Sauli Niinistön ja Jenni Haukion vauva OFFICIAL
Kommentit (712)
Olipas superyllättävää! Saulilla sentään jo ikää ukiksi saakka. Mut Jennille suon tämän, mitä kaikkea vaikeaan matkaan äidiksi onkin sitten liittynyt. ONNEA KOVASTI! Liikuttavaa.
Aina hieno uutinen, kun joku saa kauan toivomansa lapsen. En ole äänestämässä Saulia mutta olen kuitenkin iloinen, että odotettu perheenlisäys on tulossa. Onnea pariskunnalle!
Itse olen 30vuotias mies ja olishan se lapsi kiva, mutta ei ole varaa vielä tehdä. Ehkä itsekin sit 69 vuotiaana on pätäkkää riittävästi, että uskaltaa lapsen tehdä... Näin Suomessa 2000-luvulla.
Kyllä olen tuota Saulin mahaa viime aikoina tarkkaillut. Kovasti näkyy pömpöttävän enemmän kuin ennen. En silti olisi arvannut, että kyseessä oli hän. Olisivat voineet kertoa jo silloin kun raskaana olevasta miehestä uutisoivat, kyseessä on kuitenkin valtakunnan ykkösmies.
Sauli voisi olla vauvan isoisoisä. Vauva taitaa olla ja onkin nuorempi kuin salen omat lapsenlapset.
Vierailija kirjoitti:
Tämä OFFICIAL TYYPPI PAINU HOITOON!
Sinäkö ihan tosissasi luulet, että kaikkien OFFICIAL-ketjujen takana on yksi ja sama tyyppi? Herää elämään. Näitä tehdään siksi, että aiheesta olisi yksi selkeä keskustelu eikä kymmeniä eri keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa tuo lapsi, ei ikinä rahahuolia ja vanhemmilta perisi hyvät geenit joten älyn puolesta voisi opiskella mitä vaan ja menestyisi elämässä.
Ei Sauli ole rikas. Vuosipalkkakin pienempi kuin joittenkin johtajien kuukaispalkka. Vertaa. johonkin Wahlroosiin.
Jenni Haukio kykenee huolehtimaan lapsesta aivan varmasti. Pariskunta on taatusti käynyt - ja joutunut käymään - tämän yksityisen asiansa läpi moneen kertaan.
Työelämässä menestynyt nelikymppinen sinkkukin voi hankkiutua raskaaksi. Usein sitä tilannetta pidetään itsenäisyyden osoituksena, kun turvaverkot ja taloudelliset edellytykset on kuitenkin jo luotu.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko Trumpeista Jennin ja Saulin kummisetä?
Eikös Sauli ole Jennin kummisetä?
Mahtaakohan Jennistä tulla vauva-palstalainen, ellei jo ole täällä? Kysyy neuvoja imettämisestä (tai mistä vaan) ja saa kuraa niskaan yhtä suurella antaumuksella kuin me muutkin.
Mietinkin joskus että ihanko oikeasti Jenni ei halua lasta. On jotenkin niin äidillinen hahmo. Mutta ihanaa että nyt (ilmeisesti) vuosien yrityksen jälkeen hän saa lapsen! Odottaminen ja pettymykset ovat varmasti olleet ihan hirveää aikaa. Varsinkin kun on pitänyt jatkuvasti esiintyä julkisuudessa ja esittää että kaikki on hyvin. ..mutta siis onhan tuo tuleva isä kyllä ihan järkyttävän vanha. En ihmettele että lapsen saaminen on ollut hankalaa. En vain ymmärrä mitä Jenni näkee hänessä..
Vierailija kirjoitti:
Jenni ok iässä, Sauli liian vanha lasta ajatellen.
Sauli olis muuten ok pressa, mutta jos kumppaniin on yli 15 vuoden ikäero, ihmistä ei voi ottaa tosissaan. Farssin puolelle menee.
Jenni olisi niukin naukin ok iässä jos lapsen isä olisi max 35-vuotias.
Sauli Niinistön äiti eli 98-vuotiaaksi. Saulilla voi olla hyvät geenit! :)
Toivottavasti lapsi on terve. Luulisi, että on tarkkaan seurattu..
Vierailija kirjoitti:
Kun lapsi on 18 eli täysi-ikäinen, äiti on liki kuusikymppinen ja isä (jos elää) on liki 90-vuotias.
Ei hyvä.
En onnittele, sääli lasta.
Minä onnittelen, ihanaa!
Vauvalla taloudellisesti hyvät mahdollisuudet saada hyvä aikuisuus, toisin kuin monilla yksinhuoltajilla ja Sauli on hyväkuntoinen, joten rakastavan pohjan lapsi tulee saamaan.
Onnea♥️♥️♥️
Nyt on aihetta juhlia 100 v itsenäistä Suomea!
Ai, pitääkö nuorten naisten alkaa tehdä lapsia pappojen kanssa?
Vauva.fi keskustelun todellinen luonne nähdään tässä avauksessa. Puolet porukasta ei osaa iloita edes valtakunnan positiivisimmasta ykkösuutisesta, mutta toinen puoli osaa.
Vihertäjät vastaan Kokoomus?