Lue keskustelun säännöt.
Illanistujaiset puolison kavereiden kanssa
07.10.2017 |
Muita jotka eivät ole ikinä olleet mukana kun puoliso on mennyt kavereilleen? Itse en ole ollut enkä haluakaan. Mieskin pitää ajatusta ahdistavana. Muut parisuhteessa olevat ottavat usein tyttöystävänsä mukaan illanistujaisiin. Mieheni tosin lähtee paikalta ennen puolituttujen (joilla nämä tyttöystävät ovat) tuloa jos mahdollista.
Mieheni parhaimpia kavereita olen tervehtinyt kerran. Minusta "tutustuminen" heihin saa jäädä tälle tasolle. Onko kukaan muu vapaaehtoisesti pitänyt välit tällaisina puolison kavereihin?
Kysykää jos jokin asia jäi epäselväksi.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen kerran ollut miehen kaveriporukan illanistujaisissa (piknikillä rantakalliolla). En kokenut tilannetta kovin rennoksi. Piti yrittää esittää jotenkin sivistynyttä ja fiksua. Se on minulle hankalaa vieraiden ihmisten seurassa ja vieläpä vieraalla kielellä.
Miehen kaverit joskus auttoivat meitä muutossa. Lisäksi monia kavereita olen nähnyt erilaisissa juhlissa (esim. firman kesäjuhlat). Pari kertaa olemme käyneet miehen hyvän ystävän luona kylässä tämän ollessa äitiyslomalla (normaalisti siis näkevät aina töissä).
En näe tarpeelliseksi tämän läheisempää yhteydenpitoa.