siis tiesittekö että miehet eivät käytä saippuaa uimahallissa pesytyessään? Eivät minkään valtakunnan pesuainetta.
Kommentit (26)
Siis kaikki av-mammat ainakin kyykkyvatkaavat minkä siis kerkiävät uimahallien suihkuhuoneissa. Siis sen olen lukenut tältä siis palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tuo siis-sana viittaa otsikon alussa? Oudossa paikassa, kun sen edessä ei ole mitään mihin viitata. Tuollainen käyttö antaa sinusta suu auki äimistelijän vaikutelman.
Suu auki minä äimistelenkin.
Vierailija kirjoitti:
Poikasi on ensinnäkin idiootti ja toiseksi sokea.
Uimahalleissa on saippualaitteet suihkujen vieressä. Ellet nyt käy jossain uimassa Helsingin 100 vuotta sitten rakennetuissa mörskissä. Omalla paikkakunnallani on lähes uusi uimahalli ja saippuaa kyllä löytyy ja sitä käytetään.
Ei ole meiän uimahallissa saippuaa.
Onneksi meillä on kotona 25 metrin kilpa-allas :)
Vierailija kirjoitti:
Niin... Eikä läheskään kaikki naiset pese pimppiään, eikä meikkejä pois naamasta eikä muotoiluaineita pois hiuksista ennen saunaan ja altaille menoa!
Tän mulle on kertoneet uimahallin siivoojat. Ja sitten valitetaan, kuinka tuli joku pöpö uimahallista...
t. Uimahallin kassa
Ja koululaiset itkevät, kun joutuvat pesemään hiuksensa shamppoolla. Kertoi uimaopettaja.
Poikasi on ensinnäkin idiootti ja toiseksi sokea.
Uimahalleissa on saippualaitteet suihkujen vieressä. Ellet nyt käy jossain uimassa Helsingin 100 vuotta sitten rakennetuissa mörskissä. Omalla paikkakunnallani on lähes uusi uimahalli ja saippuaa kyllä löytyy ja sitä käytetään.