Mä tykkään mun työstäni
Kommentit (6)
Hyvä.
Millaisia asioita se jättää seuraaville sijoille elämässäsi?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä.
Millaisia asioita se jättää seuraaville sijoille elämässäsi?
Perhe tulee hyvänä kakkosena. Tosin vietän paljon aikaa perheeni kanssa mutta kyllä työ tekee minusta onnellisen.
Jos työni on paras asia elämässäni, niinkuin taitaa olla, mulla menee tosi huonosti.
En ymmärrä miksi kaikilla pitäisi olla sama paras asia. Perhe on lähes kaikilla, onhan se kiva jos on jotain parempaakin.
Mäkin tykkään työstäni. Huonompi homma on vaan se, että sitä ei ole täydeksi työajaksi ja palkkakin on ihan pa$ka. Jos mulla olisi täysi työaika, saisin about samaa palkkaa, kuin 20 vuotta sitten jos muuntokertoimena käytetään sitä millä markat aikanaan vaihdettiin euroiksi. Eli jos indeksikorotukset huomioidaan, saan vähemmän. Mutta, elämä on.
Aiemmat duunit lähti alta ja kyseisen alan duunipaikat ovat vähentyneet radikaalisti. Lähdin AMK-koulutukseen silloin kuulemma Suomen 2. parhaaseen AMKkiin ja kuulemma tosi hyvälle alalle. No, rahathan siinä loppuivat hetken päästä ja koulutuskin oli 85-90%:sti täyttä skeidaa. Ei mitään, mitä voisi tarjota osaamisena työnhaussa. Vähän aukeni silmät tämän "Suomalaisen huipputasoisen koulutuksen suhteen". Peruskoulu ja lukio voi olla hyvätasoisiakin, mutta sen jälkeen laatu ja taso on täysin sattumanvaraista, eikä tasoa ja laatua edes yritetä mitenkään valvoa.
Kivaa. Mullakin taitaa olla paras osa.