Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehella oli tallessa teinina saatuja rakkauskirjeita, joita se sitten lueskeli, ja itkeskeli menneiden aikojen peraan. Multa salaa

Vierailija
07.04.2006 |

Mä pakotin sen polttamaan ne!

Ja sanoin että itse en ainakaan haluaisi että joku lueskelisi kirjeitä jotka minä olen lähettänyt joskus 13-15 vuotiaana.

Mies on jo 40+ ja kehtaa märsytä jotain tyttöystävää jota ei ole edes nähnyt 25 vuoteen!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ihmettele tippaakaan, jos itkennyt jne sillä NOSTALGISET MUISTOT OVAT vallanneet miehesi! minäkin herkästi alan itkemään ja jollakin tapaan kaipaamaan menneeseen, jos katson kuvia tai luen jotain juttuja mitä oon esim teininä ajatellut jostakin tai tehnyt! mitä väärää siinä on?

menneet ovat menneitä, mutta joskus on terveellistä myös palautua niihin. Olit kyllä tosi ankara..osa miehesi historiaa tuhoudutit.

Vierailija
2/13 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis ihan hirveetä, jos jossain olis mun kirjoittamia teinirakkauskirjeitä, joita joku entinen poikaystävä lukis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkauskirjeitä, sellaisia teinihehkutuksia. Hui, kauheeta.

Eikä minun mielestä siihen teini-iän muisteluun tarvita mitään kirjeitä ja pusukuvia, kyllä minä ainakin muistan ihan hyvin ilman mitään konkreettista, enkä todellakaan kyynelehdiä kaljapullo kädessä vaan hymähdän toispuoleinen hymyhuulilla.

Sitä paitsi itse hävitin kaikki teini muistot polttamalla silloin kun menimme naimisiin ja mies sanoi että ei hänelläkään mitään ole tallessa.

Vierailija
4/13 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki konkreettiset asiat, muistoja ei voi ikinä toinen ottaa pois, oletteko ajatelleet sitä?

Vierailija
5/13 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei siihen teini ajan muisteluun tarvita kirjeitä joissa hehkutetaan teinin tunteita.

Vierailija
6/13 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on tallessa entisten tyttö/poikaystävien kirjeitä, kortteja, valokuvia, lahjoja, kotivideoita. Ne ovat muistoja, joita joskus on hauska muistella. Ei siinä mun mielestä mitään pahaa ole. Mennyt on mennyttä ja nyt eletään tätä päivää.

Ps. Ap sun miehellä on myös muistoja päänsisällä vanhoista tyttöystävistä, miten ne tuhoat? Hahha, sä näät jos mies lukee vanhoja kirjeitä, mutta et voi tietää milloin miettii entistä tyttistä. Jokaisella ihmisellä on menneisyytensä...

Vierailija
7/13 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia säälittäviä juttuja, joille saa nauraa! :D

Vierailija
8/13 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan luki joka kirjeen moneen kertaan ja itki ja välillä tumputti ja kaljaa paloi mäyräkoira.

Minulle on aivan sama ketä hän muistelee, mutta en minä halua että sellaiset kirjeet ovat lasten katseltavissa.

Ne oli nimittäin keskellä keittiön pöytää, olisi vaan tyytynyt lukemaan niitä anoppilassa, eikä olisi haalannut kotiin.

Vierailija
9/13 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se jäi kiinni?

Vierailija
10/13 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jo aikakin miehesi kasvaa aikuiseksi. Oikein teit.

Vierailija
11/13 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta jos 40+ vuotias mies lukee kirjeitä joita joku on lähettänyt hänelle vaikka 25 vuotta sitten ja vetää tumppuun.

Jos minä olisin lähettänyt kirjeitä joskus, jollekin teini ihastukselle, en ainakaan haluaisi että niitä käytetään itsetyydytyksen apuna vuosia myöhemmin! Perverssiä

Vierailija
12/13 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meidän 15 vuotias poika ehti jo lukea niitä, ei yhtään kivaa!

jos äidin nimi Anu ja kirjeiden alle kirjoittaja Sari

Vierailija
13/13 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule AP, jokaisella meillä on menneisyytemme. Emme olisi ilman menneisyyttämme sitä, mitä olemme nyt.

Anna miehesi kelata menneisyyttään ja säästää muistonsa. Tuollaisella käytöksellä aiheutat vain paljon hallaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi