Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita! Mies ei usko litteään maahan!

Vierailija
06.10.2017 |

Hän on jossain helvetin shokissa nyt tuolla, kun kerroin että minä olen alkanut hoitolassa uskomaan litteään maahan! Olemme siis olleet hetken erossa kun olin siellä, siksi en ole päässyt aiemmin kertomaan löydöistäni. Mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon litteään mahaan. 

Vierailija
22/25 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on mulle ihan uusi teoria. Mitä on maan alla, jos maa on litteä? Siis jos maa olisi pallo, niin olisi helppo ymmärtää, että kun poraat maan läpi tarpeeksi syvälle, niin saavut toiselle puolelle. Mutta entä litteän maan teoriassa, mihin saavun kun poraan maahan. Mitä on maan alla?

Kilpikonna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki muutkin taivaankappaleet litteitä? Mikä,tuuri, että auringosta näkyy meille se litteä puoli eikä vain ohut sivusuikale, voisi olla aika paljon kylmempää meillä täällä.

Vierailija
24/25 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs litteään mahaan?

Luin jostain syystä koko aloituksen näin ja ihmettelin että mitä nyt taas :D

Vierailija
25/25 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe, luin että mies ei usko litteään MAHAAN, ja sinä olet hoitolassa alkanut uskomaan. Ymmärsin siis aloituksen niin, että ap ollut pitkään ylipainoinen ja toivo laihtumisesta ollut pitkään poissa, mutta nyt hoitolassa ap on alkanut uskomaan pystyvänsä siihen mutta mies ei usko että pystyy :D

Sitten luin kommentin soutamisesta avaruuteen ja en yhtään tajunnut mitä kommentoija tarkoitti, luulin että on hullu trollikommentti.. Sitten: AHAA ! :D💡

Haha, en siis ole ainut xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi