Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini ei saanut iPhone 7 synttärilahjaksi ja kostoksi laittoi siivousrobotin kadulle menemään!

Vierailija
07.10.2017 |

Että sellaista. Olen töissä 12 asti. Miten kauaksi se voi taajama-alueella kadota?????
Selvää on ettei tyttö tule saamaan puhelinta edes joululahjaksi!!!!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitus! Porvoossa on siivousrobotti karannut. Tarkemmat kuvauksen saa Ap:lta.756

Vierailija
22/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on kokeiltu, imuri ei etene edes 50 m päähän kodista. Keskustassa se jää jumiin liiketilojen ramppeihin ja vähääkään kauempana on aina joku pensasaita tms., joka estää liikkumisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienosti kasvatettu. Suosittelen katsomaan peiliin, ja miettimään missä mentiin pahasti vikaan.

Entäs sitten kun hyvän perheen lapsesta tulee vaikkapa kouluampuja tai muu massamurhaaja, talousrikollinen tai naisten ahdistelija.

Mihin peiliin sitten katsotaan?

Vierailija
24/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDDD

Vierailija
25/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen törmännyt pari vuotta sitten yksin vaeltamaan imuriin ja otin sen itselleni.

Mitä sillä tekee, jos sen laturi puuttuu?

Vierailija
26/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂 jösses, huippu tapaus tämä teini! Huvittavaa olisi törmätä kadulla yksin surraavaan robotti-imuriin.

Laittaisin teinin kotiaskareiden ääreen, kunnes imuri on maksettu. Ja sitten voi varmaan jatkaa samalla linjalla puhelimen suhteen, kun työn makuun on päästy.

Vierailija
27/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti keikahtaa samantien jalkakäytävän reunakivetyksen yli ja jää siihen sätkimään. Siksi vaeltelevia robotteja ei löydy teinien jäljiltä tusinoittain, koska ainakaan toistaiseksi ei ole tajuttu laittaa siihen reunukseen mitään "estoseiniä".Tässä taas haaste kaupunkisuunnittelulle.

Vierailija
28/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee 😂

Joo ei sais nauraa mut oli pakko käydä kurkkaamassa ikkunasta josko tossa kadulla ajelisi robotti-imuri. Ja robotti-imuri kai on sama asia kun siivousrobotti?

Vierailija
29/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin teinixiä nyrkillä naamaan niin, että menisi nenä murskaksi ja luunsirpaleet paukkuisi nahan alla :)))

Vierailija
30/30 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen törmännyt pari vuotta sitten yksin vaeltamaan imuriin ja otin sen itselleni.

Mitä sillä tekee, jos sen laturi puuttuu?

Minulla oli jo ennen sitä samanlainen imuri joten oli oikeanlainen laturi.