Paloittelumurhaaja Hyvönen räjähti palasiksi Porissa
Kommentit (49)
juu, Virpiä ja tota ei kaipaa kukaan, tervemenoa
Vierailija kirjoitti:
Niin. Millä tavalla ap kuolee?
Jaa-a, ehkä syöpä tai infarkti? Räjähdys olisi kovin erikoista minun elintavoillani, en omista edes kaasulaitteita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisiko joku oma huumelabra.
Vois olla joo, huumeista jäänyt kiinnikin vapautumisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, ehkä syöpä tai infarkti? Räjähdys olisi kovin erikoista minun elintavoillani, en omista edes kaasulaitteita.
Ap
Miksi teit tämän aloituksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi teit tämän aloituksen?
En tiedä. Tuli sellaiset karma kosti -vibat. Miksi kysyt?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukehtumalla oma muna suussa.
ap
No heh, en koe omistavani mieheni munaa.
Ap
P. S. Aloitus selvästi ärsyttää sinua, oletko Hyvösen kavereita?
Miksi vastasin itselleni?
ap
Ylellä ja kumppaneilla on hinku laittaa sisältövaroituksia kaikenmaailman vanhoihin komedioihin muttei kuitenkaan breaking badiin tai vastaaviin huumesarjoihin että tätä ei sitten kannata yrittää kotona.
Hieno juttu. Pahantekijöille tuleekin toivoa pahaa ja joskus se mukavasti toteutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vakavaan suoliprolapsiin nyrkitettyään persereikäänsä ja saatuaan massiivisen perseorgasmin.
Olisi ennen pitkää tappanut jonkun, kun elämä oli tällaista vapautumisen jälkeen:
"Hyvönen on tuomittu törkeästä rattijuopumuksesta, kolmesti huumausaineen käyttörikoksesta, kolmesti kulkuneuvon kuljettamisesta oikeudetta ja kolmesti rattijuopumuksesta"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko joku oma huumelabra.
Vois olla joo, huumeista jäänyt kiinnikin vapautumisen jälkeen.
Oikeus oli kuitenkin todennut, ettei riskiä päihteiden käyttöön ole kyseisen henkilön kohdalla, kun vapautumista mietittiin.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on taas askeleen parempi
Aina tuntuu löytyvän kuitenkin jatkaja jostain.
Älkäähän nyt. Koronarokotehaitta selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Hieno juttu. Pahantekijöille tuleekin toivoa pahaa ja joskus se mukavasti toteutuu.
Oletko itse sitten hyväntekijä, jolle pitää toivoa vain hyvää?
Onhan se tavallaan hyvä tapa paloittelijalle itse lähteä myös paloina. Toki en kenenkään kuolemaa toivo, mutta tämä kaveri ei varmaan kauheasti hyvää ympärilleen tuonut
Maailma on taas askeleen parempi