Riita! Mies ei usko litteään maahan!
Hän on jossain helvetin shokissa nyt tuolla, kun kerroin että minä olen alkanut hoitolassa uskomaan litteään maahan! Olemme siis olleet hetken erossa kun olin siellä, siksi en ole päässyt aiemmin kertomaan löydöistäni. Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Tää on mulle ihan uusi teoria. Mitä on maan alla, jos maa on litteä? Siis jos maa olisi pallo, niin olisi helppo ymmärtää, että kun poraat maan läpi tarpeeksi syvälle, niin saavut toiselle puolelle. Mutta entä litteän maan teoriassa, mihin saavun kun poraan maahan. Mitä on maan alla?
Kilpikonna
Ovatko kaikki muutkin taivaankappaleet litteitä? Mikä,tuuri, että auringosta näkyy meille se litteä puoli eikä vain ohut sivusuikale, voisi olla aika paljon kylmempää meillä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Entäs litteään mahaan?
Luin jostain syystä koko aloituksen näin ja ihmettelin että mitä nyt taas :D
Vierailija kirjoitti:
Hehe, luin että mies ei usko litteään MAHAAN, ja sinä olet hoitolassa alkanut uskomaan. Ymmärsin siis aloituksen niin, että ap ollut pitkään ylipainoinen ja toivo laihtumisesta ollut pitkään poissa, mutta nyt hoitolassa ap on alkanut uskomaan pystyvänsä siihen mutta mies ei usko että pystyy :D
Sitten luin kommentin soutamisesta avaruuteen ja en yhtään tajunnut mitä kommentoija tarkoitti, luulin että on hullu trollikommentti.. Sitten: AHAA ! :D💡
Haha, en siis ole ainut xD
Itse uskon litteään mahaan.