Naisen seksin harrastaminen on yksityisasia ja oma valinta, miksi puututte siihen?
Niin? Naisen oma valinta johon teillä ei ole yhtään mitään sanomista. Jos nainen haluaa maata, hän makaa. Jos nainen haluaa sata kumppania, te ette mahda asialle mitään eikä se kuulu teille. Jos nainen haluaa ennemmin ulkomaalaisen kuin suomalaisen, oma valinta.
Sama pukeutumisessa. On oma ongelmanne jos teitä ahdistaa paljastava pukeutuminen. Naisen oma päätös. Yksityinen asia.
Mikä tässä on niin vaikeaa? Mikso kiukuttelette päivittäin vapaista naisista? Hassuahan on että vapaata naista pidetään hyväksikäytettynä mutta vaimoja ei.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vain nyt on näin,että nainen jolla on ollut sata(peti) kumppania ei vielä nykypäivänäkään saa hyvän naisen leimaa.
Sattui kerran, että meitä oli 5 miestä paikalla ja yksi nainen. Ja tää nainen oli pannut kaikkien meidän miesten kanssa. Minun orastava kiinnostukseni lopahti siihen. En vain saatana pystynyt.
Minä en vain saatana pystyisi olla tekemisissä teidän laistenne ihmisten kanssa, jotka juoruatte toistenne "panot" porukassa. Mutta kai siellä vakiorakälässä kielen kannat irtoavat...
Eiköhän näistä jutuista tiedetä ilman suurempaa juorupiiriä. Toki melko harvinaista täytyy olla että tällainen kyläpyörä osuu nokan eteen ja saattaa kertoa ehkä jotain piireistä joissa liikutaan.
Niissä piireissä harvemmin on vain yksi nainen tai mies joka on kevytkenkäinen vaan ihan koko porukka jakaa lähes kaikille. Tai ainakin yrittää, jotkut onnistuu paremmin. Ei se kuitenkaan kuulu kuin heidän porukalle eikä muiden sitä kuulu taivasyella sen enempää kuin että joku juo paljon kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Harva nainenkaan haluaisi miestä aviomiehekseen, joka on pannut puoli kaupunkia ja vähän enemmän. Ei sellaiseen ihmiseen vaan voi luottaa. Tämä sama koskee myös naisiakin. Toki ehkä jotkut voivat ja ajattelevat, että menneisyydellä ei ole väliä, mutta itseäni ei henk. koht. kiinnosta panopukit ja "pelimiehet" sänkyä pidemmälle.
Sitten on ne muut ihmiset joita ei kiinnosta. He ehkä ovat sitten usein niitä joille seksi ei ole likaista ja ovat sitä enemmän harrastaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vain nyt on näin,että nainen jolla on ollut sata(peti) kumppania ei vielä nykypäivänäkään saa hyvän naisen leimaa.
Sattui kerran, että meitä oli 5 miestä paikalla ja yksi nainen. Ja tää nainen oli pannut kaikkien meidän miesten kanssa. Minun orastava kiinnostukseni lopahti siihen. En vain saatana pystynyt.
Minä en vain saatana pystyisi olla tekemisissä teidän laistenne ihmisten kanssa, jotka juoruatte toistenne "panot" porukassa. Mutta kai siellä vakiorakälässä kielen kannat irtoavat...
Ihan kuule ollaan normaaleja 35-40 vuotiaita töissä käyviä miehiä. Porukassa on niin duunareita, insinöörejä kuin yrittäjiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, samoin olisi toisinkin päin. Jos olisi 5 naista ja 1 mies ja kaikki naiset olisivat pannut tätä miestä, niin ei kyllä houkuta kyseinen mies.
Sehän on saanut jo teiltä kaikilta, eihän sen tarvi houkuttaa. :D Kyllä sen joku ottaa, kun on selkeästi ns. Alfa.
Lutkailkaa van lutkat, mutta älkää itkekö, kun teitä kutsutaan lutkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän näistä jutuista tiedetä ilman suurempaa juorupiiriä. Toki melko harvinaista täytyy olla että tällainen kyläpyörä osuu nokan eteen ja saattaa kertoa ehkä jotain piireistä joissa liikutaan.
Se olikin sattuma. Oli jonkinlaista tapailua tän naisen kanssa, mutta siinä vaiheessa kun tajusin millainen kyläpyörä on kyseessä, niin loppui kiinnostus.
Vierailija kirjoitti:
Lutkailkaa van lutkat, mutta älkää itkekö, kun teitä kutsutaan lutkiksi.
Jos juot paljon maitoa niin älä itke kun sinua haukutaan lehmäksi. Vai kuuluuko muille paljon juot maitoa jos olet aikuinen ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Harva nainenkaan haluaisi miestä aviomiehekseen, joka on pannut puoli kaupunkia ja vähän enemmän. Ei sellaiseen ihmiseen vaan voi luottaa. Tämä sama koskee myös naisiakin. Toki ehkä jotkut voivat ja ajattelevat, että menneisyydellä ei ole väliä, mutta itseäni ei henk. koht. kiinnosta panopukit ja "pelimiehet" sänkyä pidemmälle.
Siis jonkun parisuhteessa luottamus mitataan sen perusteella monta edellistä panoa on? No se on sinun henkilökohtainen asia eikä kuulu muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama koskee kyllä miehiä. Tällä hetkellä yksi mies on hyvin kiinnostunut minusta mutta tunnen enemmän naisia kuin mitä kädessä on sormia kenen kanssa hän ollut sängyssä. En pysty kiinnostumaan miehestä.
Mutta ei se silti minulle mitenkään kuulu kenen kanssa hän panee. Jatkakoon.
Sama,oli yhden miehen kanssa ja hän osoittautuikin juuri tuollaiseksi vaikka väitti hakevansa ihan parisuhdetta.Oikein leuhki kuinka monia naisia..valitettavasti ei ollut tietoa ennen sitä.Olisin jättänyt sikseen tuollaisen valehtelijan.Onneksi älysin pikku hiljaa etääntyä hänestä.Pitäisi olla jokin sivusto,jossa edes voisi muita naisia varoittaa tälläisistä huijareista ja pettäjistä niin säästyisi tästäkin.Olisi hyvä saada tuollaisetkin vastuuseen teoistaan.Sevästihän tuollainen käytös on toisen harhauttamista ja melkein petos..ihme kun pienestäkin voi saada kunnianloukkaus syytteen ja sitten tälläisestä naisten huijaamisesta?Pitäisi lakia muuttaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama koskee kyllä miehiä. Tällä hetkellä yksi mies on hyvin kiinnostunut minusta mutta tunnen enemmän naisia kuin mitä kädessä on sormia kenen kanssa hän ollut sängyssä. En pysty kiinnostumaan miehestä.
Mutta ei se silti minulle mitenkään kuulu kenen kanssa hän panee. Jatkakoon.Sama,oli yhden miehen kanssa ja hän osoittautuikin juuri tuollaiseksi vaikka väitti hakevansa ihan parisuhdetta.Oikein leuhki kuinka monia naisia..valitettavasti ei ollut tietoa ennen sitä.Olisin jättänyt sikseen tuollaisen valehtelijan.Onneksi älysin pikku hiljaa etääntyä hänestä.Pitäisi olla jokin sivusto,jossa edes voisi muita naisia varoittaa tälläisistä huijareista ja pettäjistä niin säästyisi tästäkin.Olisi hyvä saada tuollaisetkin vastuuseen teoistaan.Sevästihän tuollainen käytös on toisen harhauttamista ja melkein petos..ihme kun pienestäkin voi saada kunnianloukkaus syytteen ja sitten tälläisestä naisten huijaamisesta?Pitäisi lakia muuttaa!
Haluat kieltää lailla valehtelevat ihmiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei se silti minulle mitenkään kuulu kenen kanssa hän panee. Jatkakoon.Sama,oli yhden miehen kanssa ja hän osoittautuikin juuri tuollaiseksi vaikka väitti hakevansa ihan parisuhdetta.Oikein leuhki kuinka monia naisia..valitettavasti ei ollut tietoa ennen sitä.Olisin jättänyt sikseen tuollaisen valehtelijan.Onneksi älysin pikku hiljaa etääntyä hänestä.Pitäisi olla jokin sivusto,jossa edes voisi muita naisia varoittaa tälläisistä huijareista ja pettäjistä niin säästyisi tästäkin.Olisi hyvä saada tuollaisetkin vastuuseen teoistaan.Sevästihän tuollainen käytös on toisen harhauttamista ja melkein petos..ihme kun pienestäkin voi saada kunnianloukkaus syytteen ja sitten tälläisestä naisten huijaamisesta?Pitäisi lakia muuttaa!
Kumppanien lukumäärän pystyy päättelemään aika nopeasti habituksesta, elämäntavoista yms.. Vaikkapa netissä oleva lista kaikista entisistä panoista ei ehkä olisi kovin hieno juttu?
Ettei olisi väärin valittu puoliso? Meillä molemmat saavat aina kun haluavat, tavalla tai toisella. Seksi on ilo ja nautinto. Yhdessä 15 vuotta.