Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöttekö te pahasti allergiset sellaisia tuotteita jotka "saattavat sisältää pieniä määriä x"

Vierailija
07.10.2017 |

Pieniä määriä sitä teitä allergisoivaa ainesosaa. Kiinnostaa vaan että välittääkö jotku noista merkinnöistä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan kyllä välttää, vaikka todella monessa tuotteessa on nuo tekstit pähkinästä. En kuitenkaan haluaisi riskejä väkisin ottaa.

Vierailija
2/5 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan siitä kuinka herkkä on. Suurinosalla ei ole niin tarkkaa, mutta jotkut ovat valitettavasti niin herkkiä, että voivat kuolla jäämistäkin. Henkilö itse tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse todella allerginen pähkinälle ja syön silti tuotteita joissa lukee "saattaa sisältää pähkinää". Ikinä ei ole mitään allergiaa tullut.

Vierailija
4/5 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri, joka ei syö tuotteita, joissa toi merkintä pähkinöitä koskien. Muuttui kerran laikulliseksi, kun joku ulkoilmassa söi suht lähellä Muru-eskimopuikkoa.

Vierailija
5/5 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole allerginen, mutta mun teinityttö on pähkinälle ja maapähkinälle, ja kyllä ollaan ihan lääkärin ohjetta noudatettu, että ei saa antaa tuotteita, jotka saattavat niitä sisältää. Yksi elintarviketehtaassa töissä oleva tuttu kertoi, että vaikka laitteet ja hihnastot tarkasti puhdistetaan, niin ei voi mennä takuuseen siitä, ettei jonnekin koloseen olisi voinut pähkinää jäädä, ja jos huono tuuri käy, niin se murunen osuu juuri pähkinäallergikon ostokseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi