Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 3v miettii; käänteinen ahdistelu kadulla

07.10.2017 |

Tuossa yksi yö ajattelin että olisi mukavaa käydä hampurilaispaikassa ja lähdin sitten ulos. Kadulla oli kohtalaisesti ihmisiä ja kävelin yhtä katua pitkin ja jossain vaiheessa samaa katua pitkin kulkenut nainen kääntyi ja alkoi valittaa että en saisi stalkata häntä tuolla tavalla. Jouduin kysymään tarkennusta, kun en aluksi ymmärtänyt mistä on kyse, koska en edes tiedostanut koko naisen olemassaoloa siinä mennessäni katua pitkin.
Sanoin sitten rauhallisella äänellä, että meillä oli vain sama matka ja menin naisesta ohi, kun oli enemmän tilaa ja katu vaihtui toiseen.

Joskus aiemmissa kirjoituksissa olen tuonut esiin tuon mahdollisuuden, miten miehen pitää kadullakin muuttaa reittejään naisen mieliksi (jos ei ole miesmalli), mutta en ollut varma uskoinko itsekään silloin sen olevan täysin totta kunnes sain kokea asian omakohtaisesti.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se ärsyttävää kun joku kävelee kadulla niskaan hengittäen. Näin:

Vierailija
2/43 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ja mun kämppiselle sattui samanlainen tilanne kun oltiin kävelemässä kapakasta kotiin. Oli kyllä aika epämiellyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ja mun kämppiselle sattui samanlainen tilanne kun oltiin kävelemässä kapakasta kotiin. Oli kyllä aika epämiellyttävää.

Siis teitäkin rupesi nainen syyttelemään? Oletteko naisia vai miehiä?

Vierailija
4/43 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis teitäkin rupesi nainen syyttelemään? Oletteko naisia vai miehiä?

Miehiä ollaan molemmat nainen alkoi huutamaan "miks te seuraatte mua" "mä tiedän missä te asutte" Siihen tuumasin että "hyvä, sitten tiedät varmaan että kotiinpäin tässä ollaan menossa"

Vierailija
5/43 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on olemassa idiootteja naisia, ei tarkoita sitä, että miesten pitäisi vaihtaa reittejään kadulla kulkiessaan. Ihan samoin kun minunkaan ei tarvitse lopettaa kissani ulkoiluttamista vain siksi, että mt-ongelmainen naapurini luulee minun kyttäävän juuri häntä, kun seisoskelen metsänreunassa kissani kököttäessä pusikon juuressa mietiskelemässä maailman menoa.

Et ole ahdistellut ketään kertomuksesi perusteella, joten ole huoleti.

Vierailija
6/43 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kävelee yöllä naisen perässä samaa vauhtia pitäisi tajuta että se voi tuntua uhkaavalta. Ja "maahanmuuttokeskustelijoille" tiedoksi, näin on ollut aina, siitä on turha syyttää muualta tulleita.

Ongelmalta välttyy kun ei kävele tismalleen samaa vauhtia. Voi joka alkaa hissukseen jättäytyä tai mennä ohi. Ei ole vaikeaa.

ps en ole miesmalli, kaukana siitä (korkeahko painoindeksi yms.) mutta en silti ole koskaan joutunut "naisten syyttelemäksi", joten älä valita "mies 29"

Vierailija
7/43 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, naiset pelkäävät vieraita miehiä niin paljon, että ylilyöntejä tulee. Itse pelkään pimeällä ainakin alitajuisesti kaikkia kohtaamiani miespuolisia henkilöitä. Tällaisia ylilyöntejä tapahtuu varmasti jonkin verran. Pa*ka tilanne sekä naisille että miehille :(

Vierailija
8/43 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies29 on aika herkänoloinen. Suosittelen pukeutumaan naiseksi. Kun silloinhan saa kulkea rauhassa, eikö ? Kun veikkaan että sulla hyvät sääret, miehillä usein on.

Vierailija
9/43 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kurjaa mutta ei se maine tuota kuitenkaan kiusatakseen tee. Suomessa on iso kynnys puhua tuntemattomille joten luultavasti nainen oli aika hädissään. Tuo oli hyvä neuvo ettei pimeässä kävele just samaa tahtia toisen perässä lähellä.

Vierailija
10/43 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kävelee yöllä naisen perässä samaa vauhtia pitäisi tajuta että se voi tuntua uhkaavalta. Ja "maahanmuuttokeskustelijoille" tiedoksi, näin on ollut aina, siitä on turha syyttää muualta tulleita.

Ongelmalta välttyy kun ei kävele tismalleen samaa vauhtia. Voi joka alkaa hissukseen jättäytyä tai mennä ohi. Ei ole vaikeaa.

ps en ole miesmalli, kaukana siitä (korkeahko painoindeksi yms.) mutta en silti ole koskaan joutunut "naisten syyttelemäksi", joten älä valita "mies 29"

Jätit huomiotta sen, että siellä oli muutenkin reilusti ihmisiä ja en sanonut, että olisi ollut sama matka useamman kadun ajan. Ei ole kovin epätavallista että yhden kadunpätkän verran on sama matka.

Ja minähän en valittanut, vaan kerroin kokemuksesta.

Naisella on kuulemma oikeus olla vähissä vaatteissa julkisella paikalla, oikeus olla siellä ilman että mies viheltää tai kehuu häntä jne. ja kyllä miehelläkin on oikeus käyttää samoja julkisia katuja kuin naisellakin ilman että häntä häiritään. Olen tehnyt tästä kaksi ketjua, mutta ne on aina poistettu. Olen niissä ketjuissa pohtinut mitä myönnytyksiä tai suojelevia eleitä naiset tekevät miehiä kohtaan ja miesten suojeleviksi eleiksi olen listannut mm.tämän omien oikeuksien rajoittamisen syytösten välttämiseksi eli miehen oikeus käyttää julkisia teitä oman mielen mukaan.

Huvittavan tekopyhää jos ihmiset eivät huomaa tätä.

Vierailija
11/43 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätit huomiotta sen, että siellä oli muutenkin reilusti ihmisiä ja en sanonut, että olisi ollut sama matka useamman kadun ajan. Ei ole kovin epätavallista että yhden kadunpätkän verran on sama matka.

Ja minähän en valittanut, vaan kerroin kokemuksesta.

Naisella on kuulemma oikeus olla vähissä vaatteissa julkisella paikalla, oikeus olla siellä ilman että mies viheltää tai kehuu häntä jne. ja kyllä miehelläkin on oikeus käyttää samoja julkisia katuja kuin naisellakin ilman että häntä häiritään. Olen tehnyt tästä kaksi ketjua, mutta ne on aina poistettu. Olen niissä ketjuissa pohtinut mitä myönnytyksiä tai suojelevia eleitä naiset tekevät miehiä kohtaan ja miesten suojeleviksi eleiksi olen listannut mm.tämän omien oikeuksien rajoittamisen syytösten välttämiseksi eli miehen oikeus käyttää julkisia teitä oman mielen mukaan.

Huvittavan tekopyhää jos ihmiset eivät huomaa tätä.

Olet ihan oikeassa siinä, että miehillä on oikeus käyttää samoja katuja kuin naisillakin ilman että heitä häiritään. Mutta todellisessa elämässä kuitenkin aina on ihmisiä, jotka häiritsevät kanssaihmisiään ja niitä, jotka häiriintyvät kovin pienistä asioista. Ei näitä kaikkia voi laitoksiinkaan sulkea, siellä samoilla kaduilla he liikkuvat ja tulevat liikkumaan kuin me muutkin. Ymmärrän kyllä hyvin, että on inhottavaa tulla syytetyksi ahdistelusta kun ei ole tehnyt mitään väärää, mutta ei yksittäisestä tapauksesta silti kannata niin isoa ongelmaa tehdä, että kuvittelee asian koskevan kaikkia naisia. Suurin osa naisista ei vaadi tuntemattomia miehiä vaihtelemaan reittejään naisen pillin mukaan, sinun kohdallesi nyt vain osui sellainen yksilö.

Sanoit että naisilla on oikeus kulkea kadulla ilman että heidän peräänsä vihellellään ja heitä kehutaan. Kyllä, mutta sekään ei todellisessa elämässä aina toteudu. Ei varsinkaan öiseen aikaan. Ei niitä vislaajiakaan kaduilta voi ulos sulkea, vaikka kuinka haluaisi kävellä rauhassa. Tosiasia on, että jonkin verran "häirintää" on vaan siedettävä, mikäli meinaa ihmisten ilmoilla kulkea. Laki sitten viimekädessä määrittelee sen, miten paljon on siedettävä ja mikä menee jo yli.

En tiedä mitä tarkoitat suojelevilla eleillä. Missään nimessä sinulla sen enempää kuin muillakaan miehillä ei ole mitään velvollisuuksia rajoittaa kulkemisianne jonkinlaisen naisten suojelun nimissä. Koko ajatus on minusta kummallinen. En minä ainakaan tunne yhtään ainutta miestä, joka rajoittaisi oikeuttaan käyttää julkisia teitä naisia suojellakseen tai muustakaan syystä.

Vierailija
12/43 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa yksi yö ajattelin että olisi mukavaa käydä hampurilaispaikassa ja lähdin sitten ulos. Kadulla oli kohtalaisesti ihmisiä ja kävelin yhtä katua pitkin ja jossain vaiheessa samaa katua pitkin kulkenut nainen kääntyi ja alkoi valittaa että en saisi stalkata häntä tuolla tavalla. Jouduin kysymään tarkennusta, kun en aluksi ymmärtänyt mistä on kyse, koska en edes tiedostanut koko naisen olemassaoloa siinä mennessäni katua pitkin.

Sanoin sitten rauhallisella äänellä, että meillä oli vain sama matka ja menin naisesta ohi, kun oli enemmän tilaa ja katu vaihtui toiseen.

Joskus aiemmissa kirjoituksissa olen tuonut esiin tuon mahdollisuuden, miten miehen pitää kadullakin muuttaa reittejään naisen mieliksi (jos ei ole miesmalli), mutta en ollut varma uskoinko itsekään silloin sen olevan täysin totta kunnes sain kokea asian omakohtaisesti.

Siis tämä oli ensimmäinen omakohtainen kokemuksesi, kun joku nainen luulee sun seuraavan häntä, ja nyt luulet että sun pitää alkaa kadulla kulkiessasi muuttelemaan reittejäsi naisten mieliksi? Oletko tosissasi? Mulle on muutaman kerran joku mies sanonut että olen lauta. Sun logiikalla mun pitäisi kai nyt ottaa silikonit miesten mieliksi? 😂😂

Vierailija
13/43 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mies 36v plus 7v semmonen juttu että olet vihdoin saavuttanut pisteen jossa ikävä luonteesi ja sairaat ajatuksesi huokuvat sinusta ympärillesi ilman että edes avaat suutasi. Se viimeinenkin mahdollisuus naisen saamiseen on nyt mennyttä. Aika avata kaljatölkki näin lauantain kunniaksi.

Vierailija
14/43 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on mies 36v plus 7v semmonen juttu että olet vihdoin saavuttanut pisteen jossa ikävä luonteesi ja sairaat ajatuksesi huokuvat sinusta ympärillesi ilman että edes avaat suutasi. Se viimeinenkin mahdollisuus naisen saamiseen on nyt mennyttä. Aika avata kaljatölkki näin lauantain kunniaksi.

Epäilen ihan samaa. Tällä Mies34+19 taitaa olla sellainen pälyilevä katse, luihu yleisolemus ja joka suuntaan haparoivat kädet. Ei ihme, jos naisia hermostuttaa lähelläsi.

Vierailija
15/43 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten on vaan hyvä muistaa: Kun naisen tunteet alkaa, siihen miehen oikeudet loppuu:)

Vierailija
16/43 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena voin kyllä ajatella, että tuollaista on oikeasti tapahtunut aika monellekin miehelle.

Minuakin vähän pelottaa, jos käy niin, että joudun kulkemaan pitkään samaa reittiä jonkun muun kanssa. Tulee sellainen olo, että takana tuleva tarkkailee, mihin olen menossa, tai vaihtoehtoisesti ehkä se edellä menijä alkaa kohta huutaa apua, kun minä "seuraan" pitkin kaupunkia. Jos on sama vauhti molemmilla, minä saatan välillä jäädä penkomaan kassia tai katselemaan näyteikkunaa vain, jotta pääsen tilanteesta eroon. Varsinkin päiväsaikaan se on oikeastaan aika naurettavaa, että alkaa tuollainen ahdistaa.

Joskus jopa autolla ajaessa mietityttää, jos toinen auto seuraa kadulta kadulle perässä, vaikka molemmilla nyt vain sattuisi olemaan asiaa samaan kauppaan kaupungin toiselle reunalle.

Vierailija
17/43 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on varmaankin vaikea ymmärtää, että nuoret naiset joutuvat todella usein seksuaalisesti ahdistelluiksi liikkuessaan yksin pimeän aikaan ulkona. Kun on riittävän monta kertaa tullut kourituksi tai jos on joutunut raiskatuksi, niin sitä alkaa jopa ylireagoimaan. Neuvo: älä kävele pimeällä kenenkään naisen selän takana liian lähellä, älä huutele mitään, äläkä varsinkaan kouri. 

Vierailija
18/43 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella on kuulemma oikeus olla vähissä vaatteissa julkisella paikalla, oikeus olla siellä ilman että mies viheltää tai kehuu häntä jne.

Niinhän ne jotkut sanoo, sanoo mies 29v plus 1v kuulleensa.

Ei sinua ole kovasti millään turhalla empatiakyvyllä kuormitettu. 

Kun muistelen miltä tuntui kävellä yöllä ravintolatöistä kotiin, mieleen tosiaan tulee nämä takana kävelevevät miehet. Piti koko ajan miettiä millä hetkellä tyyppi on liian lälhellä ja pitää lähteä juoksemaan. Eikä ollut yksi ainoa kerta kun seuraaja lähti juoksemaan perääni. Yhden kerran tyyppi sai kuin saikin minut lopulta kiinni ja otti kurkusta kuristusotteen esittäessään seksuaalisia vaatimuksiaan.  Jumalauta siitä on aikaa jo 30 vuotta ja tuntuu kuin kaikki olisi tapahtunut eilen. Saatana tekisi mieli sylkeä tuollaista mies 29v inisijää päin naamaa.

Vierailija
19/43 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella on kuulemma oikeus olla vähissä vaatteissa julkisella paikalla, oikeus olla siellä ilman että mies viheltää tai kehuu häntä jne.

Niinhän ne jotkut sanoo, sanoo mies 29v plus 1v kuulleensa.

Ei sinua ole kovasti millään turhalla empatiakyvyllä kuormitettu. 

Kun muistelen miltä tuntui kävellä yöllä ravintolatöistä kotiin, mieleen tosiaan tulee nämä takana kävelevevät miehet. Piti koko ajan miettiä millä hetkellä tyyppi on liian lälhellä ja pitää lähteä juoksemaan. Eikä ollut yksi ainoa kerta kun seuraaja lähti juoksemaan perääni. Yhden kerran tyyppi sai kuin saikin minut lopulta kiinni ja otti kurkusta kuristusotteen esittäessään seksuaalisia vaatimuksiaan.  Jumalauta siitä on aikaa jo 30 vuotta ja tuntuu kuin kaikki olisi tapahtunut eilen. Saatana tekisi mieli sylkeä tuollaista mies 29v inisijää päin naamaa.

Juuri näin. MInäkin olen juossut karkuun ahdistelijaa ja pääsin viime tingassa kotitaloni rappukäytävään. Vetäisin ulko-oven äijän naaman edestä kiinni. Sen kauhun muistaa loppuelämänsä, joten mies29, turpa kiinni nyt!

Vierailija
20/43 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän