177cm pitkä mies :0! Mutta asettamani minimi raja miehelle on 181cm! Mitä teen?
Kommentit (22)
A. Tuo on täysin huomaamaton ero.
B. Olisin huolissani ap:n psyykkeestä!
No mitä ihmettä ?? 177cm ja 181cm kumpakin ovat suunilleen 180cm paikkeilla mitä väliä jollain parilla sentillä on?
Story of my life.
T: Komea lihaksikas lyhyt 177cm mies..
On liikaa. Mieti, kun laitat korkkarit jalkaasi. Näky on kuin Pekka&Pätkä.😂😂😂
Hommaat miehelle neljän sentin piilokorot kenkiin.
No annat sille arvosanan 1/5. Kuten minäkin annan nyt sinulle.
Korkkarit miehelle. Tai lobotomia sulle.
Riippuu ja roikkuu vehkeen pituudesta ja paksuudesta. Erityisesti paksuudesta. Muusta viis.
Vierailija kirjoitti:
Story of my life.
T: Komea lihaksikas lyhyt 177cm mies..
Et kyllä musta oo lyhyt, mun mies on saman pituinen enkä pidä häntä lyhyenä. Ja suomalaisten miesten keskipituus on 179,6 cm.
Miehet kertovat kokonsa yläkanttiin. Olen käynyt kahdet treffit syksyllä. Oma mittani on 169cm ja miehet ilmoittivat pituudekseen 176cm ja 177cm. Molemmat olivat pituisiani, vaikkei jaloissani ollut korkkarit.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kertovat kokonsa yläkanttiin. Olen käynyt kahdet treffit syksyllä. Oma mittani on 169cm ja miehet ilmoittivat pituudekseen 176cm ja 177cm. Molemmat olivat pituisiani, vaikkei jaloissani ollut korkkarit.
Tämän takia olen treffaillut miehiä livenä, en somessa. Näkee heti millainen mies oikeasti on. Ryhti, pituus, ulkonäkö.
Mene jalkojen lyhennysleikkaukseen. Itse en alkaisi katselemaan noin pitkää naista.
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki, lähinnä epätoivoiset. Sama ilmiö tosin päin, moni nainen valehtelee painonsa.
Miksi ap:n piti kirjoittaa 181 eikä 180 ja paljastaa itsensä provoksi?
Ovatko homomiehet muka yleensä noin tarkkoja pituudesta?
0/5
Minä olen lyhyt mies. 173. Mutta en tunne itseäni lyhyeks muiden ukkojen seurassa. Suurin osa on siinä samoissa mitoissa. Keskiarvoa nostaa pitkät miehet. Suurin osa 172-178. Sitten on nämä 180-190. 60- luvulla yli 180cm oli jo pitkä mies. Nykyisin nuoret kundit kasvaa pidemmiksi.
Ystäväni on huomattavasti pidempi (8-10cm) kuin miehensä. Kaksi lasta, onnellisesti avioliitossa. Pituusko ratkaisee, eikö henkisellä kemialla ole väliä?
Vierailija kirjoitti:
Miksei miehet ole rehellisiä? Paljastuu se mitta siinä treffeillä kuitenkin. En jättäisi treffejä lyhyen miehen kanssa väliin, jos muuten kiinnostaa. Valehtelu jo alkumetreillä on total turn off.
Kannattaa unohtaa se lyhyt mies kun normaalimittaisiakin on tarjolla.
Kasvat aikuiseksi.