Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähti nuoremman matkaan, miten korjata itsetunto?

Vierailija
09.10.2017 |

Minulla on ikää 45v, miehellä pari vuotta enemmän. Naimisissa on oltu 20 vuotta. Ilmeisesti juhlavuoden kunniaksi mies vetäisi tällaisen tempun.... Suhteemme on aina ollut hyvä, yhteistä aikaa, harrastuksia, hyvää huumoria ja omaakin aikaa on. Lapsi muuttanut kotoa pois. _Mitään_ varoitusmerkkiä ei ole annettu.

Ja sitten mies pakkaa kassinsa ja ilmoittaa rakastuneensa niin voimakkaasti, että on pakko lähteä. Nainen on 28-vuotias. Mies muutti viime kuussa naisen asuntoon.

Kaikenlaisia tunteita on käyty läpi, tällä hetkellä pinnalla on turta fiilis. En ottaisi miestä takaisin enää vaikka yrittäisi, luottamus ja kunnioitus on mennyt. Mutta miten tästä voi koskaan selvitä, että tuli jätetyksi jonkun nuoremman takia? Olen jo ehtinyt ajatella sitäkin, mistä voisi etsiä uutta miestä kun sen aika on, mutta voinko ikinä luottaa enää kehenkään?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pointti ei ole se, että toinen nainen on nuorempi. Pointti on se, että mies teki tuollaisen tempun antamatta sinulle siitä mitään ennakkovaroitusta, ei mitään merkkiä, että sinäkin tietäisit millä tolalla parisuhteenne oikeasti on miehesi mielestä. Tuo on niin paha luottamuksen pettäminen, että en tiedä tokeneeko siitä koskaan. Itse kokenut vastaavaa. Tuo on raukkamaisinta eli valmistellaan oma elämä toisaalla, valehdellaan koko tuo valmisteluaika puolisolle ja kun kakkosvaihtoehto on täysin varma vaihtoehtona, sitten nostetaan kytkintä. Mulkkumaista käytöstä.

Vierailija
2/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika mies. Tuo on karmea temppu toiselle. Mies on valmistautunut hyppäämään toiseen suhteeseen. Jättää toinen ihmettelemään miten tässä näin kävi.

Päivä kerrallaan eteenpäin, kun ei muutakaan voi. Elämää on jatkettava, vaikka sydän on särkynyt tuhannen palasiksi.

Työstä surua ja menetystä. Voit kokea oikeutetuksi katkeroitua, mutta pidemmän päälle se ei ole sinulle hyödyksi, vaan päinvastoin.

Pyri tekemään elämästäsi hyvää olosuhteista huolimatta.

Tsemppiä ja voimia syksyyn 🍃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on pahinta mitä toiselle voi tehdä. Siinä pirstaloituu koko maailma ja luottamus toiseen ihmiseen. Tekee ikävää jälkeä toisessa ja se on niin väärin ja surullista.

Vierailija
4/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät paremman miehen, joka ei kyttää nuorta lihaa vaan rakastaa sinua ihmisenä.

Vierailija
5/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on pahin petos ikinä. Eli valehdellut melko pitkään sinulle ja sitten jättää tuosta noin vain tyhjän päälle, kun oma elämä on toisaalla pedattuna valmiiksi. Luultavasti tarvitset ihan terapiaa tuon ylipääsemiseksi. Tuossa hajotetaan jätetty ihan murusiksi. Varsinkin, kun ennakkovaroituksia ei annettu ja annettiin ymmärtää kaiken olevan hyvin.

Vierailija
6/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mainitse seksiä, oliko teillä ja millaista se oli?

Vierailija
7/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottelet vaan, kohta se ovella jo takaisin kolkuttaa. Voit heittää sitten vaikka märällä sukalla nuppiin.

Vierailija
8/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se olekaan takuu pysyvälle suhteelle, että ottaa samanikäisen tai vanhemman miehen? Sitä ainakin mulle jankutetaan jatkuvasti, kun mies on nuorempi, että odota vain niin se lähtee nuoremman perään. Näyttää sitä sattuvan näköjään ilman ikäeroakin.

Tekisikö se ap sun olon jotenkin paremmaksi, jos se nainen olisi saman ikäinen kuin sinä? Vai miksi sä tuota ikää niin korostat?

Vierailija
9/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos myötätunnosta. Niin paha petos tämä olikin että en ikinä ottaisi miestä enää takaisin. Onneksi ainakaan taloudellisista syistä ei tarvitsekaan.

Meillä oli kaikki oikeasti ok. Elämässä paljon sisältöä, makuuhuoneessa homma toimi myös. Kaikesta puhuttiin aina avoimesti ja mies on myös nuoresta saakka painottanut halveksivansa pettämistä. Epäilen lähtemisen syyksi keski-iän kriisiä, sellaista oli ollut ilmassa jo aiemmin.

ap

Vierailija
10/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan nainen uudistat vaatekaapin, käyt kampaajalla, hieronnassa, kasvohoidoissa ja aloitat uuden (liikunnallisen) harrastuksen. Siinä vähän piristystä alkuun:)

Vierailija
11/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä muuten lapsia?

Vierailija
12/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noin vanha enää mitään aitoa intohimoista suhdetta saa. Sun rakkauselämä nyt päättyi tähän ja mies vaan porskuttaa. Kyllä se asetelma iän myötä kääntyy päälaelleen, nuorena naiset saavat kaiken ja miehet vasta myöhemmin. Tsemppiä.

Tälle vastaajalle toivon kaikkea pahaa elämäänsä. Ilkeä ihminen olet.

Nojoo kieltämättä tuli vähän paha olo itsellekin :D On vaan niin pirun tylsää olla kipeänä. Eikä keskustelupalstoillakaan tapahdu mitään. Sori!

Vierailija
13/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu jotenkin ettei +40v naiset oikein tajua että miehelle seksi on vielä tuossa iässä tärkeää. Olen kuullut parinkin sukulaisnaisen puhuvan että heillä menee niin ja niin hyvin, on harrastuksia ja jutellaan blabla. Seksiä ei juurikaan ole. Kai naiset tuossa iässä alkavat olevan jo aika tympääntyneitä seksiin vaihdevuosien takia?

Mutta naisethan haluavat enemmän seksiä kuin miehet. Miksi naisen pitäisi hyväksyä se että mies harrastaa seksiä muiden naisten kanssa ja itse elää selibaatissa koska on miehen mielestä liian vanha seksiin?

Vierailija
14/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ikäsi oli syynä eroonne. Mies lähti paremman matkaan.

Näillä sanoilla mieheni aikoinaan lähti.

Ja onneksi lähti, pääsin mokomasta eroon, ei ansainnut minua. En olisi itse ehkä osannut lähteäkään vaan olisin jäänyt kitumaan huonoon suhteeseen.

Nauti siis avoimesti uudesta vapaudestasi ja siitä että pääsit mokomasta häntäheikistä eroon <3

Vierailija
15/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu jotenkin ettei +40v naiset oikein tajua että miehelle seksi on vielä tuossa iässä tärkeää. Olen kuullut parinkin sukulaisnaisen puhuvan että heillä menee niin ja niin hyvin, on harrastuksia ja jutellaan blabla. Seksiä ei juurikaan ole. Kai naiset tuossa iässä alkavat olevan jo aika tympääntyneitä seksiin vaihdevuosien takia?

Mutta naisethan haluavat enemmän seksiä kuin miehet. Miksi naisen pitäisi hyväksyä se että mies harrastaa seksiä muiden naisten kanssa ja itse elää selibaatissa koska on miehen mielestä liian vanha seksiin?

Ei kai naisille ole mikään ongelma saada seksiä jos on säällisen näköinen? Apkin voi marssia vaan baariin tai tinderiin ja kyllä sieltä seksiä saa.

Vierailija
16/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä muuten lapsia?

Ei tullu meileen lukea koko aloitusta?

Vierailija
17/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, kerro se mun 40+ miehelle joka ei jaksa sekstailla kuin 2-3 kertaa viikossa. Mulle kelpaisi kyllä useamminkin.

Vierailija
18/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 40v mies jaksaa harrastaa seksiä kerran tai kaksi kuukaudessa. Kyllä mäkin yli nelikymppisenä naisena tarvitsisi myös rakastajan.

Vierailija
19/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, kerro se mun 40+ miehelle joka ei jaksa sekstailla kuin 2-3 kertaa viikossa. Mulle kelpaisi kyllä useamminkin.

Ei varmaan sun kanssa enää haluaisikaan? Ihan normaalia käytöstä ihmislajille että partneri vaihtoon tasaisin väliajoin. :)

Vierailija
20/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa hylättyjen vaimojen kerhoon (samanniminen leffakin on olemassa, suosittelen).

Ihan ensiksi: sinussa ei ole mitään vikaa, AP. Olit onnellinen ja elinvoimainen, elämään tyytyväinen; arvelisin että tämä paistoi sinusta kauas.

Mies lähti, koska käy läpi keski-iän kriisiä. Kun nuorempi nainen osoittaa vähänkään kiinnostusta, mies pakkaa kassit ja lähtee naisen matkaan, koska pelkää omaa vanhenevaa peilikuvaansa.

Keskity itseesi nyt täysin rinnoin kun pääsit moisesta saastasta eroon.