Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei opeta lapsilleen, ettei toista saa satuttaa?

Vierailija
06.10.2017 |

Millainen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämätön. Ei välitä omasta lapsestaan. Sehän tulee saamaan vielä kunnolla nekkuun, kun joku lapsi päättääkin hupsistarallaa puolustautua.

Vierailija
2/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opetin mun pojan lyömään takaisin jos häntä lyödään. Harrastaa nyrkkeilyä ja kyllä pojalta lähtee terävät koukut 8v pojaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä opetin mun pojan lyömään takaisin jos häntä lyödään. Harrastaa nyrkkeilyä ja kyllä pojalta lähtee terävät koukut 8v pojaksi.

Tämä. Itse annoin nyt lapselle luvan puolustautua, mutta vaan puolustautua.

Vierailija
4/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Itse annoin nyt lapselle luvan puolustautua, mutta vaan puolustautua.

Joo mun poikaan ei yksikään p-ar-t-a-l-a-p-si koske se on varma!

Vierailija
5/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen opettanut lapseni juoksemaan karkuun. Hän on nopea ja pääsee karkuun isompiakin. Jokainen omilla vahvuuksillaan.

Vierailija
6/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

empatiakyvytön

Vierailija
7/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen hämmästelee, että ihanne maailmaa ei ole? Tuolla on tavaton määrä lapsia joilta puuttuu  kodinhoiva ja turva kokonaan. Aikuinen, jolla ei ole ollut normaaleja tunnesiteitä lapsuudessa ei osaa aikuisenekaan kantaa vastuuta vanhenmuudessaan.

Vierailija
8/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arka ja hyvin kasvatettu lapsi on eriasioita. Toivottavasti se ei tule kiusaajalle yllätyksenä. Miksi vaan toinen saisi lyödä? Aikuinenkin opetetaan puolustamaan itseään. Pahimpia on nämä tädit ja opettajat, joiden mielestä kuvio on normaali käytäntö. Eikö ihmisen kuulukaan olla sivistynyt?

Vierailija
9/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekkoa, jalkapalloa tai muuta vastaavaa kontaktilajia harrastavan lapsen vanhempi.

Vierailija
10/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin vastattu kysymykseen kun jengi alkoi vaan kehuskelemaan miten ovat opettaneet lapsensa tappelemaan.

Vierailija
11/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan empatiakyvytön ja välinpitämätön. Meille opetettiin lapsuudessa sekin että pitää varmistaa ettei liiskattu hyönteinen jää kitumaan.

Jos ikinä lapsia saan niin opetan kyllä suojelemaan itseään mutta muita ei saa aiheettomasti satuttaa.

Vierailija
12/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen ihminen hämmästelee, että ihanne maailmaa ei ole? Tuolla on tavaton määrä lapsia joilta puuttuu  kodinhoiva ja turva kokonaan. Aikuinen, jolla ei ole ollut normaaleja tunnesiteitä lapsuudessa ei osaa aikuisenekaan kantaa vastuuta vanhenmuudessaan.

Pentu kasvatuslaitokseen tai ainakin pois normaalien ihmisten keskuudesta.

Vierailija
13/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhtautuisitte jos lapsenne huutelisi hävyttömyyksiä maahanmuuttajille?

Vierailija
14/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvin vastattu kysymykseen kun jengi alkoi vaan kehuskelemaan miten ovat opettaneet lapsensa tappelemaan.

Joo kaada uusi kuppi teetä ja haukkaa pala poutapäiväkakkua kukkahattutäti, mun poikaa te arapit ette saa!!!

Vierailija
15/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee oma aloitus! Itse olen myös sitä mieltä, että puolustautua saa ja pitää. Eihän raiskaajankaan anneta vapaasti raiskata vaan pistetään vastaan vimmatusti.

ap

Vierailija
16/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kokemusta tällaisesta. Olen tosin nähnyt miten teidän m-a-m-u-li-i-n-i kultapojat h-u-o-r-it-te-l-e-e vanhoja suomalaismummoja ja hakkaavat ihmisiä kun ei saada omaa tahtoa läpi.

Vierailija
17/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee oma aloitus! Itse olen myös sitä mieltä, että puolustautua saa ja pitää. Eihän raiskaajankaan anneta vapaasti raiskata vaan pistetään vastaan vimmatusti.

ap

Eiku pistetään naiden ensin vimmatusti ja sitten vasta jälkikäteen syytetään raiskauksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi