Mitkä bruttotulot, että nettoaa 3000-4000e/kk?
Mikä on bruttotulosi ja ammattisi, jos käteesi jää kuussa nettona 3000-4000e? Kiinnostaa siis, siksi kysyn. :) Olen itse yrittäjä toiminimellä ja nostan yleensä kuussa 2500e "palkkaa" itselleni. Pari vuotta sitten firmalla meni paremmin ja pystyin nostamaan nettona 3000-4000e/kk ja noihin summiin pyrin uudestaan...
Kommentit (24)
Brutto 5000, käteen jää n. 3100. Opettaja. Lisätuloja pitäisi jostain saada. Olisko yrittäjällä vinkkiä?
Vähän yli 5000,käteen n.3500 ,it-hommissa,korkeakoulu tutkinto
Brutto on 4800 € ja siitä jää käteen 3100 €.
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista? Paljonko sun kunnassa on veroäyri? Kuulutko kirkkoon? Onko sulla valtava asuntolaina tms?
nettikauppayrittäjä kirjoitti:
Mikä on bruttotulosi ja ammattisi, jos käteesi jää kuussa nettona 3000-4000e? Kiinnostaa siis, siksi kysyn. :) Olen itse yrittäjä toiminimellä ja nostan yleensä kuussa 2500e "palkkaa" itselleni. Pari vuotta sitten firmalla meni paremmin ja pystyin nostamaan nettona 3000-4000e/kk ja noihin summiin pyrin uudestaan...
Olen sijoittanut kuukausiosinkoa maksaviin firmoihin (USA ja Kanada) joista tulee joka kk tuloja palkkatulojen lisäksi. Suosittelen sulle samaa niin rahaa tulee oli firmalla myyntiä tai ei. Sen sijaan että pyrit nostamaan palkkaasi, koita hankkia firmasi tuloksesta riippumattomia tuloja.
Brutto 4600, netto 3100. En kuulu kirkkoon.
Miehen palkka vajaa 8000 brutto, netto vajaa 4000. Johtaja pörssiyrityksessä.
6400€ brutto ja 3400€ netto. Tuossa on kyllä autoetu mukana. Ilman sitä netto olisi lähelle 4000€
7000 - 8000e brutto, riippuen päivystyksien määrästä. Käteen jää 4000 - 4500e. Lääkäri
Miehellä 6000 - 7000 e, riippuen ylitöistä yms ja käteen jää 3500-4000. Projektipäällikkö it alalla
What if kirjoitti:
No, ansaitsen 9 000 euroa kuussa ja kåteen jää autoedun jälkeen 4300.
Muutama kotihoidontuki tulee hoidettua tuolla veropotilla...
Aika hienolla autolla ajelet, kun mulla jää 6800:sta saman verran. Ei autoa.
Brutto noin 6900, netto noin 4000. Ei autoetua mutta lounasetu on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista? Paljonko sun kunnassa on veroäyri? Kuulutko kirkkoon? Onko sulla valtava asuntolaina tms?
Tämän on ihan normaali netto kirkkoon kuuluvalle espoolaiselle (kunnallisvero 18 %). Itselläni on samat brutto ja netto. Ainoana vähennyksenä minulla on ammattiyhdistyksen jäsenmaksu.
Miehelläni on brutto noin 6700 ja netto 4000. Olemme molemmat diplomi-insinöörejä.
Rutto 5500+auto+lounas+netti+puhelin+"firman kortti"
Kätteen jää 3300.
Vierailija kirjoitti:
What if kirjoitti:
Aika hienolla autolla ajelet, kun mulla jää 6800:sta saman verran. Ei autoa.
"Autoetu" on etu vain todella paljon ajaville. Vaivaton toki.
Brutto noin 4900, netto hieman alle 3200. Akateeminen koulutus, päällikkötitteli.
Tässä ketjussa tiivistyy se, että bruttopalkasta huolimatta netto pyörii suht samoissa lukemissa. Vittumaista.
Brutto noin 4600 josta jää muutamaa kymppiä vajaa 3000 käteen Helsingissä. En kuulu kirkkoon ja tuossa palkan ennakonpidätyksessä on huomioitu noin 6000 euron pääomatulon verotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän on ihan normaali netto kirkkoon kuuluvalle espoolaiselle (kunnallisvero 18 %). Itselläni on samat brutto ja netto. Ainoana vähennyksenä minulla on ammattiyhdistyksen jäsenmaksu.
Miehelläni on brutto noin 6700 ja netto 4000. Olemme molemmat diplomi-insinöörejä.
Okei. No Espoossa on aika alhainen kunnallisvero% siis. Mulla on lähes 22.
Peruskoulun ja lukion tunneista nettoan 2450€/kk. Iltaisin opetan työväenopistolla ja lisäksi pidän viikonloppukursseja 1-2 kertaa kuukaudessa toiminimellä. Yhteensä nettotulot ovat noin 3200€ kuukaudessa. Mutta töitä on tosiaan niin paljon, ettei paljoa jää aikaa puolisolle tai kotitöille. Työni on kuitenkin palkitsevaa ja koen sen olevan tärkeää myös kaiken ikäisille oppilailleni.