Hei sinä rahaton äiti
Jos kelpaa niin voisin lahjoittaa postimaksujen hinnalla Bona vauvanruokapurkkeja siis 5-8kk ikäsilletarkoitettuja. Päiväystä vielä runsaasti jäljellä. T: toinen välillä samassa tilanteessa oleva 4 lapsen yh. =)
Kommentit (12)
kuin osallistuisin esim. siihen taaperokassi-keräykseen.
Autetaan ekaks meitä suomalaisia!
pidetään oikeesti tosistamme huolta, ja kaikkien äitien puolta :D
Mutta miten? Jos lahettaisin sinulle jotain, niin mista saisin osoitteesi? Ja miten? Minka ikainen poikasi on? Eli minka kokoisia vaippoja tarvitset?
... jotka on jääneet pieniksi! Pampersin baby dry, kokoa 3. Minkä ikäinen poika sulla on? Haluaisin kans auttaa!
Idea, miten saisimme yhteystietosi: Perusta joku anonyymi sähköpostiosoite, johon voisimme laittaa " virallisesta" sähköpostistamme viestin ja sinä voisit taas laittaa osoitteesi vastausviestinä.
kivalta kuulostaa tuo kun on auttavaisia ihmisiä!
Ja en kylla tieda, mista ma sen pojan repasin...=))
Kun tehdään jotain ihan sydämensä hyvyydestä ja auttamisen halusta... Tai ehkä kaikkien pitäis tehdä palvelus lähimmäiselle ainakin kerran päivässä...<3
Niin pikkuneidistähän sä puhuit! Anteeksi, sisälukutaito on huono tähän aikaan...
Multa löytyy muuten muutama purkki korvikettakin, jos käytät, me ei enää sitä tarvita, kun neiti on jo niin iso.
Mä voisin lähettää vaikka sulle jotain valmispastapusseja, jos vain jotenkin saisin suhun yhteyden. Nopsasti laita jotain yhteystietoja, kun mä lähden kohta nukkumaan!!!
Liivinsuojiakin olisi, jos imetät, niitä mulla ainakin meni ihan kamalasti!
voisin vaippoja lahjoittaa kun on jotain paketteja joita ei tullu käytettyä.. ei keritty. samoin voisin sinulle laittaa postissa knorrin pussikeittoja.