Mies 29v + 3v miettii; käänteinen ahdistelu kadulla
Tuossa yksi yö ajattelin että olisi mukavaa käydä hampurilaispaikassa ja lähdin sitten ulos. Kadulla oli kohtalaisesti ihmisiä ja kävelin yhtä katua pitkin ja jossain vaiheessa samaa katua pitkin kulkenut nainen kääntyi ja alkoi valittaa että en saisi stalkata häntä tuolla tavalla. Jouduin kysymään tarkennusta, kun en aluksi ymmärtänyt mistä on kyse, koska en edes tiedostanut koko naisen olemassaoloa siinä mennessäni katua pitkin.
Sanoin sitten rauhallisella äänellä, että meillä oli vain sama matka ja menin naisesta ohi, kun oli enemmän tilaa ja katu vaihtui toiseen.
Joskus aiemmissa kirjoituksissa olen tuonut esiin tuon mahdollisuuden, miten miehen pitää kadullakin muuttaa reittejään naisen mieliksi (jos ei ole miesmalli), mutta en ollut varma uskoinko itsekään silloin sen olevan täysin totta kunnes sain kokea asian omakohtaisesti.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä välissä oli toki muutama kommentti joissa oli fiksua analyysiä mutta ei se vähennä kohteeksi joutuneiden miesten kokemusta, ja tuo henkilöllisyyden arvailu on kohtuutonta, voitte tahrata jonkun syyttömän nimen...
M29 näköjään kirjautui ulos ja antaa itselleen sivustatukea. On se viksu!
Kuules m29, asiasta toiseen. Etsin yhtä juttuasi ja google tarjosi kiintoisaa ketjua kolmen vuoden takaa. Olit silloin mies 29. Siitä on kolme vuotta. Tämä on hieman hämmentävää. Jos olet vanhentunut vain yhden vuoden vaikka minä olen vanhentunut kolme, ei ole muuta luonnollista selitystä kuin suhteellisuusteoriassa esitetty ajan venyminen. Eli jos aika koordinaatistoissamme on noin suuri ero, olet liikkunut minuun verrattuna lähes valon nopeudella, jolloin aikasi on ollut "hitaampaa" kuin minulla.
Miten sen teit? Kiinnostaisi ihan vaan sinua liikuttaneen liikennevälineen moottorin toimintaperiaate. Kerroppas!
katsoppas nyt uudestaan, aloittajan otsikko ja ei, en ole m29 olen vain sivusta seuraaja, joka on puolueeton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä välissä oli toki muutama kommentti joissa oli fiksua analyysiä mutta ei se vähennä kohteeksi joutuneiden miesten kokemusta, ja tuo henkilöllisyyden arvailu on kohtuutonta, voitte tahrata jonkun syyttömän nimen...
Kuules m29, asiasta toiseen. Etsin yhtä juttuasi ja google tarjosi kiintoisaa ketjua kolmen vuoden takaa. Olit silloin mies 29. Siitä on kolme vuotta. Tämä on hieman hämmentävää. Jos olet vanhentunut vain yhden vuoden vaikka minä olen vanhentunut kolme, ei ole muuta luonnollista selitystä kuin suhteellisuusteoriassa esitetty ajan venyminen. Eli jos aika koordinaatistoissamme on noin suuri ero, olet liikkunut minuun verrattuna lähes valon nopeudella, jolloin aikasi on ollut "hitaampaa" kuin minulla.
Miten sen teit? Kiinnostaisi ihan vaan sinua liikuttaneen liikennevälineen moottorin toimintaperiaate. Kerroppas!
katsoppas nyt uudestaan, aloittajan otsikko ja ei, en ole m29 olen vain sivusta seuraaja, joka on puolueeton.
Puolueeton sivustaseuraaja? Ai no sori, erehdyin.
t. Kiinan keisari