Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9kk sairaslomaa burnoutista?

Vierailija
09.10.2017 |

Miten muka voi saada heti 9kk sairaslomaa burnoutista?
https://www.cosmopolitan.fi/artikkeli/lifestyle/toissa-loppuunpalanut-a…

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en saanut päivääkään. Erosin lopulta siitä työpaikasta omalla kustannuksella ja vuosi meni niin että tärisin vain kun näin ko firman autoja. Aina tuli shokkireaktio päälle. Uuteen työhön menin viikko töiden lopetuksen jälkeen joten siinä mun "sairis".

Mä olen aina ollut huono saamaan sairauslomia, toiset saa pelkästä nuhastakin viikkoja. Mulla esim selän murtumasta 3 pv ja paketti buranaa. Tuo selkä vaivaa edelleenkin näin 7 vuoden jälkeen niin että liikkuminen on vaikeaa ja nyt sain peräti 2 vkoa sairauslomaa!

Et saanut sairaslomaa burn outin takia koska sulla ei ollut burn outtia. En mäkään saisi sairaslomaa reumasta koska mulla ei ole reumaa.

Kyllä oli, ihan lääkärin diagnosoimana. Paljon fyysisiä ja psyykkisiä oireita.

Vierailija
22/22 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en saanut päivääkään. Erosin lopulta siitä työpaikasta omalla kustannuksella ja vuosi meni niin että tärisin vain kun näin ko firman autoja. Aina tuli shokkireaktio päälle. Uuteen työhön menin viikko töiden lopetuksen jälkeen joten siinä mun "sairis".

Mä olen aina ollut huono saamaan sairauslomia, toiset saa pelkästä nuhastakin viikkoja. Mulla esim selän murtumasta 3 pv ja paketti buranaa. Tuo selkä vaivaa edelleenkin näin 7 vuoden jälkeen niin että liikkuminen on vaikeaa ja nyt sain peräti 2 vkoa sairauslomaa!

Oonkohan mä sun entisessä firmassa... Oliko firman logossa punaista?

On ja sinistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi