Miten vihjata naiselle että olen varakas?
Tai en nyt ehkä varakas (vielä) mutta hyvätuloinen ikäisekseni.
Kyseessä siis aasialaistaustainen erittäin kaunis ja seksikäs nainen, joka käy aina silloin tällöin työpaikallani siivoamassa.
Olen ymmärtänyt aasialaisten naisten olevan tavallistakin tarkempia miehen tuloista. Voisin esitellä esim. autoani, mutten koskaan törmää häneen parkkipaikalla.
Kommentit (37)
Jep, pyydä treffeille! Aasiassa mies vie. Eli nyt munaa kehiin vähän ja unohda hiirimäiset vihjailutaktiikat.
Vielä yksi ongelma edellisen lisäksi: kyseessä on erittäin pienikokoinen nainen ja minä taas olen 190 cm pitkä. Kokoeroa on siis todella paljon. Yleensä kai naiset eivät pistä isoakaan kokoeroa pahakseen, mutta Suomessa tuskin on yhtä pieniä naisia, joten miten mahtavat tuolla päin suhtautua pitkiin miehiin?
Vierailija kirjoitti:
Vielä yksi ongelma edellisen lisäksi: kyseessä on erittäin pienikokoinen nainen ja minä taas olen 190 cm pitkä. Kokoeroa on siis todella paljon. Yleensä kai naiset eivät pistä isoakaan kokoeroa pahakseen, mutta Suomessa tuskin on yhtä pieniä naisia, joten miten mahtavat tuolla päin suhtautua pitkiin miehiin?
Selviää, kun pyydät hänet ulos.
No miten varmistan, että hän ymmärtää mitä tarkoitan jos pyytäisin treffeille?
En tiedä kuinka paljon osaa suomea perus tervehdysten jne. lisäksi
AP
Etkö halua että kanssasi sinun itsesi eikä rahan takia? Mitä voitat sillä että yrität ostaa naisen, et sinä itsekään tule sillä lailla onnelliseksi kun mietit että kuppaako nainen sinulta rahat ja kuksii jotain jonka kanssa oikeasti haluaa olla. Jos olet vain seksin perässä niin järkevämpää on reilusti ostaa. Tulee halvemmaksikin.
Jätä väliin jos sattuu olemaan tuntemani nainen. Joudut vain suuriin vaikeuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Etkö halua että kanssasi sinun itsesi eikä rahan takia? Mitä voitat sillä että yrität ostaa naisen, et sinä itsekään tule sillä lailla onnelliseksi kun mietit että kuppaako nainen sinulta rahat ja kuksii jotain jonka kanssa oikeasti haluaa olla. Jos olet vain seksin perässä niin järkevämpää on reilusti ostaa. Tulee halvemmaksikin.
Noo ajattelin kyllä, että saattaisi tykätä minusta muutenkin, mutta hyvätuloisuudella voisi saada vetoapua.
AP
Heiluttelet suurieleisesti autosi avaimia sormillasi. Voit terästää vaikutelmaa lauleskelemalla kasuaalisti "...mää porche-poika ooooon dadamddidamdidam..." Voit myös "vahingossa" kompastua hänen edessään, niin että suuret setelit vain lentelevät taskuistasi. Tätä kannattaa harjoitella kotona ensin. Etköhän näillä pärjää. Onnea matkaan!
Vierailija kirjoitti:
Jätä väliin jos sattuu olemaan tuntemani nainen. Joudut vain suuriin vaikeuksiin.
Kateellinen siiderivalas
Vierailija kirjoitti:
No miten varmistan, että hän ymmärtää mitä tarkoitan jos pyytäisin treffeille?
En tiedä kuinka paljon osaa suomea perus tervehdysten jne. lisäksi
AP
Millä tavalla olit ajatellut esitellä autoasi niin, että hän varmasti ymmärtää tarkoituksesi, jollet osaa kuitenkaan treffeille pyytää? Helpompi mun mielestä olisi pyytää treffeille ja käyttää tarvittaessa esim englantia, kuin esitellä vieraalla kielellä autoansa niin, että vastapuoli ymmärtää sinun olevan varakas, mutta ei silti pidä sinua rahoillaan rehvastelijana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen siiderivalas
No nii, nyt päästiin ketjun varsinaiseen asiaan! Yllättävän kauan kesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noo ajattelin kyllä, että saattaisi tykätä minusta muutenkin, mutta hyvätuloisuudella voisi saada vetoapua.
AP
Osta suuri ja kallis merkkirannekello, lisäksi merkkivaatteita joissa logo näkyvissä, laukut ja jos silmälasit niin myös kalliita merkkituotteita.
Joo tottakai se tuli Suomeen just siksi että pääsee siivoomaan...
Englantia varmaan osaa? Kysyt että haluaisiko hän lähteä treffeille(date) vaikka ravintolaan, sano vielä että tarjoat.
Näkee kyllä sun (merkki)vaatteista, kengistä ja esim. kellosta että oot rahamiehiä.
Fiksu ja seksikäs mies ei vihjaile mitään eikä puhu rahasta. Sen näkee olemuksesta ja siitä että mies maksaa epäröimättä kahvittelut ja ravintolakäynnit. Auto ei kerro mitään, suurin osa hienoista autoista on työsuhdeautoja:)
Kyllähän tuo nainen tietää jo suunnilleen minkälaisessa asemassa olet jos kerran käy työpaikallasi.
Tietysti heittelet palkkakuittejasi lattialle. Hän sitten niitä siivotessaan huomaa, että siinäpä onkin upea rahamies!
Vierailija kirjoitti:
Tietysti heittelet palkkakuittejasi lattialle. Hän sitten niitä siivotessaan huomaa, että siinäpä onkin upea rahamies!
:D
Täällä yllytetään koska aasialaisnaisia tuodaan nyt trumpin tallista tänne. Niin oli Vegasin Paddokilleckin tullut muija kehiin. Nyt valoja! Tämä palsta on nimenomaan niitten yllyttäjien pesäkkeitten pesäke - jopa bankissa varoitettiin tästä palstasta!
Miksi ihmeessä sinun pitäisi vihjata jotain asiasta? Pyydä hänet ulos.