Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++++ELOKUISTEN virpomis VIIKONLOPPU++++

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei siis vaan kaikille pitkästä aikaa...

Arki menee nykyään niin vauhdilla että hyvä et ehtii syömään:) Aloitin työt virallisesti maanantaina ja on ollut tosi kivaa vaihtelua tähän pitkään jatkuneen kotiäidin virkaan, kuten mies sanoi tässä yhtenä päivänä... että mitäs se työnantaja sanoi kun sinulla on jo virka:) Tuon voisi ottaa pottuiluna, mutta tiedän että mieheni sanoi sen ylpeyden osoituksena.

Iina neiti harrastaa edelleen vaarallisia tilanteita urakalla, kiipeily on nyt ihan listan kärki päässä. Hampaita ilmestyi kaksin kappalein sunnuntaina kun juhlittiin pojan 4v synttäreitä.

Muuten arki menee ihan vauhdikkaasti tosiaan, hoitaja tulee aamulla kun minä lähden töihin ja lähtee kotiin kun tulen töistä , no nyt loppu kuun mies on kotona joten hoitaja tulee vasta toukokuun alusta sitten uudelleen. Ja lapset tykkää ihan kamalasti tästä hoitajasta, siitä puhutaan kokoajan, kun se tekee niin ja sanoo niin....

Hiemen on myös surua ilmassa:( isopappamme on tällä hetkellä viimeistä matkaa kohti menossa kovaa vauhtia ja nyt meillä on vain odotusta enään.Lääkäri sanoi suoraan viime lauantaina että toivoa ei ole enään, joten teimme sukulaisten kanssa elvytys kieltö päätöksen, parempi näin.... Ikävää on se kun mummo huolehtii yli kaiken toisesta ja toivoo että toinen vielä parantuu ja tulee kotiin, ei osaa hyväksyä tilannetta koska eihän siinä mitään vikaa ole, se on vain vanhuutta.... Mutta kun mummo ei tiedä kaikkea mitä isopapalla on, kuulostaa kauhealta mutta näin on mummon oma lääkäri suositellut. Mummo kärsii oudoista sydämmen rytmihäiriöistä joihin ei ole mitään syy/ yhteyttä löydetty vielä.... Joten kerromme kyllä jos kysyy, mutta emme mene suoraan kertomaan....Aluksi olin ihan kamalasti tuota vastaanmutta nyt olen hyväksynyt jotenkin tilanteen.

Isommat lapset ovat nyt sitten kyselleet mitä kuolema on ja minne se isopappa menee jne.... Nyt vanhin reilu 5v on sanonut että; " se on varmaankin meidän tehtävä täällä planeetalla että ensin synnytään ja sitten kuollaan sairaalaan" aikas hyvin on sisäistä nyt asian ja on puhuttu suoraan asioista ja niiden oikeilla nimillä. Joka päivä kysyy että mitä isopapalle kuuluu jne... piirsivät ihanan piirustuksen jonka veimme sairaalaan jota isopappa voi katsoa silloin kun on hereillä....

Tässäpä tuli kirjoitettua sitten romaani näin alkuun...

Marraspallo ja Iina

Vierailija
2/11 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lukemassa eilistä pinoa ja huomasin siellä sinun kirjoituksen muiden seasta....

En osaa oikein muuta sanoa kuin että voimia ja halauksia, jaksamista:)

Nyt kun poika menee hoitoon viikonlopuksi niin nukkukaa ja nauttikaa toisistanne miehen kanssa ja hoitakaa parisuhdetta, se on tärkeä asia!!!!

Myötätunnossa mukana Marraspallo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ekana Marraspallolle: Hieno homma että ootte saanu hyvän hoitajan lapsille! Onnea siitä! On varmaan paljon helpompaa aamuisin kun ei tarvii lapsia hoitoon raahata..

Mulla kauhee päänsärky, kantelin taas eilisen illan Avaa sylkyssä ja nyt on hartiat jumissa. Ja sit se aina säteilee päänsäryksi. Ja sit on pinna tiukalla kun päähän sattuu. Esikoiselle on taas tullu heti aamusta tiuskittua, kauhee äiti!!

Kaupaankin pitäis raahautua, viimenen tuttelipurkki just avattiin. Jos menis sit vasta ruuan jälkeen, jos vaikka mieskin kerkeis mukaan kun tänään kun on kuulemma vaan aamusta töitä.

Nyt lähden sitä buranaa etsimään, voikaapa hyvin!

Vierailija
4/11 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kerrankin pääsee nettiin rauhassa niin roikun sitten täällä kokoajan:)

Meillä tosiaan kävi enemmän kuin hyvä tuuri tuon hoitajan kanssa, hän on minun kaverini joka on jäänyt työttömäksi ja ei halua edes vielä kokoaika työtä, häät tulossa, vauvanteko haaveena jne... joten on tosi mielissään kun saa olla meilä töissä ja hoitaa vauvaa, kuten itse ilmoitti asian, paitsi että Iina ei ole enään vauva!!!

Ja en minä olis edes lähtenyt töihin jos pitäisi koko lapsilauma raahata tarhaan aamulla, ei kiitos!!! Olis pitänyt lähteä kotoa heti 6 jälkeen aamulla ja sitten olis oltukotona 17 aikaan... aika pitkä päivä pienille lapsille.

Marraspallo taas terroristina

Vierailija
5/11 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys täältäkin pitkästä aikaa. Meillä on vatsatauti voitettu, kesti pikkuisella kuusi päivää...oli pitkiä päiviä. Tuntui, että päivät meni ripuleita sekä desilitroja laskiessa, mutta kotihoidossa onneksi selvittiin.

Marraspallo: Voimia vaikeaan aikaan! Tiedän mistä puhut, meillä vaan samanlaisessa tilanteessa oli lapseni isä, joka menehtyi lapsen ollessa pari vuotias. Lapset ovat kuitenkin niin järkeviä ja ajattelevat asiat niin yksinkertaisesti, toisin kuin me aikuiset toisinaan.... Lapselleni oli kuoleman jälkeen tosi tärkeää että kun isi on enkeli, hänet voisi vielä nähdä ja oli ilmeisesti miettinytkin, että näkee hänet lentokoneen ikkunasta, kun muutaman kuukauden kuluttua menimme matkalle. Jälkeenpäin lentokentällä poika oli tosi surullinen ja kun kysyin syytä, vastasi hän, että kun isiä ei näkynyt siellä taivaalla...siinä olin itsekin jo itku kurkussa... Mutta vinkiksi kaikille, joita koskettaa isovanhempien tai omien vanhempien poismeno, eli saimme silloin lahjaksi kirjan Mitä tiedät taivaasta, kirjoittanut Bostrom. Sitä kirjaa luettiin aikoinaan paljon, aivan ihanasti kirjoitettu ja kuvitettu, suosittelen ehkäpä muillekin lapsille joita kuolema jollain tapaa koskettaa tai ' kyselytyttää' .

No menipä synkäksi, mutta joskus pitää näitäkin asioita ottaa esiin. Ja toisekseen, nyt on kaikki hyvin ja itsellä entistä vahvempi olo. Suurista asioista on selvitty, kun on ollut pakko selvitä. Mottoni onkin aina ollut' eteenpäin, sanoi mummo lumessa' ;o) Niinpä, edelleenkin!

Hyvää virpomisviikonloppua kaikille!

-N-

Vierailija
6/11 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraspallolle paljon voimia! Olen varmaan kertonut, että mä ja mieheni ollaan mun 93v vaarin omaishoitajia, ja varmaan meilläkin on kohta aika hyvästellä vaarini :(... Toivottavasti ei kuitenkaan ihan vielä.

Meillä tyttö kontaa sellaista vahtia eteenpäin, ettei meinaa edes kissa päästä karkuun! Ja voi hyvänen aika, kun ne hampaat on hassunnäköiset!! Pikkuiselle kun tulee ne kulmahampaat seuraavaksi, niin tulee siitä kyllä ihan vampyyrin näköinen!!!!!!!!!!

Itse olen juuri töissä tällä hetkellä... Radiolla oli taas miehistövajausta, joten lupasin tehdä. Samoin kuin seuraavat kaksi lauantaita.

Tyttö on miehen siskolla hoidossa. Miehen sisko on ihan viimeisillään raskaana, ja tykkää tosi paljon olla tytön kanssa. Hänellä itsellään on kyllä 11v poika, mutta eihän 11veet ole enää vauvoja ;0)!

Nyt takaisin lähetykseen!!

heather ja vampyyri-nessukka

Vierailija
7/11 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heather´lle, että meilläkin poika on vampyyri...:)) Kaksi ala hammasta ja sitten ylhäällä kulmahampaat, hassun näköinen ja en ole ennen kuullut että näinkin voi hampaat tulla.

Vierailija
8/11 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas karsee ilma, räntää tulee taivaan täydeltä.

poika on oppinut nousemaan joka paikkaan ja muksahtelee sitte suorilta jaloin ja järkky huuto tietenkin. no jospa se joskus oppii laskeutumaankin....

tänään olis yhdet nelikympis bileet, saa nähdä päästäänkö illan viettoon, arjesta irtaantuminen ei kyllä olisi pahitteksi....

no kuulumisia muutkin!

tiiku ja ukkeli 7kk(no kohta 8kk)

Vierailija
9/11 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuijaaa... täällä Etelä-Savossa on tooosi kaunis keli. Aurinko paistaa ja maata näkyvissä!

Ei vaan millään jaksa lähteä kävelemään, kun eilen illalla meni aika pitkään kavereiden kanssa :0)! Tyttö oli taas mummilla yötä, niinkuin aina perjantaisin. Olivat jälleen aamulla uimassa ja tällä kertaa otettiin sukelluskuvia veden alla!! En malta odottaa, että ne saapuu.

Nyt vauveli nukkuu tyytyväisenä pihalla rattaissa ja mies on katolla pudottamassa lumia. Pitäisi yrittää jaksaa edes vähän siivoilla... nukuttaa vaan niiiiiin kovasti zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

Ihanaa kun pääsiäinen on tulossa. Tosin mä olen hukannut kaikki pääsiäiskoristeeni jonnekin. Tiedän, että ne on pahvilaatikossa jossain päin tätä taloa, mutta missä, siinä se pulma onkin.

Taidankin lähteä etsimään niitä koristeita. Saan vähän lykättyä siivouksen aloitusta ;0)

heather ja neiti-nessukka kohta 8kk

Vierailija
10/11 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen ihan innoissani kun pääsiäinen tulee. Meille tulee vieraita ja itse vietän synttäreitäkin pääsiäisen aikoihin joten leipomisia on tullu jo mietittyä. Raeruohot on alkanut itämään ja esikoisen kanssa tehtiin virpomisvitsat äsken valmiiksi. Pääsee neiti huomenna virpomaan.

Esikoinen meni just naapuriin leikkimään ja mies tulee kohta kotiin Avan kaa ja mä lähen oikein kunnon lenkille. Tuli meinaan äsken syötyä karkkia ja nyt morkkis.. joten ei muuta kuin kalorit kuluttamaan.

Pika siivous tuli heti aamusta tehtyä, siivotaan sit ens ke kunnolla, ennen pääsiäistä! Mukavaa viikonloppua, täytyy mennä, Ava kaipaa huomiota...

Vierailija
11/11 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aamu oli.. tai voiko sitä nyt aamuksi kutsuakaan. Mies antoi mun nukkua yhteen saakka ja teki aamiaiseksi pekonia, munia, paistettuja pottuja, paahtoleipää ja ihanaa kahvia.

MIes oli myös eilen illalla/yöllä kun mä olin jo nukkumassa leiponut juustokakun, jota sain myös herättyäni vattuhillokastikkeen kera... Aikamoinen kaloripommi, mutta ei se kerran kuukaudessa haittaa ;0).

Ja vielä kaiken tämän lisäksi tyttö nousi tänään ekaa kertaa tukea vasten polvilleen!!!!!!!!!!!!!!!! Voisiko parempaa palmusunnuntaita enää toivoakaan...

Nyt suihkuun ja kävelylle!

Heather ja neiti-nessukka kohta 8kk