minä ja naisystäväni exä jaamme vuoronperään samaa sänkyä. En ole tuota sen enempää miettinyt että haittaako.
M
Tyynyn kyllä vaihtaisin, mutta muuten ei väliä. Mieskin on exän "käyttämä", joten tavaratkin voivat hyvin olla.
Se ei ole enää puolisoni exän sänky, vaan puolisoni ja minun sänky. Ei haittaa yhtään nukkua (ja tehdä muutakin) siinä.
Vierailija kirjoitti:
Psst.. Se sun ukkosikin on ex-akan nussima. Jätätkö siihenkin koskematta ja katsomatta?
On ne aterimet todennäköisesti käyneet exän suussa, joten on niihin sylkeä erittynyt. Että sinällään ei kovinkaan suurta eroa. Meillä on ainakin tapana pestä asiat siinä missä petarinsuojukset, peitot ja tyynytkin. Ei niissä enää mitään nesteitä ole. Naida nyt voi melkein missä vaan, joten erittäin vaikea välttää kaikkea, missä joku on nainut.