Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet tilanteessa jossa sulle huudetaan/puhutaan kovalla äänensävyllä painostavasti

Vierailija
08.10.2017 |

Niin nouseeko teillä syke?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nousee

Vierailija
2/14 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai nousee, mutta en välitä siitä. Tai siis olen tottunut siihen, eli sitä ei huomaa käytöksestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nousee.

Miksi kysyt?

Vierailija
4/14 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita radio kiinni.

Vierailija
5/14 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nousee.

Miksi kysyt?

Koska luulin että se on epänormaalia ja pidän itseäni pelkurina, kun en kestä kunnolla sitä jos mulle huudetaan tai puhutaan kovalla painostavalla äänensävyllä.

Mullakin nousee syke, vähän nuorempana jopa kädet tärisi lievästi noissa tilanteissa, ei onneksi enää tärise niin minusta ei huomaa kovin helposti että en pidä kyseisestä tilanteesta.

ap

Vierailija
6/14 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, se on hyökkäys, ja normaalin ihmisen kroppa reagoi hyökkäykseen pulssin nousulla. Helpompi paeta tai taistella.

Vierailija
7/14 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nouse syke, tuuttaan takaisin silmää räpäyttämättä.

Vierailija
8/14 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saatan alkaa jopa itkemään, vähintään nousee kyyneleet silmiin ja yritän poisua tilanteesta.

T. Lapsena mulle huudettiin paljon ja kaikesta

Vierailija
9/14 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Teen vapaaehtoistyötä teinien parissa ja kotonakin teinit ovat huutaneet. Osaan olla tilanteen ulkopuolella.

Vierailija
10/14 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää.

Mutta joskus kun olen itse ollut vihainen niin syke nousee ja kyyneleet tulee silmiin. Ärsyttää itseäni, ei kukaan ota vakavasti huutavaa itkupilliä. No, ei kyllä ketään, kuka huutaa. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä rauhallisemmin sitä suhtautuu tilanteisiin. Ainakin ulkoisen rauhallisesti. 

Vierailija
11/14 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kaikilla nousee syke. Joillain harvoilla ei riitatilanteessa nouse, voi jopa laskea, juuri ennen väkivaltaan ryhtymistä. Tällaiset jälkimmäiset ihmiset ovat hyvin vaarallisia.

Vierailija
12/14 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kaikilla nousee syke. Joillain harvoilla ei riitatilanteessa nouse, voi jopa laskea, juuri ennen väkivaltaan ryhtymistä. Tällaiset jälkimmäiset ihmiset ovat hyvin vaarallisia.

Ne harvat joilla syke laskee ovat luultavasti psykopaatteja

Vierailija
13/14 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syke nousee ja kädet alkaa täristä joskus leukakin alkaa väpättää ja tulee pissahädän tunne, aivan normaalia fyysistä reagointia.

Olen töissä hoitoalalla ja paljon on minulle huudettu silti sitä on vaikea kestää ilman mitään reagointia.

Ihmeellisesti mielenterveyspuolella itsesuojeluvaisto pakottaa reagoimaan fyysisesti vasta tilanteen jälkeen, jotta ei provosoisi asiakasta, mutta fyysinen reaktio on silti sama.

Vierailija
14/14 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nouse syke, tuuttaan takaisin silmää räpäyttämättä.

Näin psykopaatti toimii. Ole onnellinen että sykkeesi nousee Ap, se on luonnollista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi