Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Case Noa Jansma ihmetyttää! Miksei hän iloitse miesten kiinnostuksesta?

Vierailija
07.10.2017 |

http://m.iltalehti.fi/ulkomaat/201710072200444854_ul.shtml

Siis muistutan todella paljon tuota naista (tosin olen vanhempi) ja tietääkseni olen ns. rumilus. En oikein käsitä. Miksi tuo nainen ei ole tyytyväinen siitä, että hänestä ollaan kiinnostuneita? Itse olisin ihan liekeissä, jos joku mies vislailisi ja huutelisi perääni. Ei ole kukaan Suomessa vislaillut tai huudellut perääni moneen vuoteen ainakaan selvin päin.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noudattaakohan tyttö omia oppejaan jos törmää häntä kiinnostavaan mieheen?

Öh -  ai että ei vihellä tai huutele törkeyksiä? Tämä palsta on nykyisin aivan absurdi.

Vierailija
22/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh -  ai että ei vihellä tai huutele törkeyksiä? Tämä palsta on nykyisin aivan absurdi.

Naiset ovat tekopyhiä. Sitten kun se unelmien prinssi tuleekin, niin se saa käyttäytyä kuinka törkeästi tahansa... Huomaan ilmiön, vaikka olen itsekin nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Nämä tämänpäivän maailmantuskaa potevat ovat jostain kumman syystä sellaisia, jotka sallivat itselleen vaikka minkälaisen käytöksen, koska se heidän törkyilynsä on kuitenkin parempaa törkyilyä.

Ajatellaan nyt vaikka niitä lihavia ja kiukkuisia feministejä, jotka syyttävät miehiä naisten haukkumisesta. En ole ikinä lukenut tai kuullut miehen haukkuvan naisia. Nämä kiukkuiset feministit sen sijaan haukkuvat kyllä miehiä.

*huutonaurua*

No linkkaa joku juttu jossa mies haukkuu naisia niin kuin kiukkuiset feministit haukkuvat miehiä.

Nettikirjoittelusta jos aikuinen repii ahterinsa niin saa kasvaa aikuiseksi. Mistä ne feministit tietävät kuka esim. täällä vauvalla kirjoittelee mitäkin.

Jos nyt ihan alkajaisiksi katsot peiliin. Ja sitten linkkaat sen jutun jossa lihavat feministit haukkuvat miehiä.

Vierailija
24/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat tekopyhiä. Sitten kun se unelmien prinssi tuleekin, niin se saa käyttäytyä kuinka törkeästi tahansa... Huomaan ilmiön, vaikka olen itsekin nainen.

No et kyllä muuten ole nainen. 

Vierailija
25/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ihan aidosti, että epäsymmetrinen naama, paksut huulet ja pienehköt silmät sekä sellainen hieman etnisen näköinen yleisvaikutelma on rumaa muusta hoikkuudesta, hiuksista ja kasvojen ja kropan muodosta ym. huolimatta. Jännää, että tuollaisen näköinenkin on muka (noiden ketjujen ja itse uutisen kommenttien perusteella) suomalaisista jees. Tosiaan olen aina tuntenut alemmuuskompleksia ulkonäöstäni. Olin joskus mallitoimistossakin listoilla, mutta poika-/miesystävän löytäminen on ollut kiven alla, kun ei mulle kukaan tule kadulla Suomessa juttelemaan. Ja kukaan nainen ei ole koskaan elämäni aikana yrittänyt iskeä mua. Nykyään kävisi kumpi vain...mies TAI nainen. T. Ap

Vierailija
26/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo nainen on kaunis. Olen nainen ja voin näin sanoa. Olen nelikymppinen mutta parikymppisenäkin olin suomalaisemman näköinen. Siis maantienharmaat lasimaiset hiukset vaaleat kulmat ja ripset jne. Ei kovin kaunista tuo. Ainakaan ilman meikkiä.

Vierailija
27/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen. Olen mietiskellyt näitä asioita todella paljon. T. Ap

Vierailija
28/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo nainen on kaunis. Olen nainen ja voin näin sanoa. Olen nelikymppinen mutta parikymppisenäkin olin suomalaisemman näköinen. Siis maantienharmaat lasimaiset hiukset vaaleat kulmat ja ripset jne. Ei kovin kaunista tuo. Ainakaan ilman meikkiä.

Mulla on tummat kulmat ja ripset, mutta ei se ole mikään kauneuden tae todellakaan.

Vierailija
29/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm... mitenhän sitä pääsee nussimaan jos kaikki kontaktin ottaminen vastakkaiseen sukupuoleen on seksuaalista häirintää!?

Käsittääkseni kyllä useimmat naisetkin tahtovat nussia.

Suorastaan vammaisia nämä tyypit jotka kuvittelevat että kaduilla huutelu on jonkunlaista sosiaalista kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa. 

Vierailija
30/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten naisten itsekeskeisyydellä ja huomiohakuisuudella ei ole nykyään mitään rajaa. Tämä mukamas naisasian ajaminen on vaan yksi tapa mutkan kautta todistella " katsokaa nyt kuinka hot mä olen kun kaikka huutelevat" . Samat tyypit ajavat naisasiaa kehittelemällä näitä kaikenmaailman #tissiviikko yms muita idioottimaisia tempauksia oikeuttaakseen paljastelunsa ja huomioharavointinsa.

Vierailija
31/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... mitenhän sitä pääsee nussimaan jos kaikki kontaktin ottaminen vastakkaiseen sukupuoleen on seksuaalista häirintää!?

Suorastaan vammaisia nämä tyypit jotka kuvittelevat että kaduilla huutelu on jonkunlaista sosiaalista kanssakäymistä vastakkaisen sukupuolen kanssa. 

Siis mä en edelleenkään tajua. Olen kuvitellut, että sillä tavalla pariskunnat kohtaavat toisensa ja varsinkin nuorempana ihmettelin, miksi kukaan fiksun tuntuinen nuorimies ei huutele ja tee sitä kautta tuttavuutta. Joten olin sinkkuna vuodesta toiseen (ja nykyään taas, kun ei kukaan ole tullut kadulla juttelemaan). Sillä odottelin, että jonain päivänä se huutelija olisikin joku oikeasti söpö poika. Ja siis olen akateemisesti koulutettu ja olin vähän nuorempana mallinakin sekä kotoisin ihan ihmisten ilmoilta eli kaupungista. Mutta todellakin luulin noin ihan oikeasti. T. Ap

Vierailija
32/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun jutuissasi ei ole päätä eikä häntää. Ensin syytät siitä että nainen ei pidä siitä että hänelle huudellaan törkeyksiä ja vihelletään kuin koiralle ja sitten syytät siitä, että hän sallii sen, että häntä kohdellaan törkeästi. Ehkä kokemuksesi asiasta ovat tosiaankin hyvin rajoittuneet, koska sanat "unelmien prinssi" ja "törkeä kohtelu" eivät todellakaan kuulu yhteen. 

Vierailija
33/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mä en edelleenkään tajua. Olen kuvitellut, että sillä tavalla pariskunnat kohtaavat toisensa ja varsinkin nuorempana ihmettelin, miksi kukaan fiksun tuntuinen nuorimies ei huutele ja tee sitä kautta tuttavuutta. Joten olin sinkkuna vuodesta toiseen (ja nykyään taas, kun ei kukaan ole tullut kadulla juttelemaan). Sillä odottelin, että jonain päivänä se huutelija olisikin joku oikeasti söpö poika. Ja siis olen akateemisesti koulutettu ja olin vähän nuorempana mallinakin sekä kotoisin ihan ihmisten ilmoilta eli kaupungista. Mutta todellakin luulin noin ihan oikeasti. T. Ap

0/5

ei jaksa enää

Vierailija
34/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorten naisten itsekeskeisyydellä ja huomiohakuisuudella ei ole nykyään mitään rajaa. Tämä mukamas naisasian ajaminen on vaan yksi tapa mutkan kautta todistella " katsokaa nyt kuinka hot mä olen kun kaikka huutelevat" . Samat tyypit ajavat naisasiaa kehittelemällä näitä kaikenmaailman #tissiviikko yms muita idioottimaisia tempauksia oikeuttaakseen paljastelunsa ja huomioharavointinsa.

Olen samaa mieltä kanssasi. Siis itsehän olen miettinyt asioita ja tehnyt siitä "katukontaktinoton puuttumisesta" sen johtopäätöksen, että näillä näkymin olen sinkkuna lopun elämäni. Mä todella odotan, että joku vislailisi ja en tajua niitä lutkamarssityyppejä ym. Itse pukeudun asiallisesti ja peittävästi, sillä en halua provosoida ketään. Mutta uskon, että jos kiinnostaisin miehiä, he vislaisivat, vaikka olisin peittävästi ja asiallisestikin pukeutunut, kunhan olisin heidän mielestään viehättävä. Ja jos joku tekisi tuttavuutta ja pyytäisi treffeille, voisin saada viimeinkin seurustelusuhteen, jossa saisin sitten rakastaa ja palvoa sitä kaun odottamaani kumppaniani.

Vierailija
35/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tuli ikävä kyllä mieleen.

On niin vieraan kuuloista käytöstä Suomesta katsottuna. Ehkä jossain sitten meno oikeasti on tuollaista.

Vierailija
36/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

ei jaksa enää

Ei tämä ole provo. :) Oon ajatellut näin teinistä lähtien; tosin kaikki, joille olen kertonut näkemykseni livenä, ovat törmänneet ne. Onkohan mulla joku Aspergerin syndrooma, jos siis oon näin pahasti hukassa. :O Oon kuvitellut, että siis ihan oikeasti noin asiat menevät. :) Siis oon ihan testiälykäs, mutta ihan oikeasti kuvittelen, että asiat menevät noin. t. Ap

Vierailija
37/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis *tyrmänneet näkemykseni. Sorry typosta.

Vierailija
38/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska fiksu mies kysyisi: anteeksi, saanko kommentoida persettäsi? Ai ei, entä tissejä?

Tai :anteeksi, saanko sanoa, että olet kaunis?

En tiedä mikä saisi jonkun naisen haluamaan noita huuteluita? Ehkä huomion puute lapsuudessa?

Kyllä minulle saa mies tulla puhumaan milloin vain. Mutta toivon, että hän on muustakin kiinnostunut kuin perseestäni. Ja tosiaan ei tarvitse huudella ohi mennessä. Tse tse koira, fit fiu täällä.

Vierailija
39/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun jutuissasi ei ole päätä eikä häntää. Ensin syytät siitä että nainen ei pidä siitä että hänelle huudellaan törkeyksiä ja vihelletään kuin koiralle ja sitten syytät siitä, että hän sallii sen, että häntä kohdellaan törkeästi. Ehkä kokemuksesi asiasta ovat tosiaankin hyvin rajoittuneet, koska sanat "unelmien prinssi" ja "törkeä kohtelu" eivät todellakaan kuulu yhteen. 

Eihän ulkonäköön liittyvät kehuvat kommentit ole mitään törkeyksiä. Siis mun yksi harvoista miesystävistäni on todellakin haukkunut mua erittäin törkeästi ja usein (sillä hänellä on persoonallisuushäiriö ja olin naiiviudessani helppo uhri), mutta jotkut kehut pepusta ym. ovat ihan ok.

Vierailija
40/59 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska fiksu mies kysyisi: anteeksi, saanko kommentoida persettäsi? Ai ei, entä tissejä?

Tai :anteeksi, saanko sanoa, että olet kaunis?

En tiedä mikä saisi jonkun naisen haluamaan noita huuteluita? Ehkä huomion puute lapsuudessa?

Kyllä minulle saa mies tulla puhumaan milloin vain. Mutta toivon, että hän on muustakin kiinnostunut kuin perseestäni. Ja tosiaan ei tarvitse huudella ohi mennessä. Tse tse koira, fit fiu täällä.

Mun mielestäni olisi kivaa, että joku olisi kiinnostunut ja ilmaisisi sen noin avoimesti. Mut joo...tää ketju saa epäilemään itseäni ihan vakavasti, että onko mulla Aspergerin syndrooma. Siis oonko mä muka näin hukassa todellisuudesta? Kun siis monessa muussakin asiassa oon aika vastaavassa määrin irti vissiin arkitodellisuudesta. :( t. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme