siis tiesittekö että miehet eivät käytä saippuaa uimahallissa pesytyessään? Eivät minkään valtakunnan pesuainetta.
Kommentit (26)
Poikani peseytyy "salaa". Truuttaa saippuaa hiuksiinsa pukuhuoneessa ja pyyhkäisee kainaloon. Sitten vain kävelee suihkuun.
Ja kun kysyin, että miksi, niin vastasi, että ei siellä kukaan käytä saippuaa :/
Eikö ne muut miehet katso paheksuen vaahtoavaa poikaasi? 😂
Ei sinne uskalla saippuaa viedä, putoaa vielä lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Koska poikasi tulee kaapista?
Siis eihän herranjumala tällaisen syyn takia voi olla peseytymättä. Että pelätään, että luullaan homoksi. Onko aikuiset miehet noin lapsellisia? Siis meneekö ne sinne altaaseen uimaan ihan tosissaan paskasina? :O
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne uskalla saippuaa viedä, putoaa vielä lattialle.
Siis mulla nyt niin silmät aukesi ja tästä lähtien katson jokaista uimahallissa uivaa miestä uusin silmin. :/ Mikäli enää edes haluan uimaan mennäkään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne muut miehet katso paheksuen vaahtoavaa poikaasi? 😂
Ja minä äitinä yrittänyt opettaa lapselleni hyviä tapoja ! Voi poikarukkaa :D :D
Monet miehet eivät peseydy eivätkä kaikki naiset peseydy.
Yrjönkadun uimahallissa Helsingissä ongelmana ovat naapurimaan naiset, jotka uivat pesemättömät permanenttihiukset päässään ja täydet meikit naamalla. Sitten ihmetellään, kun vesi on saastaista.
Poikasi ei vain kehdannut käyttää saippuaa ja keksi tekosyyn miksi haisee hielle.
Vierailija kirjoitti:
Poikasi ei vain kehdannut käyttää saippuaa ja keksi tekosyyn miksi haisee hielle.
Höps. Ei haissut hielle. Uskon et puhuu totta.
Mitä helvetin väliä?
Siellähän kaikki kellutaan lasten kusella kyllästetyssä kloorivedessä enevei.
Ei av-mammatkaan käytä koskaan saippuaa. Siitä on ollut täällä monet ketjut. Ihan pelkällä vedellä peseydytään, ja varsinkaan genitaalialueelle ei missään nimessä saa laittaa saippuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska poikasi tulee kaapista?
Siis eihän herranjumala tällaisen syyn takia voi olla peseytymättä. Että pelätään, että luullaan homoksi. Onko aikuiset miehet noin lapsellisia? Siis meneekö ne sinne altaaseen uimaan ihan tosissaan paskasina? :O
Poika seuraa siellä miehiä ja heidän peseytymistään. Miehet taas eivät välttämättä kiinnitä mitään huomiota poikasi saippuointiin.
Siis tiesittekö, että täällä tehdään aloituksia, jotka ovat keksittyjä? Ei minkään valtakunnan perää niissä.
En tiennyt, koska poikasi kertoma ei pidä paikkaansa. Päinvastoin olen nähnyt miesten peseytyvän. Pojallesi voit kylläkin kertoa, että on vähän hassua olettaa, että uimahallissa pitäisi peseytyä. Useimmat, kun ovat peseytyneet jo aamulla tai edellisenä iltana.
Mihin tuo siis-sana viittaa otsikon alussa? Oudossa paikassa, kun sen edessä ei ole mitään mihin viitata. Tuollainen käyttö antaa sinusta suu auki äimistelijän vaikutelman.
Niin... Eikä läheskään kaikki naiset pese pimppiään, eikä meikkejä pois naamasta eikä muotoiluaineita pois hiuksista ennen saunaan ja altaille menoa!
Tän mulle on kertoneet uimahallin siivoojat. Ja sitten valitetaan, kuinka tuli joku pöpö uimahallista...
t. Uimahallin kassa
En minäkään koskaan