Kolmannelle nyt nimeä! Jelppiväh!
Elikkäs elokuussa syntyvi poika. Aikaisemmat sisarukset ovat Kristian ja Cecilia. Mikähän kolmannelle lapselle samansuuntainen? mikaelia olen miettinyt, mutta olisiko hassua kun jo kristianilla on toisena nimenä mikael??
Kommentit (16)
*Ystävilläni on poika artturi joten se menisi ehkä liian lähelle.
*Samuel.. hmm.. en tiedä..
Mun naapurissa asuu koira nimeltä amadeus.. =D
Rexus:
Mun naapurissa asuu koira nimeltä amadeus.. =D
Sebastian?
Adrian
(mun mielestä olis ollut ihana meidän pojalle, mut ei sopinut kahden isosiskon nimeen..)
Kennet (omapreäinen, mutta niin upea)
Robert
Patrik
Kaikki ehdottamani nimet löytyvät Ruotsinkielisestä kalenterista, kuten kahden muun lapsennekin nimet
t. 2
Johan tulee tuttuja nimiä.. =) Sebastian on yksi mikä on mielessä pyörinyt, mutta onko se liian pehmeä nimi Kristianin ja Cecilian pariin? Hassuja ajatuksia sitä tuleekin..
t. Sebastiania ja Amadeusta ehdottanut
Tulen tunnin parin päästä takaisin katsomaan joko koolahtaisi ja kovaa joku nimi, joten huippu paljon nyt ihmisiltä ehdotuksia!!!!!!!
olen tuntenut veljekset Kristian ja Sebastian ja Kristian ja Johannes, ja minusta tuo Sebastian kuulostaa kivalta. Oliver on myös yksi suosikkini
Kristian, Cecilia ja Oliver
Kristian, Cecilia ja Sebastian
Oliver jotenkin kuulostaa " yhteensopivammalta" rimpsussa.
Olis kiva kuulla vielä kommentteja näistä ehdotuksista
Tota sebastiania kyllä maistelin ulkona ollessamme.. Eikös Anselmi ole tytön nimi? Marcus oli myös.. hmm.. kaipaisin mielipiteitä vielä ja lisää nimiehdotuksia.. jookos rakkaat...
Hassulta kuin se kuullostaakin, mulla oli pienenä erittäin rakas lelu nimeltä oliver.. En sitä halua.. =D *pun*
vieraalle tai jotain.. Konstantin.. ? eeeeeeei.. Vitsi että olen hankala..
Vanha suomalainen mutta ainakin nykyään melko harvinainen
Se vain putkahti jostain...