Ystäväpariskuntaa etsivät! Ilmoittautukaa tässä.
Tehdään ketju, jossa pariskunnat, jotka etsivät ystäväpariskuntaa, voivat ilmoittaa itsensä, kertoa vähän itsestään ja missäpäin suunnilleen asuvat. Ties vaikka jotkut voivat bongata itselleen ystäviä!
Itse aloitan: Asutaan Turun seudulla, ja ollaan nelikymppinen uusperhe, nuorin lapsista 3 ja vanhin 15. Minulla on ystäviä, mutta haluaisin joskus tavata pariskuntana tai vaikka perheenä. Ollaan fiksuja, työssäkäyviä ihmisiä mutta osataan myös pitää hauskaa. Ei olla erityisen liikunnallisia. Tykkäämme hyvästä ruoasta :) Suurin ongelma meillä on se, että mieheni ei juurikaan puhu suomea, vaan kommunikoinnin pitäisi tapahtua pääasiassa englanniksi. Jos joku Turun ympäristössä kokee kaipaavansa ystäväpariskuntaa ja kiinnostui, ilmoittautukoon :)
Kommentit (5)
Miksi pitää olla ystäväpariskuna? Eikö kummallakaan ole ystäviä, joilla on puoliso?
No mun ystäväni valitettavasti ovat sellaisia, joiden puolisot joko ovat mieluiten omissa oloissaan eivätkä tapaile uusia ihmisiä tai sitten eivät puhu englantia. Miehelläni ei täällä Suomessa ole kauheasti ystäviä, hän on töiden vuoksi paljon pois ja vapaa-ajallaan ei käy oikein missään, missä voisi tutustua kehenkään. Aikuisena ystävyyssuhteiden solmiminen voi olla aika hankalaa, jos ihmisiä ei tapaa luontevasti jossain.
Sukulaisiakaan ei oikein ole, miehen sukulaiset kaukana tai kuolleet ja minun sukuni on hyvin pieni ja harvoin pidetään yhteyttä. Sosiaalisessa elämässä on siis aukko, jota koitan (näemmä) epätoivoisesti paikkailla... :)
Kiva idea ja vaikutat/te mukaville. Koen että meilläkin olisi elämässä ystäväperheen mentävä aukko. Miten kivaa olisi juhlia vaikka halloweenia yhdessä. Mutta meillä mies ja teini varmaan vastustaisi ideaa. Asutaan pk-seudulla. Mutta kiva idea :)
Hyvä idea, mutta mieheni on niiiiin introvertti ettei se ikinä suostuis tällaiseen. Se on myös vähän ”juntti” käytöstavoiltaan seurassa. Saisin vain hävetä.
Sorry, ihan ot, mutta...