Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit käyttää vapaasti miehesi rahoja minkä auto ostaisit

Vierailija
07.10.2017 |

Aika moni ostaisi varmaankin BMW tai Mercedes-Benzsin

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ajaisin miehen autolla.

Vierailija
2/27 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummer H2 olisi kiva auto, mutta jos miehen rahoilla ostelisin, niin hän varmaan ehdottaisi F-tyypin Jaguaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehellä ole niin paljon rahaa että niillä saisin ostettua mitä tahansa. Käytettyyn joutuisin tyytymään jo hänen rahoistaan auto pitäisi hankkia.

Vierailija
4/27 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteiset rahat. Ei mitään salavaroja. Jos ois ylimäätäistä autorahaa, ostaisin Teslan.

Vierailija
5/27 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni eläkkeellä saa auton, joka maksaa max 200 euroa. Ei taitaisi olla kovin hyvä hankinta.

Vierailija
6/27 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin ferrarin, jonka sitten maalauttaisin vaaleanpunaiseksi. pukisin päälleni röyhelömekon ja sitten ajelisin ympäriinsä.

Vierailija
7/27 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva, että teillä suurimmalla osalla on rikkaita miehiä. Ite en sais mitään autoa miehen rahoilla.

Vierailija
8/27 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan omilla rahoilla bmw tai mersedes... mutta miehen rahoilla ostaisin jeep wranglerin tai hummerin... :D

Vierailija
9/27 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niillä miehen rahoilla juuri mitään autoa ostettaisi. Ehkä jonkun käytetyn kotteron voisi niillä rahoilla saada.

Vierailija
10/27 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttomoottori on niin lääst siisön!!

Vierailija
11/27 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen viimeisin auto maksoi 600 euroa, koska hänellä ei ollut enempään varaa. Työuraa takana 20 vuotta. Tuskinpa se palkka kovasti tuosta enää nousee. Onneksi itse tienaan paremmin ja pystyn ajamaan kymppitonnin kaaralla.

Vierailija
12/27 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun miehen rahat riittäisi Mersuun tai Bemariin.

Vierailija
13/27 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin Mersun, jos vaan rahat riittäisi.

Vierailija
14/27 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset ymmärrä mitään autoista, joten ostaisivat jonkun "kivan ja söpön" näköisen, punaisen tai pinkin auton joka osoittautuisi täysin romuksi kotteroksi.   Vähän sama kuin naisten työkalusarja. Pinkki :D

Parasta että jätätte ne auton ostot miehille, kun miehen rahoilla se muutenkin ostetaan.

Vierailija
15/27 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi mies/olisi koskaan ollut mies jolla olisi rahaa/halua ostaa minullekin auto, se olisi ihannetapauksessa uusi. Mikä tahansa, halvin mahdollinen mutta uusi. Ovatko ne jotain kymppitonnin luokkaa, vai paljonko nykyisin?

Vierailija
16/27 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset ymmärrä mitään autoista, joten ostaisivat jonkun "kivan ja söpön" näköisen, punaisen tai pinkin auton joka osoittautuisi täysin romuksi kotteroksi.   Vähän sama kuin naisten työkalusarja. Pinkki :D

Parasta että jätätte ne auton ostot miehille, kun miehen rahoilla se muutenkin ostetaan.

Miehen logiikkaa: jos auton maalaa pinkiksi, se muuttuu romuksi kotteroksi.

Vierailija
17/27 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteiset rahat, joten voin käyttää niitä vapaasti. Isompi osa niistä tosin on mun tienaamia kuin miehen. Mulla ei ole autoa, koska en halua enkä tarvitse sellaista.

Vierailija
18/27 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin uudenveroisen järkevästi hinnoitellun citymaasturin.

https://www.nettiauto.com/9152437

Vierailija
19/27 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut yhteiset rahat aina, yli 33 vuotta. Kolme tiliä, kaikkiin molemmilla käyttöoikeus. Käyttötili ja kaksi säästötiliä, voin maksaa kaikilta tileiltä ihan mitä haluan. Autoa minulla ei ole, koska en sitä tarvitse.

Vierailija
20/27 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ajokuntoinen autopurkaamon jonosta.