Mies lyhyempi kuin nainen
Kaikki mielipiteet tästä. Miesten ja naisten näkökulmia parisuhteen kannalta.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Olen itse niin lyhyt (158) että todella harvoin törmään itseäni lyhyempään mieheen. Myönnän kyllä että haluan miehen olevan minua pidempi. Minun kohdalla kun kuitenkin tarkoittaisi että mies olisi todella lyhyt. Joillekin 170cm mies on jo lyhyt, minulle se olisi aivan ok. Nuorempana seurustelin miehen kanssa joka oli minua viisi senttiä pidempi. Mies väitti olevansa sinut pituutensa kanssa mutta aina kun lähdimme jonnekin, hänellä oli pakkomielle minun kengistä ja siitä kuinka korkeat ne ovat. En lopulta jaksanut sitä epävarmuutta.
Et jaksa miehen epävarmuutta, mutta miehen pitäisi jaksaa sinun epävarmuutta omasta pituudestasi?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on lyhyempi, tulee hänellä olla jotain muuta kompensoimassa puutetta tällä alueella. Korvaavat tekijät ovat varallisuus, status ja/tai eksoottinen ulkonäkö.
Mun mieheni on 164 cm pitkä ja ihan tavallinen duunari. Mutta jos kaljuus, kaljamaha ja aknearvet kasvoissa lasketaan eksoottiseksi ulkonäöksi, niin sitten se täsmää. 😂😂
Itse olen 170 cm eikä pituuseromme ole koskaan häirinnyt millään osa-alueella kumpaakaan. Saan käyttää korkkareitakin jos haluan. Tosin aika harvoin haluan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 184 ja mieheni 180cm. Ja mies ei rajoita korkkareiden käyttöä (kovin korkeita en kyllä pysty käyttämään kipujen takia, tai sitten en ole tottunut tarpeeksi). Muuten pukeudun naisellisesti ja olen ns. mallityyppiä.
Naimisissa oltu jo 10 vuotta ja neljä kaunista pitkää lasta kasvamassa. Olemme kuulemma komea ja kaunis pari tai sitten muut puhuvat pahaa vain selän takana.
Mitä ongelmaa tuossa mikä olisi?
Tottakai niistä lapsista tulee pitkiä, kun saavat geeninsä noin pitkältä naiselta. Itse tiedän myös yhden parin, jossa nainen ja mies ovat samoissa pituuksissa kuin teillä. Heilläkin on useita lapsia ja kaikki vieläpä tyttöjä. Joskus vuosia sitten 12-vuotiaina ne tytöt olivat jo jotain lähemmäs 180-senttisiä, eikä kasvu ollut silloin vielä edes loppunut. En tiedä minkä pituisia ovat nykyään, kun en ole enää sen jälkeen nähnyt, mutta päätellä voi, että todella pitkiä varmasti ovat.
Jotenkin siis sääliksi käy tuollaiset parit, kun mies joutuu omassa perheessään jättiläisnaisten keskelle ja tuollaisissa pareissa varsinkin tyttölapset kasvavat aivan valtavan pitkiksi ollessaan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 184 ja mieheni 180cm. Ja mies ei rajoita korkkareiden käyttöä (kovin korkeita en kyllä pysty käyttämään kipujen takia, tai sitten en ole tottunut tarpeeksi). Muuten pukeudun naisellisesti ja olen ns. mallityyppiä.
Naimisissa oltu jo 10 vuotta ja neljä kaunista pitkää lasta kasvamassa. Olemme kuulemma komea ja kaunis pari tai sitten muut puhuvat pahaa vain selän takana.
Mitä ongelmaa tuossa mikä olisi?
Pituudessa ei ole kyllä mitään kaunista naisten kohdalla. Olet tuon mittaisena korkkarit jalassa pidempi kuin juuri kukaan mies. Miksi haluat oikein korostaa friikkimäistä olemustasi?
Rotevuus ja kasvot ovat ongelmasi, eikä sinäänsä pituus. 175cm ja 170cm välillä on naisten kohdalla aika selvä ero, koska alle 170cm pitkiä miehiä on Suomessa merkittävästi vähemmän kuin alle 175cm pitkiä miehiä. 175cm on nimittäin lähellä keskiarvoa ja pituusjakauma on loppujen lopuksi aika kapea kun tarkastellaan valtaosaa arvoista.