Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä kätilöt jaksaa päivästä toiseen katella ulvovia mammoja?

Vierailija
06.04.2006 |

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en laita itselleni sankarin viittaa mutta ideana on se ettei anna sen kivun viedä itseään paniikkiin ja hysteriaan

mielen hallintaa siskot, pelkojaan ja kipujaan voi hallita

ensimmäinen on tullut täysin luomusti minullakin ja synnytys kesti 11,5 tuntia missään vaiheessa ei tarvinnut kiroilla

kuulin toisesta huoneesta kaikki kirosanat mitä olla voi mietin kirosiko äiti lapsensa, ajattelin onko minulla tuollaista pelon sekaisin tuntein ei ollut todellakaan täytyy osata synnyttää rentotua niiden supistusten välillä ja ottaa pikku nokosia ja taas sitten mennään kohti seuraavaa supistusta joka edistää lapsen tuloa, ole oman synnytyksesi " herra" ja anna kehon tehdä työtä älä tappele vastaan

tässä muutama neuvo

kaksi lasta olen synnyttänyt että olen käyttänyt ilokaasua kivunlievitykseen muuta en ole halunnut vaikka on tarjottu

olen sitä mieltä että jos osaa nauttia estoitta seksistä ja olla vapaa ja on sinut oman kehonsa kanssa kaikissa tilanteissa ei tule näitä kauhukokemuksia synnytyksestäkään

Niillä on vaikeuksia synnytyksessä joiden sietokyky muillakin elämänalueilla on olematon

raskausaikana en tarvinnut/vaatinut/halunnut mitään erityiskohtelua ja

hössötystä mitä moni täällä palstaileva mamma naukuu kasvakaa aikuisiksi

Vierailija
22/38 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koe, että sitä pitäisi anteeksi pyytää. Vain naiset voivat olla toisilleen näin julmia, että synnytyskivuissakin pitäisi pystyä miettimään mitä sanoja suustaan päästää. Menkää hoitoon tutkituttamaan päänne, sairaat ämmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kanssa satuttiin länskään viikonlopuksi eikä ollut kuin ilokaasua tarjota, joka ei auttanut yhtään. Jos vielä lapsia teen, saavat luvan syntyä arkena, tai jossain muussa sairaalassa. ;)

Vierailija
24/38 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkuin raiskattu nainen joka on kaikkea muuta kuin estoton seksin suhteen, mutta synnytin täysin kiljumati, ilokaasulla jopa nauttien fyysisestä ponnistuksesta ja ennen kaikkea tuloksesta! : )

Vierailija
25/38 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lapsi syntyi ilman puudutteita kun tuli niin nopeasti ettei keritty laittaa ja kipu oli karrrmea. Mutta ei mulle tullut siinäkään vaiheessa mieleenkään että alkaisin kiroamaan ja huutamaan hulluna. Ei se minusta parempaa tee mutta silti en ymmärrä näitä ulvoajia ja kiroajia...

Vierailija
26/38 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toinen lapsi syntyi ilman puudutteita kun tuli niin nopeasti ettei keritty laittaa ja kipu oli karrrmea. Mutta ei mulle tullut siinäkään vaiheessa mieleenkään että alkaisin kiroamaan ja huutamaan hulluna. Ei se minusta parempaa tee mutta silti en ymmärrä näitä ulvoajia ja kiroajia...

Minusta EI ole sairasta, ettet sinä käyttäytynyt niin, mutta sairasta ON, ettet pysty ymmärtämään muita kuin itseäsi. Toivottavasti et ole kätilö, etkä minkään sortin asiakaspalvelija.

Olet varmaan muutenkin elämässäsi epäempaattinen, itsekäs, narsisti, egoisti, joka ymmärtää tasan oman kokemuspiirin sisään sulkeutuvat asiat.

Vierailija
27/38 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä huvikseen kutsuta voimasanoiksi. Jos kiroo eli käyttää voimasanoja synnytyksessä, ei se eukkoa pahenna ; )

Vierailija
28/38 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Olet varmaan muutenkin elämässäsi epäempaattinen, itsekäs, narsisti, egoisti, joka ymmärtää tasan oman kokemuspiirin sisään sulkeutuvat asiat."

Vierailija
29/38 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos on siis " sinut oman kehonsa kanssa" ja estoton seksissä niin ei tule kauhukokemuksia synnytyksessä/synnytyksestä? Olen varmaan jotenkin harvinaisen tyhmä mutta mä en näe noilla minkään valtakunnan syy-yhteyttä.

Vierailija
30/38 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" 34 Hoh hoh, olipahan tekstiä...Mitähän tuollaiset syytökset kertovat sinusta? Kirosanat vain puuttuivat, mikset käyttänyt niitä jos niitä muutenkin tykkäät niin käyttää?"

Taisivat " syytökset" kolahtaa ihan juuri oikeaan " koiraan" .

Empatikykyäkin voi harjoitella. Onnea terapiaan.

Vierailija
31/38 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä itsekeskeisten/tyytyväisten narttujen klubi tästä on tullut. Eipä taida olla mitään inhimilliseen elämään liittyvää asiaa, jonka kautta ei voisi nostaa itseään jalustalle/dissata muita. Yhdessäkään miesvoittoisessa foorumissa/news-ryhmässä etc., jota olen seuraanut ei ole näin raadollinen meininki. Kyllä suomalainen nainen on luomakunnan kruunu. Ei voi olla noin paska itsetunto, että tarvitsee jopa synnytyskokemuksilla leuhkia - ne ovat kuitenkin varmaankin yksi kaikkein henkilökohtaisempia asioita mitä olla voi ja monelle synnyttäneelle hyvinkin arka juttu. HÄVETKÄÄ!

Vierailija
32/38 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kiroamatta kun supistus kestää yhteen menoon kaksi tuntia... Eikä tuo ponnistusvaihekaan ollut helppo, vauvalla oli vielä iso pää, että silleen. Synnytyksiä on kovin erilaisia....

Vierailija
33/38 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anelin. Oli helvetillistä synnyttää vieläpä avotarjonnassa..Karjuin kyllä ku leijona mut eipä hävetä yhtään.

Vierailija
34/38 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi mitä pahvipäitä täällä palstailee

rukoilkaa jumalaa älkää paholaista

Vierailija
35/38 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin itse olla muuten ihan hiljaa voihkintaa ja voivottelua lukuunottamatta, mutta kun viimeisellä ponnistuksella oli aikomus saada koko loppuvauva ulos niin kyllä karjaisin loppua kohden ja HYVÄ TULI.

Vierailija
36/38 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se nyt vain ole kiinni siitä, miten kipuun suhtautuu. toiset ynisee hiljaa ja toiset karjuu. Mutta niinhänsanotaan ea:ssakin, että aina niiden luo ekana jotka eivät päästä ääntäkään..

Että se teidän teoriasta, " kovimmat kivut- eniten ääntä ja laajempi repertuaari kirosanoja" ..

HÖPÖ HÖPÖ

Vierailija
37/38 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei saa pakottaa yhtään mihinkään, kuten tylsiin kotitöihin, koska olen raskaana. Ja seksissä olen tasan niin estoinen kuin aikuinen ihminen voi olla. Ja välillä ei viikkokausiin ole seksiä ollenkaan. Eli tällä profiililla minun TÄYTYY olla valittajasynnyttäjä.

Ja voi ysin teorioiden heikkoutta, kun en olekaan! Olin juuri ysinlainen hiljainen ja valittamaton synnyttäjä, joka sen lisäksi, että hoiti synnytyksen mallikelpoisesti, ohjeiden mukaan ja hiljaa, juuri näin tekemällä myös kumosi ysin aukottoman teorian! Ah, minua maailman mullistajaa!!

Vierailija
38/38 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ette osaa edes synnyttää saati tulla raskaaksi luomusti ja synnyttää l lapsia luomusti

herne eikun ihan koko palko on jatkuvasti nenässä ja kaikki sen sukulaiskasvit

minusta on hauskaa kun lämpenette aina ja aina uudestaan näistä samoista teemoista

terveisin 9, kolmen äiti joka on estoton seksissä ja huutamaton synnytyksessä ja muutenkin loisto tyyppi joka hehkuu pimeässä :-) :-) ;-)

ja tuo valon tai tuskan arkeenne päivästä päivään