Paljonko sinulle on/oli miehiä tarjolla 20-25 v iässä?
Eli montako miehen tekemää aloitetta suunnilleen sait vuosittain?
Kommentit (42)
No eipä hirveästi vaikka ihan kaunis olen. Arjessa ei koskaan,baarissa ehkä 1 aloite vuodessa joltain vastenmieliseltä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se määrä vaan laatu...
Tämäpä juuri. Jos tässä taas haetaan sitä että nuorille naisille on tyrkyllä seksiä koko ajan niin kyllä jos lasketaan omalta ulosteelta haisevat spurgut ja omaa isää vanhemmat sedät jotka tulevat lupaa kysymättä puristamaan rinnasta.
Jos pitää tätä etuoikeutena niin mummotunneliin vaan vanhojen haahkojen puristeltavaksi.
Ei yhtään. Kävin kyllä myös joskus yksin yöelämässäkin.
Eipä ollut, jos ei kännisiä vanhoja setiä lasketa.
Sain miehiltä kommentteja tyyliin "voisit sinäkin muotoja saada", "lauta", "naamas on kuin petolinnun perse".
Onko seksuaalinen ahdistelu tässä myös lähestymistä eli tarjontaa? Sitten enemmän kuin haluan muistaa.
ei minulla ole ollut baarissa lähenteliöitä kun sinne olen raahautunut. Ehkä 3 kertaa joku kännikala on lähennellyt mutta muuten minulla ei ole ollut kysyntää siellä. Minulla on jokin juttu että kouluissa ja työpaikoissa kyllä noita ihailijoita on riittänyt ihmeen paljon siihen nähden etten baareissa tunnu ketään kiinnostavan. En tiedä sitten meikkaanko väärin naamani kun vähemmällä meikillä tai ilman sitä herätän mielenkiintoa.
Miehiä tarjolla? Vau mikä elämänasenne :D
Tuossa vaiheessa seurustelin nykyisen mieheni kanssa, yhdessä jo 30 vuotta.
Kuka pystyy laskemaan jotain tuollaista? Ei aavistustakaan. Paljon. Mutta tapasin tulevan aviomieheni 21-vuotiaana, joten mitä väliä paljonko olisi ollut tarjolla sen jälkeen.
Kaikkein eniten oli tarjolla avioeroni jälkeen 29-37 -vuotiaana. Se oli ihan älytöntä. Miehiä seurasi ihan kirjaimellisesti kadulta kotiovelle saakka (en tietenkään paljastanut, missä oikeasti asun vaan menin väärään rappuun ja livahdin kellarikäytävän kautta omaani). No, eipä nyt tarvitse harmitella, että olisi jäänyt juoksuja juoksematta ;-)
Vierailija kirjoitti:
Miehiä tarjolla? Vau mikä elämänasenne :D
Tuossa vaiheessa seurustelin nykyisen mieheni kanssa, yhdessä jo 30 vuotta.
Tarjolla on hieno sana. Onko ne katettu pöytään vai?
En ainuttakaan. Olin ruma ja estoinen neitsyt. Isot tissit eivät auta, jos olemus on muuten kammottava.
No varmaan 20 aloitetta joka viikonloppu, nykyään tosi harvoin. Käynkin kyllä esim. pubeissa kaveriporukalla, harva sinne pöytään tuppautuu enkä muutenkaan hirveästi kulje ihmisten ilmoilla, joten en ihmettele. En ihmettele kyllä muutenkaan.
Tuossa vaiheessa olin 2 pikkulapsen naimisissa oleva äiti mutta 26v:nä mulla oli jo 2 tarjokasta. Molemmat löytyi työpaikalta. Tasaisesti noita on aina ollut vaikka olenkin varattu:) Piristäähän se elämää
20-25-vuotiaana mua lähestyi ehkä 5 miestä, eli yksi vuoteen. Nyt 26-vuotiaana mua on lähestynyt muutama mies per viikko ja niistäkin suurin osa alle 25-vuotiaita.
Enemmän kuin tarvetta ja tarve oli pyöreä nolla. Ei ollut joka sormelle, mutta oli niitä kuitenkin ja on edelleen.
Pari aloitetta olen saanut vuosien aikana humalaisilta miehiltä seksiin, en niihin tietenkään suostunut. Siinäpä se. Miehet eivät kiinnitä minuun mitään huomiota, olen heille ihan totaalisen näkymätön. Onko se nyt mikään ihmekään kun en yllä edes sinne persunätti-tasolle. Muistan aina, kuinka kaveriani iskettiin ja hänelle flirttailtiin avoimesti, minua katsottiin kuin halpaa paskaa. Miehet olivat aina sen näköisiä että toivoivat minun häipyvän nopeasti pois maisemista. En ymmärrä mistä tulee se käsitys, että kaikki naiset hukkuisivat treffikutsuihin.
N24
Jos lasketaan miesten kännissä tekemät aloitteet, joiden ainoa tarkoituksena oli saada edes joku lähtemään sänkyseuraksi, sain ikävuosina 20-25 yhteensä ehkä 15 aloitetta. Kaksi lisää, jos lasketaan mukaan yhdeltä työpaikalta ne kaksi miestä, jotka kilpailivat siitä, kuka saa ekana pantua kaikkia työpaikan naisia. (Eivät saaneet ainakaan minua...)
Joo. Olin se ruma ja vakava tyttö.
Melko paljon, mutta enemmän oli 30-35v (ja 35v menin naimisiin). Jännä juttu, kun aina toitotetaan miten miehet haluavat nuoremman. No ehkä asiaa selittyi lapsekkaalla ulkonäölläni, luultiin nuoremmaksi. (Ennen kuin alatte alapeukuttamaan niin en väittänyt näyttäneeni hehkeältä kaksikymppiseltä bikinibeibeltä kolmekymppisenä. Olen pienikokonoinen, hyppyrinenä, isot silmät yms joka nuorensi).
... siis sellainen erikoispikajunavuoro