Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähti nuoremman matkaan, miten korjata itsetunto?

Vierailija
09.10.2017 |

Minulla on ikää 45v, miehellä pari vuotta enemmän. Naimisissa on oltu 20 vuotta. Ilmeisesti juhlavuoden kunniaksi mies vetäisi tällaisen tempun.... Suhteemme on aina ollut hyvä, yhteistä aikaa, harrastuksia, hyvää huumoria ja omaakin aikaa on. Lapsi muuttanut kotoa pois. _Mitään_ varoitusmerkkiä ei ole annettu.

Ja sitten mies pakkaa kassinsa ja ilmoittaa rakastuneensa niin voimakkaasti, että on pakko lähteä. Nainen on 28-vuotias. Mies muutti viime kuussa naisen asuntoon.

Kaikenlaisia tunteita on käyty läpi, tällä hetkellä pinnalla on turta fiilis. En ottaisi miestä takaisin enää vaikka yrittäisi, luottamus ja kunnioitus on mennyt. Mutta miten tästä voi koskaan selvitä, että tuli jätetyksi jonkun nuoremman takia? Olen jo ehtinyt ajatella sitäkin, mistä voisi etsiä uutta miestä kun sen aika on, mutta voinko ikinä luottaa enää kehenkään?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vielä on tuollaista hyvyyttä. Nuori nainen pelastaa miehen huonoseksisestä liitosta parhaat päivät nähneen vaimon kanssa.

Oikea enkeli tuo.

Vierailija
62/67 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isket jonkun kivan kuusvitosen, kyllä se siitä. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vastaavanlaisen salamaeron kokenut mies. Itsellä meni muutama kuukausi todella syvissä vesissä. Tiedän ton tunteen, kun tajuaa ettei paluuta vanhaan enää ole, vaikka kynnykselle tultaisiin itkemään perään.

Terapian avulla sain kyhättyä kasaan suunnitelmia miten jatkaa ja purin puristavinta ahdistusta aggressiivisesti liikuntaan. Ruokailu ja nukkuminen oli välillä mitä oli. Sitten noin puoli vuotta siitä alkoi helpottaa ja huomasi hymyn palaavan kasvoille enemmän kuin koskaan. Siinä vaiheessa oli kaikki asumiskuviot, lainat, lasten asiat yms käyty läpi.

Liikunnasta oli sitten semmoinen laskelmoimaton sivuvaikutus, että olin huomaamattani muuttunut naisten silmissä vetovoimaisemmaksi ja toden totta se huomio teki hyvää itsetunnolle. Ja varmasti se parantunut kuntokin auttoi päänuppia.

Noista lähtökohdista uskon varmasti, että puolen vuoden päästä tajuat, mitä kaikkea uusi tilanne vastaavasti mahdollistaa aiempaan verrattuna. Ja tosi hyvä mahdollisuus että löydät aivan uuden onnellisuuden muodon. Varsinkin jos taloudellinen tilanteesi on hyvä, niin sekään ei ole mikään musta pilvi taivaalla.

Vierailija
64/67 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät halua seksiä, jos he eivät saa seksistä mitään itselleen. Itsekin löysin vasta yli 40-vuotiaana miehen, joka on upea rakastaja. On toki minua nuorempikin. Olen hiukan miettinyt, että nuoret miehet saattavat keskimäärin olla muutenkin parempia rakastajia kuin vanhemman sukupolven edustajat. Miesten voimaantumistarinoista huolimatta, naiset saavat paljon ehdotuksia itseään nuoremmilta miehiltä. Moni nainen haluaa pelkän tyydyttävän seksisuhteen eron jälkeen.

Joo. Muistan miten joskus aikaisemmin, jos ravintolasta ei löytynyt pilkkuun mennessä kunnollista naista, niin siellä oli aina muutama nelikymppinen yhäri odottamassa panijaa. Eikä tarvinnut paljoa vuorosanoja. Kai ne oli "löytänyt seksuaalisuutensa".

Vierailija
65/67 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kun rupsahtaa 40v. jälkeen.Olen itse lähempänä 50v. ja ikävä kyllä kuullut miespuolisilta ystäviltä,että juuri se mitä naisen vartalolle tapahtuu niin kyllä tappaa tehokkaasti sen seksin suhteessa.Itse naisena myös suren miehillä tämäntapaista ajattelutapaa,että pitäisi olla kiinteä,laiha ja rypytön.Itse tuntuu,että miehet taas voivat olla isomahaisia ja kaljuja jne.

Vierailija
66/67 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos myötätunnosta. Niin paha petos tämä olikin että en ikinä ottaisi miestä enää takaisin. Onneksi ainakaan taloudellisista syistä ei tarvitsekaan.

Meillä oli kaikki oikeasti ok. Elämässä paljon sisältöä, makuuhuoneessa homma toimi myös. Kaikesta puhuttiin aina avoimesti ja mies on myös nuoresta saakka painottanut halveksivansa pettämistä. Epäilen lähtemisen syyksi keski-iän kriisiä, sellaista oli ollut ilmassa jo aiemmin.

ap

Ei se oikeastaan ole edes keski-iän kriisiä. Kyse on siitä, että mies sai paremman ja lähti. Parempi tarkoittaa nuorempaa. Se kai tulee ihan biologista, että halutaan lisääntymisikäinen nainen... Tämän tempauksen tekisi aika moni mies vaan, jos joku nuorempi nainen huolisi. Toisaalta aika moni nainen jättäisi miehensä kuin nallin kalliolle, jos vaikka rikkaampi mies olisi tarjolla. Hippulat vinkuen lähdettäisiin miljonäärin perään, jos semmoiseen olisi saumat.

Vierailija
67/67 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos myötätunnosta. Niin paha petos tämä olikin että en ikinä ottaisi miestä enää takaisin. Onneksi ainakaan taloudellisista syistä ei tarvitsekaan.

Meillä oli kaikki oikeasti ok. Elämässä paljon sisältöä, makuuhuoneessa homma toimi myös. Kaikesta puhuttiin aina avoimesti ja mies on myös nuoresta saakka painottanut halveksivansa pettämistä. Epäilen lähtemisen syyksi keski-iän kriisiä, sellaista oli ollut ilmassa jo aiemmin.

ap

Ei se oikeastaan ole edes keski-iän kriisiä. Kyse on siitä, että mies sai paremman ja lähti. Parempi tarkoittaa nuorempaa. Se kai tulee ihan biologista, että halutaan lisääntymisikäinen nainen... Tämän tempauksen tekisi aika moni mies vaan, jos joku nuorempi nainen huolisi. Toisaalta aika moni nainen jättäisi miehensä kuin nallin kalliolle, jos vaikka rikkaampi mies olisi tarjolla. Hippulat vinkuen lähdettäisiin miljonäärin perään, jos semmoiseen olisi saumat.

Ikään kuin oikein nauttisit kun saat sanoillasi parhaasi mukaan koittaa lisätä toisen tuskaa. No, ehkä purat sillä vaan omaasi, kun sut on jätetty, jos nyt koskaan edes huolittu. Sen verran katkeralla klangilla tuntuu kokemus puhuvan. Jaksuhali, käy puhumassa ammattilaiselle henkisistä haavoistasi.