Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu
Kommentit (3857)
Vaikka kappaleesta oli lähinnä sovitettu kertsiä esitettäväksi, Andren laulu kulki tässä ihan hyvin. En ole varma pidänkö tuosta sutenööri-tirehtööri -lookista.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Andre kärsinyt esiintymistä mittaisesta vai onko vaan ihan ulkona omalta mukavuus alueeltaan ja siksi jännittää. Hyvin laulaa tosin.
siis ESIINTYMISJÄNNITYKSESTÄ 😂
Maria taas sössöttää jotain noloa
No niin, Erika Barbarella-lookissa has döne mutsh heöling.
Ääni on komea, mutta näin hitaassa kappaleessa ääntämisen ongelmat korostuvat.
Kerrankin Maria puhui asiaa ja oli täysin oikeassa, Erikalle.
Miks Danny piti Marian vetää mukaan?
V*tuttaa tuo Maria. Nosti Dannyn esille ja selvästi kettuilee itsekin Erikalle hänestä, mutta naamioi taitavasti sen tuollaiseen feikkiliberaaliuteen.
Minusta Erikan esityksessä ei ollut tunnetta yhtään.
Erikahan on todella hyvä. Ei kukaan yllä itse Adelen tasolle, mutta silti vakuuttavan voimakas esitys. Ja Veitola puhui kerrankin asiaa.
Mikael Saari on parasta tässä ohjelmassa. Loistava laulaja ja tulkitsija. André Linman on ollut positiivinen yllätys.
Kaikista maailman rakkauslauluista piti vetää tämä. Ihan hyvä suoritus mutta karmea kappale Mikaelilla. Pientä haastetta saa toivottavasti ensi viikolla
Vierailija kirjoitti:
V*tuttaa tuo Maria. Nosti Dannyn esille ja selvästi kettuilee itsekin Erikalle hänestä, mutta naamioi taitavasti sen tuollaiseen feikkiliberaaliuteen.
No höpö höpö kettuillut vaan liittyy olennaisesti kilpailuun. On sääli, ettei Erikan kykyjä haluta nähdä vaan tuomitaan suhteen vuoksi koko ihminen...
Minua ärsyttää, kun kritisoivat kappalevalintaa tai pukeutumista. Noihin esittäjä ei kuitenkaan saa vaikuttaa.
Mikael kimitti ja kiekui vähän liikaa omaan makuun, viime kerralla veti paremmin!
Komealla Mikaelilla tyyli on kohdallaan, mutta tässä esityksessä Mikaelin kaunis saundi ei päässy ihan oikeuksiinsa.
Paikoitellen vähän kireää ja kimeää, hmm.
Maria on nolo paasatessaan Erikan puolesta. Tosiasia on kuitenkin, että Erikasta ei olisi tullut tangokuningatarta ilman Dannya.
Mikael on loistava!
Mä en kestä miten täydellinen Mikael on.
Onko toi Andre kärsinyt esiintymistä mittaisesta vai onko vaan ihan ulkona omalta mukavuus alueeltaan ja siksi jännittää. Hyvin laulaa tosin.