Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi te varatut miehet :(

Vierailija
09.10.2017 |

Tapasinpa viikonloppuna kivan oloisen miehen. Olen itse sinkku ja kysyin häneltä, onko hän parisuhteessa/naimisissa vai sinkku itsekin? Kuulemma eronnut ja ihan vapailla markkinoilla.
Kiva.
No menimme luokseen yömyssylle, ja kylppäristtä huomasin melkolailla naisten tavaroita. Katsoin sitten samalla kännystä FB juttuja ja KAS! Herrahan on naimisissa ja rouva näemmä vain lasten kanssa reissussa.

Mikä helvetti siinä on että pitää valehdella tuollaisesta asiasta? Siltä seisomalta lähdin kotiin, minä en tuollaiseen koske tikullakaan.

Rouvalle jätin peilikaapin sisäpintaan kajalilla "heippaviestin", josko saisi mieheensä rotia.

Todellakin te varatut, säätäkää muiden varattujen kanssa jos siltä tuntuu, eipähän tartte valehdella.
Raivostuttavaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa joskus kunnon seksiä estottomalta kivan näköiseltä kiimaiselta naiselta,ihan sama onko varattu vai ei.

Vierailija
22/24 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinkkuna olen vapaa päättämään milloin harrastan seksiä ja milloin en.

Turha sitä alapeukutella.

-ap

Varattuna olen vapaa päättämään milloin harrastan seksiä ja milloin en.

Turha siitä on aloitusta tehdä tekopyhänä , että käytin sinua omiin itsekäisiin tarpeisiin. 

Et ymmärrä, mitä eroa on siinä, että kaksi aikuista rehelliseltä pohjalta haluaa seksiä keskenään ja siinä, että toinen heistä valehtelee saadakseen sitä?

Et ymmärrä, että sillä ei ole mitään väliä mitä joku yhden illan hoito epärehellisyydestäni ajattelee?

Sillä voi olla väliä, mitä vaimosi sen jälkeen ajattelee, kun hän lukee sen yhden illan hoidon jättämät terveiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Turha siitä on aloitusta tehdä tekopyhänä , että käytin sinua omiin itsekäisiin tarpeisiin. 

Et ymmärrä, mitä eroa on siinä, että kaksi aikuista rehelliseltä pohjalta haluaa seksiä keskenään ja siinä, että toinen heistä valehtelee saadakseen sitä?

Et ymmärrä, että sillä ei ole mitään väliä mitä joku yhden illan hoito epärehellisyydestäni ajattelee?

Sillä voi olla väliä, mitä vaimosi sen jälkeen ajattelee, kun hän lukee sen yhden illan hoidon jättämät terveiset.

Luuletko, että sortuisin noin amatöörimaiseen virheeseen, että veisin heitä kotiini? Tai kertoisin oman nimeni?

Vierailija
24/24 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Luuletko, että sortuisin noin amatöörimaiseen virheeseen, että veisin heitä kotiini? Tai kertoisin oman nimeni?

No tämä mies sortui. Ja noh, en päätynyt sänkyyn. Enkä kyllä missään vaiheessa sanonut että olisin päätynyt sinkunkaan kanssa. Puhuin yömyssystä. Eli drinksu.

Lähtökohtaisesti alhaista valehdella kun kysytään ja vielä viedä yhteiseen kotiin puolison ollessa poissa. En arvostanut enkä jatkossakaan arvosta.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän