Mitkä bruttotulot, että nettoaa 3000-4000e/kk?
Mikä on bruttotulosi ja ammattisi, jos käteesi jää kuussa nettona 3000-4000e? Kiinnostaa siis, siksi kysyn. :) Olen itse yrittäjä toiminimellä ja nostan yleensä kuussa 2500e "palkkaa" itselleni. Pari vuotta sitten firmalla meni paremmin ja pystyin nostamaan nettona 3000-4000e/kk ja noihin summiin pyrin uudestaan...
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Rutto 5500+auto+lounas+netti+puhelin+"firman kortti"
Kätteen jää 3300.
Kun mulla oli tuo brutto ja samat kulut (ilman lounasetua) käteen jäi 2600€?? Lucky you
10
What about kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What if kirjoitti:
No, ansaitsen 9 000 euroa kuussa ja kåteen jää autoedun jälkeen 4300.
Muutama kotihoidontuki tulee hoidettua tuolla veropotilla...
Aika hienolla autolla ajelet, kun mulla jää 6800:sta saman verran. Ei autoa.
En ajele millään superhienolla, auton hinta n. 40 000 euroa. Verotus on todella progressiivinen. Saatko mätkyjä, onko sinulla paljon vähennyksiä?
Vaikuttaa oudolta. Meillä työsuhdeauto jonka hinta on n 50 000€, verotusarvo 830€ ja verovaikutus nettoon n 650€
10
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brutto on 4800 € ja siitä jää käteen 3100 €.
Miten on mahdollista? Paljonko sun kunnassa on veroäyri? Kuulutko kirkkoon? Onko sulla valtava asuntolaina tms?
Tämän on ihan normaali netto kirkkoon kuuluvalle espoolaiselle (kunnallisvero 18 %). Itselläni on samat brutto ja netto. Ainoana vähennyksenä minulla on ammattiyhdistyksen jäsenmaksu.
Miehelläni on brutto noin 6700 ja netto 4000. Olemme molemmat diplomi-insinöörejä.
No ei kyllä ole. Espoolainen. Brutto 5100, netto 3300. Ja tolla joudun maksamaan mätkyjä. Eli miettinyt veroprosentin nostoa. Kuulun kirkkoon. Asuntolainan korosta vähennyksiä.
Datonomi, it-alalla.
En ajele millään superhienolla, auton hinta n. 40 000 euroa. Verotus on todella progressiivinen. Saatko mätkyjä, onko sinulla paljon vähennyksiä?