Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt jo koomikotkin syyllistää nuoria äitejä ettei ne leiki jatkuvasti lastensa kanssa!

Vierailija
07.10.2017 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000005398679.html
Ja http://www.huonoaiti.fi/siivoan-ennemmin-kuin-leikin-lapsen-kanssa/ äidit potee huonoa omatuntoa kun siivoavat mielummin kuin leikkivät lapsen kanssa.

Ihan oikeasti! Aikuisten ei kuulu leikkiä lasten kanssa jatkuvasti!
Kummallista suorittamista vanhemmuus nykyään.
Lapsen mielikuvitus ei pääse kehittymään jos lapsi ei saa rauhassa leikkiä. Ei vielä 10 vuotta sitten kukaan puhunut että lapsen kanssa pitää leikkiä jatkuvasti. Ei se lapsi tarvi mitään seremoniamestaria siihen 24/7.
Minä olen lukenut mm. Tahkokallion Mustat ja valkeat leikit. Leikkiminen on lapselle parasta, ja vanhempien on parasta olla sekaantumatta siihen.
Älä opeta lasta siihen että jonkun pitää olla siinä leikittämässä koko ajan, pilaat hänet niin ettei hän pärjää elämässä ja hänestä tulee tylsämielinen idiootti.

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti tämä aihe kuitenkin ottaa omatunnon päälle monilla kun ollaan puolustelemassa älypuhelimen käyttöä noin tomerasti. Pitää saada omaa aikaa soitella milloin mihinkin. 😂 joka ikinen päiväkö pitää hoitaa vakuutusasioita, olla yhteydessä neuvolaan, kelaan, mihin tahansa virastoon. Viestin lähettäminen leikkitreffeistä kestää puoli tuntia? Uutisten lukeminen saman verran?

Kyllä mä luulen että äiti, nuori tai vanha, puhuu nyt höpönlöpöä. Lasten kanssa ei kiinnosta olla mutta kolmevuotiasta ei voi yksinkään puistoon laittaa. Joten kerrotaan tarinoita pakollisista asioista, jotka vaan pitää hoitaa. Sanoisitte edes suoraan että vauvan aihe vapaalla juoruilen tai päivitän facebookia, kun ei kiinnosta just olla lapsen kanssa.

Ei se puoli tuntia älylaitteella ees riitä kun rupea lukemaan wilma-viestejä, täyttelemään koulujen yhdenvertaisuuskaavakkeita, lukemaan täitiedotteet, ilmiöviikkojen aikataulut, leirikoulujen leivontavuorot, kouluverkkotarkasteluiltojen yhteenvedot ja nettiadressit, täyttelemään vakuutusyhtiöön astmalapsen hoitokuluja, buukkaamaan lapsille kampaaja-aikoja

Oho! Sä teet tämän kaiken, joka ainoa päivä ja ainut mahdollisuus on tehdä se leikkipuistossa. Vaikka lapset on koulussa. Superäiti!

Kai tajuat, että koululaisten perheessä on myös alle kouluikäisiä? Ja se puoli tuntia jonka esim tämä superisä sattuu siellä puistossa olemaan voi olla just se sama puolituntinen jonka minä käytän Wilmaan? Ei hän voi tietää, mitä minä teen ne 23,5 tuntia sinä päivänä tai ne 30 muuta päivä kuussa. Hän vain olettaa ja vetelee summamutikassa johtopäätöksiä. Kuten sinäkin.

Vierailija
142/142 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti tämä aihe kuitenkin ottaa omatunnon päälle monilla kun ollaan puolustelemassa älypuhelimen käyttöä noin tomerasti. Pitää saada omaa aikaa soitella milloin mihinkin. 😂 joka ikinen päiväkö pitää hoitaa vakuutusasioita, olla yhteydessä neuvolaan, kelaan, mihin tahansa virastoon. Viestin lähettäminen leikkitreffeistä kestää puoli tuntia? Uutisten lukeminen saman verran?

Kyllä mä luulen että äiti, nuori tai vanha, puhuu nyt höpönlöpöä. Lasten kanssa ei kiinnosta olla mutta kolmevuotiasta ei voi yksinkään puistoon laittaa. Joten kerrotaan tarinoita pakollisista asioista, jotka vaan pitää hoitaa. Sanoisitte edes suoraan että vauvan aihe vapaalla juoruilen tai päivitän facebookia, kun ei kiinnosta just olla lapsen kanssa.

Minulla ei edes ole älypuhelinta.

Ei ne äidit ikinä, koskaan, milloinkaan ole lastensa olleet niin paljon kuin nykyään. Ja silti parjataan ihan koko ajan.

Ja silti on ihan tutkittu, että nykylapsilla on enemmän ongelmia puheenkehityksessä kuin koskaan, koska vanhemmat keskittyvät älylaitteisiin enemmän kuin vuorovaikutukseen lapsensa kanssa.

Tottakai puheenkehitys viivästyy, kun äiti jopa "sanoittaa" lapsen itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä