Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Case Noa Jansma ihmetyttää! Miksei hän iloitse miesten kiinnostuksesta?

Vierailija
07.10.2017 |

http://m.iltalehti.fi/ulkomaat/201710072200444854_ul.shtml

Siis muistutan todella paljon tuota naista (tosin olen vanhempi) ja tietääkseni olen ns. rumilus. En oikein käsitä. Miksi tuo nainen ei ole tyytyväinen siitä, että hänestä ollaan kiinnostuneita? Itse olisin ihan liekeissä, jos joku mies vislailisi ja huutelisi perääni. Ei ole kukaan Suomessa vislaillut tai huudellut perääni moneen vuoteen ainakaan selvin päin.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo kyllä kaunis eli siinä aloittaja on kyllä väärässä jos muuta väittää.

M35

Vierailija
42/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän itsekin poikasena huudelleeni joskus naisille.

Muttei se kyllä siitä johtunut, että olisin jotakin pahaa niille naisille tarkoittanut. Ajattelin kai naisten pitävän siitä kun saavat kehuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... mitenhän sitä pääsee nussimaan jos kaikki kontaktin ottaminen vastakkaiseen sukupuoleen on seksuaalista häirintää!?

Käsittääkseni kyllä useimmat naisetkin tahtovat nussia.

Suorastaan vammaisia nämä tyypit jotka kuvittelevat että kaduilla huutelu on jonkunlaista sosiaalista kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa. 

Siis mä en edelleenkään tajua. Olen kuvitellut, että sillä tavalla pariskunnat kohtaavat toisensa ja varsinkin nuorempana ihmettelin, miksi kukaan fiksun tuntuinen nuorimies ei huutele ja tee sitä kautta tuttavuutta. Joten olin sinkkuna vuodesta toiseen (ja nykyään taas, kun ei kukaan ole tullut kadulla juttelemaan). Sillä odottelin, että jonain päivänä se huutelija olisikin joku oikeasti söpö poika. Ja siis olen akateemisesti koulutettu ja olin vähän nuorempana mallinakin sekä kotoisin ihan ihmisten ilmoilta eli kaupungista. Mutta todellakin luulin noin ihan oikeasti. T. Ap

0/5

ei jaksa enää

Ei tämä ole provo. :) Oon ajatellut näin teinistä lähtien; tosin kaikki, joille olen kertonut näkemykseni livenä, ovat törmänneet ne. Onkohan mulla joku Aspergerin syndrooma, jos siis oon näin pahasti hukassa. :O Oon kuvitellut, että siis ihan oikeasti noin asiat menevät. :) Siis oon ihan testiälykäs, mutta ihan oikeasti kuvittelen, että asiat menevät noin. t. Ap

Siis ihan oikeasti kuvittelet että ihmiset ryhtyy seurustelemaan niin, että joku mies huutaa kadulla naiselle "uuuh, saisinpa koittaa tota persettä" ja siitä lämmenneenä nainen sitten ryhtyy miehen kanssa juttusille?

Vierailija
44/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis olet ap jos samalta näytät kuin tuo jutun nainen.

M35

Vierailija
45/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska fiksu mies kysyisi: anteeksi, saanko kommentoida persettäsi? Ai ei, entä tissejä?

Tai :anteeksi, saanko sanoa, että olet kaunis?

En tiedä mikä saisi jonkun naisen haluamaan noita huuteluita? Ehkä huomion puute lapsuudessa?

Kyllä minulle saa mies tulla puhumaan milloin vain. Mutta toivon, että hän on muustakin kiinnostunut kuin perseestäni. Ja tosiaan ei tarvitse huudella ohi mennessä. Tse tse koira, fit fiu täällä.

Mun mielestäni olisi kivaa, että joku olisi kiinnostunut ja ilmaisisi sen noin avoimesti. Mut joo...tää ketju saa epäilemään itseäni ihan vakavasti, että onko mulla Aspergerin syndrooma. Siis oonko mä muka näin hukassa todellisuudesta? Kun siis monessa muussakin asiassa oon aika vastaavassa määrin irti vissiin arkitodellisuudesta. :( t. Ap

Kyllä, taidat tosiaan olla asperger.

Etkö näe mitään eroa seksihuuteluiden ("kyllä mä sulta kyydit ottaisin beibi!!") ja keskustelunavauksen (esim. ravintolassa "Anteeksi, onko tämä paikka vapaana? Drinkkisi näyttää hyvältä, mitä se on?") välillä?

Vierailija
46/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo kyllä kaunis eli siinä aloittaja on kyllä väärässä jos muuta väittää.

M35

Ok, kiva tietää, että kyseistä tyttöä muistuttavat paksuhuuliset, kapeakasvoiset ja epäsymmetrisin kasvoin varustetut ovat "kauniita". Luulin olevani rumilus. Jännää vain, kun mulle ei Suomessa huutele kukaan. T. Huutelua (muilta kuin selvästi humalaisilta) vuosikausia odotellut ap

Vierailija
47/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska fiksu mies kysyisi: anteeksi, saanko kommentoida persettäsi? Ai ei, entä tissejä?

En tiedä mikä saisi jonkun naisen haluamaan noita huuteluita? Ehkä huomion puute lapsuudessa?

Kyllä minulle saa mies tulla puhumaan milloin vain. Mutta toivon, että hän on muustakin kiinnostunut kuin perseestäni. Ja tosiaan ei tarvitse huudella ohi mennessä. Tse tse koira, fit fiu täällä.

Mun mielestäni olisi kivaa, että joku olisi kiinnostunut ja ilmaisisi sen noin avoimesti. Mut joo...tää ketju saa epäilemään itseäni ihan vakavasti, että onko mulla Aspergerin syndrooma. Siis oonko mä muka näin hukassa todellisuudesta? Kun siis monessa muussakin asiassa oon aika vastaavassa määrin irti vissiin arkitodellisuudesta. :( t. Ap

Etkö näe mitään eroa seksihuuteluiden ("kyllä mä sulta kyydit ottaisin beibi!!") ja keskustelunavauksen (esim. ravintolassa "Anteeksi, onko tämä paikka vapaana? Drinkkisi näyttää hyvältä, mitä se on?") välillä?

No, kun en käy missään ravintoloissa. Olen aina ajatellut, etei mun tarvitse mennä mihinkään illanviettoihin, baareihin tai Tinderiin/nettideittipalstoille. Odotan vain, että joku tekisi aloitteen kadulla/kaupassa/töissä/kirjastossa jne. :) Mutta Suomessa ei ole sellaista kummemmin kyllä tapahtunut ainakaan ikäisteni, ei-humaltuneiden suomalaismiesten taholta. Olen ihmetellyt sitä teini-ikäisestä lähtien, kun siis leffoissahan naisia lähestytään kadulla. Aina oon ollut hoikka ja hyvässä kunnossa, tosin olen kuvitellut olevani todella ruma, kun olen aavistuksen verran liian eksoottisen näköinen ihan keskivertosuomalaiseksi. t. Ap

Vierailija
48/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan itse, kun nuo huutelut alkoivat, siinä 13 vuoden iässä. Kuulen niitä vieläkin. En ole kertaakaan ollut imarreltu huuteluista. Nuorempana ne jopa pelottivat ja hävettivät kovasti. Teki mieli vajota maan rakoon, kun joku huuteli. Tuntui että kaikki katsovat, ja olen tehnyt jotakin väärin, että olen likainen.

Likaisuuden ja häpeän tunne tulee enää ihan törkeimpien heittojen kohdalla, muuten huutelut vain ärsyttävät ja suututtavat syvästi. Joskus olen keksinyt jonkun todrlla hyvän, alentavan vastaheiton, joka nolaa toisen osapuolen. Siitä saa edes jonkinlaista tyydytystä.

N29

Vierailija
49/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei kommentit kelpaa niin mitä mieltä olette siitä jos mies ajaa urheiluautolla ja nätin naisen kohdalla antaa "veijoa" eli välikaasua eli kierrättää moottoria äänekkäästi? Tai jos näin tekee kun on pysähtynyt suojatien eteen ja nainen kävelee siitä edestä?

Vierailija
50/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät halua huomiota miehiltä. Itseänikin ahdistaisi, jos randomit äijät vislaisi perään.

Oletko koskaan harrastanut seksiä? Jos olet niin miten pääsit siihen tilanteeseen?

Olen ja sain miehen opiskeluiden kautta ja toisen kanssa, kun hän alkoi puhelemaan mukavia bussissa. Jos he olisivat huudelleet kadulla jotain hyvästä perseestä, niin olisi jäänyt kontakti syntymättä. On oikea ja väärä tapa lähestyä naista.

Vierailija
51/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... mitenhän sitä pääsee nussimaan jos kaikki kontaktin ottaminen vastakkaiseen sukupuoleen on seksuaalista häirintää!?

Suorastaan vammaisia nämä tyypit jotka kuvittelevat että kaduilla huutelu on jonkunlaista sosiaalista kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa. 

Siis mä en edelleenkään tajua. Olen kuvitellut, että sillä tavalla pariskunnat kohtaavat toisensa ja varsinkin nuorempana ihmettelin, miksi kukaan fiksun tuntuinen nuorimies ei huutele ja tee sitä kautta tuttavuutta. Joten olin sinkkuna vuodesta toiseen (ja nykyään taas, kun ei kukaan ole tullut kadulla juttelemaan). Sillä odottelin, että jonain päivänä se huutelija olisikin joku oikeasti söpö poika. Ja siis olen akateemisesti koulutettu ja olin vähän nuorempana mallinakin sekä kotoisin ihan ihmisten ilmoilta eli kaupungista. Mutta todellakin luulin noin ihan oikeasti. T. Ap

0/5

ei jaksa enää

Ei tämä ole provo. :) Oon ajatellut näin teinistä lähtien; tosin kaikki, joille olen kertonut näkemykseni livenä, ovat törmänneet ne. Onkohan mulla joku Aspergerin syndrooma, jos siis oon näin pahasti hukassa. :O Oon kuvitellut, että siis ihan oikeasti noin asiat menevät. :) Siis oon ihan testiälykäs, mutta ihan oikeasti kuvittelen, että asiat menevät noin. t. Ap

Kaikki minun tuntemani naiset minä itse mukaan luettuna koemme kadulla huutelun seksuaalisena häirintänä. Monet tyttölapset saavat kokea sitä jo esipubertettisina. On hyvin ahdistavaa ja pelottavaa kun aikuiset miehet huutelevat ja kommentoivat vartaloa. Suomessa kaduilla ja julkisilla paikoilla ahdistelua ei tosin tapahdu (ilmastostakin johtuen) yhtä paljon kuin joissakin muissa maissa, mutta kyllä sitä Suomessakin tapahtuu. Tietysti huutelijatkin ovat yksilöitä, ja kaikkien motiivit eivät ole yhtä ikäviä, mutta koskaan kyse ei ole siitä että huutelija/huutelijat todella odottaisivat, että huomion kohteeksi joutunut mahdollisesti ilahtuisi ja ehdottaisi tapaamista.  

Se, että sinä esität, että naisten pitäisi ilahtua siitä että heitä piinataan, on sitä samaa retoriikkaa jota ne miehet, jotka haluavat että sukupuolista häirintää ja pahempiakin asioita mitä tapahtuu, ei tuomita kaduilla ja työpaikoilla. Se on erittäin loukkaavaa ja ikävää kuultavaa uhrien korvissa. 

Vierailija
52/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ei kommentit kelpaa niin mitä mieltä olette siitä jos mies ajaa urheiluautolla ja nätin naisen kohdalla antaa "veijoa" eli välikaasua eli kierrättää moottoria äänekkäästi? Tai jos näin tekee kun on pysähtynyt suojatien eteen ja nainen kävelee siitä edestä?

Oikeinko tosissaan kysyt? 

Vierailija
53/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kun en käy missään ravintoloissa. Olen aina ajatellut, etei mun tarvitse mennä mihinkään illanviettoihin, baareihin tai Tinderiin/nettideittipalstoille. Odotan vain, että joku tekisi aloitteen kadulla/kaupassa/töissä/kirjastossa jne. :) Mutta Suomessa ei ole sellaista kummemmin kyllä tapahtunut ainakaan ikäisteni, ei-humaltuneiden suomalaismiesten taholta. Olen ihmetellyt sitä teini-ikäisestä lähtien, kun siis leffoissahan naisia lähestytään kadulla. Aina oon ollut hoikka ja hyvässä kunnossa, tosin olen kuvitellut olevani todella ruma, kun olen aavistuksen verran liian eksoottisen näköinen ihan keskivertosuomalaiseksi. t. Ap

Tuo miehille ilmi, että tahdot huomiota. Esim. vastaat katseeseen hymyllä jne.

Useimmille miehillekin on iso kynnys randomia naista kohtaan ja tyytyvät katselemaan salaa.

Vierailija
54/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän itsekin poikasena huudelleeni joskus naisille.

Muttei se kyllä siitä johtunut, että olisin jotakin pahaa niille naisille tarkoittanut. Ajattelin kai naisten pitävän siitä kun saavat kehuja.

Siksi tästä pitääkin puhua ja poikia ja miehiä pitää valistaa. Huutelun kohteeksi joutuminen on ahdistavaa ja pelottavaa. 

Vierailija
55/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo tytön kasvoja kuvasta toiseen niin ilme on todella surullinen, itselle tulee paha olo tytön puolesta. Hän ei nauti huutelusta vaan tuo esiin mitä nuorten naisten elämään voi liittyä. Nuo kuvan miehet ovat ihan pihalla. Heille huutelu on harmitonta huvia mutta kontrasti tytön ilmeeseen kertoo paljon.

Kenenkään ei pitäisi joutua huutelun kohteeksi, se ei vain ole kovinkaan mieltä ylentävää. Parikymppisenä karistin huudot kohauttelemalla olkapäitäni ja muistan kuinka ärtynyt olo huutelusta tuli. Huomio oli ei-toivottua. Viehätyn älykkäistä ihmisistä niin huutelijat tuntuivat pahimmilta typeryksiltä. Ajattelin, että jätä minut rauhaan, ei voisi vähempää kiinnostaa.

Nykyään se sama olo tulee tuijottamisesta. En halua olla arvioinnin kohteena, ei huvita palkita hymyllä ääliöitä. Se vain on niin.

Vierailija
56/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

ei jaksa enää

Kaikki minun tuntemani naiset minä itse mukaan luettuna koemme kadulla huutelun seksuaalisena häirintänä. Monet tyttölapset saavat kokea sitä jo esipubertettisina. On hyvin ahdistavaa ja pelottavaa kun aikuiset miehet huutelevat ja kommentoivat vartaloa. Suomessa kaduilla ja julkisilla paikoilla ahdistelua ei tosin tapahdu (ilmastostakin johtuen) yhtä paljon kuin joissakin muissa maissa, mutta kyllä sitä Suomessakin tapahtuu. Tietysti huutelijatkin ovat yksilöitä, ja kaikkien motiivit eivät ole yhtä ikäviä, mutta koskaan kyse ei ole siitä että huutelija/huutelijat todella odottaisivat, että huomion kohteeksi joutunut mahdollisesti ilahtuisi ja ehdottaisi tapaamista.  

Se, että sinä esität, että naisten pitäisi ilahtua siitä että heitä piinataan, on sitä samaa retoriikkaa jota ne miehet, jotka haluavat että sukupuolista häirintää ja pahempiakin asioita mitä tapahtuu, ei tuomita kaduilla ja työpaikoilla. Se on erittäin loukkaavaa ja ikävää kuultavaa uhrien korvissa. 

Ok, kiitos kun vastasit seikkaperäisesti ja perustellen. Kieltämättä olen jotenkin samaistunut miehiseen tapaan ajatella, että naiset tavallaan itse provosoivat miehiä laittautumalla kauniiksi ja seksikkäiksi ja sitten olenkin ihmetellyt, miten joku loukkaantuu, kun on kuitenkin tietoisesti provosoinut ensin. Toisaalta tuossakin on rajanveto vaikeaa ja kyllähän naisen on voitava kulkea normaaleissa, melko peittävissä vaatteissa ilman, että häntä luullaan provosoijaksi. Yksi ääripää olisi joku islamilaistyylinen burkhapakko, niin ainakin pysyisivät naiselliset muodot piilossa miehiltä. Mutta luulin ihan aidosti, että useimmat naiset pitävät huutelusta tai sihtautuvat siihen huumorilla. Ei ollut tarkoitus loukata ketään. Mulla itselläni lienee joku "issue" (Asperger tms.). :(

Vierailija
57/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä saa naisten pöksyt kastumaan :DD

Vierailija
58/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet asperger, kun et ymmärrä että ravintola oli esimerkki.

Vierailija
59/59 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuteluakin on monenlaista, jotkut on otettava enemmän tosissaan kuin toiset. Eikä se joka kerta ole vain ulkonäöstä kiinni ap. Aika paljon tunnut odottelevan, että joku tekee sinulle aloitteen. Itsetunnon vahvistamista voisi kokeilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi