Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuijottava mies.

Vierailija
06.10.2017 |

Laittakaa syitä miksi mies tuijottaa/katsoo. Flirtin lisäksi. Katsoo siis silmiin. Mutta ei muuta. Hän on varattu.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähän aspegeri, enkä osaa tulkita, mikä on luontevaa katsomista ja mikä tuijottamista. Kun olin lapsi, niin moitittiin puolestaan siitä, että katson ohi. Tasapainon löytäminen on vaikeaa, kun ei sitä luontaisesti osaa.

Vierailija
22/26 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori mies. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa... itseäni ärsyttää töllääjät. Tulisivat vaikka juttelemaan, kun ujouskaan ei ole ilmeisemmin ongelma( muuten ei kehtaisi tuijottaa).

Näin entisenä tuijottelijana miehenä voin sanoa, että se johtuu usein huonosta omatunnosta. Mies joka tuijottaa etäältä mutta ei tule tutustumaan kyllä pitää sinua söpönä, mutta voi kokea, ettei hän ole tarpeeksi hyvä ja epäilee omaa viehättävyyttään. Nuorempana tämä oli itselleni yleinen ongelma kun en oikein arvostanut itseäni ylipäätänsä ja useimmiten miehillä tämä on se syy miksi tuijotetaan mutta ei tulla tutustumaan. Se rohkeus ja itsevarmuus täytyy vain opppia kuten minäkin opin luottamaan itseeni ja toisiin ihmisiin.

Tällä miehellä ei ole itsetunto ongelmia mielestäni. Hän puhuu seurassani paljon, ehkä flirttaileekin. Katsoo silmiin hyvin intessiivisesti ja kun katson takaisin ei käännä päätä. Lisäksi kaverini on sanoneet että hän katsoo minua tarkkaan.

Koska numeroaan ei antanut ei kuitenkaan riittävän kiinnostunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset katsovat minua pitkään, koska olen erikoisen näköinen. Dey want da puzzi :D

Vierailija
24/26 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset katsovat minua pitkään, koska olen erikoisen näköinen. Dey want da puzzi :D

Hän ei ole lapsi. Enkä ole oudon näköinen.

Vierailija
25/26 |
07.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori mies. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa... itseäni ärsyttää töllääjät. Tulisivat vaikka juttelemaan, kun ujouskaan ei ole ilmeisemmin ongelma( muuten ei kehtaisi tuijottaa).

Näin entisenä tuijottelijana miehenä voin sanoa, että se johtuu usein huonosta omatunnosta. Mies joka tuijottaa etäältä mutta ei tule tutustumaan kyllä pitää sinua söpönä, mutta voi kokea, ettei hän ole tarpeeksi hyvä ja epäilee omaa viehättävyyttään. Nuorempana tämä oli itselleni yleinen ongelma kun en oikein arvostanut itseäni ylipäätänsä ja useimmiten miehillä tämä on se syy miksi tuijotetaan mutta ei tulla tutustumaan. Se rohkeus ja itsevarmuus täytyy vain opppia kuten minäkin opin luottamaan itseeni ja toisiin ihmisiin.

Tällä miehellä ei ole itsetunto ongelmia mielestäni. Hän puhuu seurassani paljon, ehkä flirttaileekin. Katsoo silmiin hyvin intessiivisesti ja kun katson takaisin ei käännä päätä. Lisäksi kaverini on sanoneet että hän katsoo minua tarkkaan.

Koska numeroaan ei antanut ei kuitenkaan riittävän kiinnostunut?

Vaikea sanoa. Joskus voimme kokea itse jotain mitä toinen ei koe, mutta kieltämättä hän kyllä kuulostaa seuraa etsivältä. Mainitsit ettei numeroaan antanut, se voi olla, että hän kyseenalaistaa itseään vaikka pitää sinua viehättävänä. En ole varma etsiikö hän avioliitossa oleville ongelmille korviketta vaiko onko hän ihan tosissaan sinusta kiinnostunut. Oletko hänelle siitä maininnut huomaavasi ja kysynyt mistä on kyse?

Vierailija
26/26 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

T- Tuijjottaa🐾🐶" TT- tujjoittaa ( 💦💦‼⁉‼💧💧💧☂☔ MÄ TAAS, AATELIN HOMMATA , JOKA,TAATUSTI TUI- JJOTTAA! .. VIHIKOIRAN, joka tuijottaa, Nuuskii, ja Etsii , Haistaa, ja, Tuijottaa. Soijeilla silmillään 👁 Sinua, ja Sinua , Ja ja SUAKIN! Nimeän sen Mikki Hiiren Koiran Nimikaimaksi Plutoksi! Jälkikoiran .

Kuka Laittaa Paremmaksi!??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän