Jokohan sitä raatsisi luopua tuosta telkkarista
Ei ole ollut päällä koko vuonna. Joskus alkukesällä nyppäsin siitä johdotkin seinästä kun ukkosti enkä ole niitä vieläkään takaisin laittanut. Suomalaisia tv-kanavia en ole myöskään enää seurannut ollenkaan.
Tabletilta tulee katsottua nykyään kaikki mitä haluan katsoa.
Kommentit (28)
En luovu, iso taulu-tv ja hieno 4+1 äänentoisto zydeemi. Melkein voisi olla isompikin tv.
Liitä tabletti telkkuun ja kattele isommasta ruudusta?
Vierailija kirjoitti:
Näh, tässä sängyssä on paljon mukavampi makoilla ja katsella :) ei se isompi ruutu anna minulle mitään lisäarvoa katsomiseen.
Ap
Telkkarina meillä tv:tä käytetään vähän. Siitä katsellaan leffoja siten, että tv on tietsikan näyttönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näh, tässä sängyssä on paljon mukavampi makoilla ja katsella :) ei se isompi ruutu anna minulle mitään lisäarvoa katsomiseen.
Ap
Eli olet sinkku. Jos katsoo telkkaria jonku toisen kanssa, niin helpompi katsoa suuremmalta nätöltä.
Onko raatsia sana? Eikö tavallisemmin sanota raaskia?
Onko siitä telkkarista haittaakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEli olet sinkku. Jos katsoo telkkaria jonku toisen kanssa, niin helpompi katsoa suuremmalta nätöltä.
Heh, 20 vuotta olen tuon saman miehen kanssa ollut :) tuossa vieressä se katsoo omalta tabletilta jotain sarjaa. Meillä on aivan päinvastaiset musiikki-, tv-sarja- ja elokuvamaut, emme katsele yhdessä mitään ohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän haittaa todennäköisesti kuin älykännykästä. Kännykkä pelkällä läsnäolollaan aiheuttaa keskittymisvaikeuksia vaikka siitä olisi virta pois.
Vierailija kirjoitti:
Onko raatsia sana? Eikö tavallisemmin sanota raaskia?
Varmaan joku murrejuttu. Itse käytän raatsia versiota.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Sisustuksen voisi järjestää ihan eri tavalla, kun ei se tv ole kaiken keskipisteenä. Ap
Pistäkää telkkari kaappiin niin kuin lestadiolaiset tekevät. Sen jälkeen sen katselussa on aivan uutta jännitystä.
Oikea sanahan on raaskisi eikä raatsisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Musta on mukavampi sängyssäkin katsoa ohjelmia tv:ltä kuin tabletista. Puhelinta jaksaa makoillessa pitää käsissään mutta tabletti on liian iso.
Kielioppi kirjoitti:
Oikea sanahan on raaskisi eikä raatsisi.
Ahaa. Kuten sanottua, varmaan murteesta riippuu mitä sanaa käyttää.
Ap
Harava-antenni kirjoitti:
Pistäkää telkkari kaappiin niin kuin lestadiolaiset tekevät. Sen jälkeen sen katselussa on aivan uutta jännitystä.
Hmmm. Taidan säästää kaappitilan hieman järkevämpiin käyttötarkoituksiin.
Ap
Me oltiin reilut kymmenen vuotta ilman telkkaria, ei tehnyt heikkoakaan. Mies välillä siitä television hankkimisesta puhui, mutta sain puhuttua hänelle järkeä. Viime syksynä sitten kun olin lapsen kanssa pois kotoa, mies oli selän takana mennyt hankkimaan television. Kun tulin kotiin, telkkari oli jo pultattu yläkerran aulaan. Ja kuulemma sitä varten, että voi katsella samalla kun polkee kuntopyörää. No onhan mies tässä vuoden aikana ehkä melkein kymmenen kertaa sitä katsellut.
Luojan kiitos se televisio ei sentään olohuoneeseen ilmestynyt! Olisin kyllä hävennyt silmät päästäni.
Itse raasKIN luopua telkkarista jo 10 vuotta sitten.
vieras. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMusta on mukavampi sängyssäkin katsoa ohjelmia tv:ltä kuin tabletista. Puhelinta jaksaa makoillessa pitää käsissään mutta tabletti on liian iso.
Tässä mahan päällä tää pädi pysyy ihan hyvin, suojakuoren läppä pitää pystyssä tai tyyny tukee. Telkkaria en ole ikinä halunnut makkariin, ruma kapistus.
Ap
Me juuri pari viikkoa sitten luovuttiin, kun kukaan ei ole sitä noin vuoteen avannutkaan!
Turha kapistus oli ainakin meillä.