Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka et tehnyt paljon mitään (varsinaisesti sillä silmällä etsinyt miestä tai parisuhdetta) sen eteen että löytäisit rakkaan, kerro ensitapaamisestanne!

Vierailija
06.10.2017 |

Eli sattuman kaupalla löysitte toisenne ilman että oli haku päällä. Kuinka tapasitte ja miten seurustelunne lähti käyntiin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei kai koskan oo halu päällä? Kaikki suhteeni ovat alkaneet sattumalta, en kulje ympäriinsä ajatellen törmäävääni unelmien prinssiin.

Vierailija
2/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei kai koskan oo halu päällä? Kaikki suhteeni ovat alkaneet sattumalta, en kulje ympäriinsä ajatellen törmäävääni unelmien prinssiin.

Missä tapasit nämä henkilöt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole haku päällä, se on epätoivoista ja noloa. Miehet tulevat vahingossa vastaan.

Vierailija
5/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeastaan tapasimme ekan kerran leikkipuistossa. Minä olin 5v. ja mies seitsemän vuotta vanhempi. Ei ollut rakkautta ensisilmäyksellä sillä mies rikkoi vaivalla tekemäni hiekkalinnan :D Seurustelun aloitimme kun olin 24v, En oikein tiedä mistä kaikki sai alkunsa. Yhtäkkiä vaan humattiin että tykätään toisistamme muunakin kuin kavereina.

Vierailija
6/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tapasit nämä henkilöt?

Yhden hississä matkalla bileisiin kun oli 16v. (Suhde kesti 1v)

Yhden kaverin luona kun oltiin katsomassa isolla porukalla jalkapalloa televisiosta (suhde kesti 6v).

Yhden kun olin kaverin ja sen kavereiden kanssa uudessa kaupungissa baarissa ja yksi hänen tuttu lähestyi minua (ollaan edelleen yhdessä).

Vierailija
7/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Yhteisten tuttujen kautta aina tavannut.

Vierailija
8/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisten tuttujen kautta tavattiin. Tiedettiin sitä kautta toistemme olemassaolosta jo etukäteen, ja mielenkiinto oli molemminpuolisesti herännyt. Ehkä meitä vähän jopa yritettiin parittaa toisillemme :).  Oltiin kaveriporukalla bileissä, ja niiden jälkeen sain sähköpostitse treffiehdotuksen, siitä se lähti nopeasti etenemään.

Harrastuksista on aikaisemmin löytynyt. Taitaa olla niin, että tapaan mieluummin ensin porukalla, tai isommasta ryhmästä bongaan tyypin joka vaikuttaa kiinnostavalta. Kun toinen ei tiedä olevansa tarkkailuni kohteena niin varmaan antaa rehellisemmän kuvan itsestään. Ja siinä paremmin näkee millainen toinen oikeasti on, ei vain sitä mitä kertoo olevansa (esim. onko ystävällinen, auttavainen, antaa muillekin suunvuoroa ym. mitä arvostan).

Vierailija
9/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin molemmat yökerhon tanssilattialla umpihumalassa. Siitä se lähti :)

Vierailija
10/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin olin baarissa, tästä on kyllä jo lähemmäs 10v aikaa. Kyseessä oli jotkut esim opiskelijabileet tms "tapahtuma". Mies oli opiskelija silloin, itse en, joten en muista oliko se tapahtuma juuri opiskelijabileet, mutta joku kuitenkin että siellä oli tavallaan erilaista porukkaa kuin yleensä. Mm mieheni, joka ei käy oikeastaan ikinä tuollaisissa disko baareissa. No kuitenkin, olin siellä kaverini kanssa, ja siellä oli yksi tuttavani kavereidensa kanssa (ml nykyinen mieheni). Tervehdin ihan normaalisti tätä tuttavaa ja hän minua, ja seurueemme tervehtivät toisiaan. Ja siitä se sitten lähti.

Menimme jatkoillekin nykyisen mieheni luokse (mitään ei silloin tapahtunut, siis pussailua tms, yhtään mitään). Ja aamulla lähdimme pois ja mies pyysi numeroni ja laittoikin sitten viestiä ja kutsui minut kylään luokseen, vai oliko se lenkille, en muista enää. Joka tapauksessa suhteemme eskaloitui ( :D ) nopeasti, sanoisin että kuukauden päästä jo käytännössä asuimme yhdessä. Virallisesti muutimme yhteen vajaan vuoden kuluttua ensitapaamisesta.

Vaikka se ei ollut rakkautta ensi silmäyksellä, eli ei mitään "katseemme kohtasivat ja se oli siinä", niin tosi nopeasti se ihastuminen sitten tapahtui ja ei siinä ollut mitään epäselvää kummankaan osapuolen suunnalta.

Kiitän vieläkin onneani, että menin silloin moikkaamaan tätä tuttavaa, ja ylipäänsä olin baarissa silloin ja mieheni myös. Se oli tosi sattumaa. Ei meillä ole vieläkään sellaisia yhteisiä harrastuksia tms, missä tapaisimme, jos emme olisi silloin tavanneet.

Vierailija
11/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimpotin lähintä ovikelloa ja kysyin onko sattumalta sokeria lainata? siitä se sitten lähti. poikamme on valloittava persoona jolla on isän luonne ja äidin tahto.

Vierailija
12/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin tutustumaan kaverin pikkuveljeen kun kävimme heidän kotonaan. Kaveri lähti ulkomaille ja pikkuveli alkoi käydä meillä. Siitä se sit lähti...

Vierailija
13/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaverilla vaihtamassa kesärenkaita, siis kaverin mies auttoi, en itse osaa laittaa :D Heidän naapuri kiinnostui minusta silloin kun näki ohimennen. Kun menin kesällä tämän pariskunnan luokse grillaamaan niin se heidän naapuri liittyi seuraamme (taloyhtiössä yhteisen grillikatos). Siitä se lähti. Seurusteltiin noin vuosi.

Vierailija
14/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin yhteisen tutun syntymäpäiväjuhlissa.

Tiesin toisten puheista että mies oli minusta kiinnostunut joten suostuin ihan huvikseni lähtemään treffeille kun mies myöhemmin laittoi viestiä.

Jokin toisen luonteessa ja olemuksessa vain klikkasi,vaikka ensivaikutelma ei ollutkaan kummoinen.Nyt yhdessä lähemmäs 15v,mies on paras ystäväni.

Välillä tulee kyllä mietittyä minkälaisen kultakimpaleen olisin missannut jos en olisi kyseisille treffeille suostunut.

Vierailija
15/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin nykyisen aviomieheni kolme vuotta sitten junassa. Meillä oli mukava keskustelu parin tunnin matkan  ajan ja lopuksi vaihdettiin numeroita. 

Siihen aikaan olin onnellisesti sinkku, tyytyväinen elämääni eikä mies ollut ulkoisesti yhtään tyyliseni, tai niin ainakin silloin luulin. Olisin antanut pakit jos olisi tullut juttelemaan baarissa tai Tinderissä vastaan. Mies soitteli ja tekstaili melkein pari kuukautta ja aina keksin tekosyitä tapaamisemme esteeksi. Kun sitten menin ekoille treffeille, sydämeni jäi sille tielle ja tiesin että tässä on sielunkumppanini!

Vierailija
16/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi kliseistä sanoa, että löysi rakkauden, kun sitä vähiten odotti. Näin kävi minulle kuitenkin. Aikaisemmin oli vuosikausia tiivis haku päällä, mutta mikään ei onnistunut. Vasta kun olin hyväksynyt sen tosiasian, että tässä saattaa mennä vuosiakin sinkkuna ja hyvä niin, alkoi tapahtua.Ehkä sitä on jotenkin rennompi, kun antaa asioiden tapahtua eikä väkisin yritä. Tavallaan pitää menettää toivonsa löytääkseen sen uudelleen:)

Klassinen tapaus, löytyi lähempää kuin olisin arvannutkaan. Ihminen, jonka olin tuntenut kaveritasolla jo useamman vuoden. Kumpikin huomasi ilokseen, että molemmat ovat vapaita...Siitä se sitten lähti.

Vierailija
17/17 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin tinderiä koska välillä kännykkäpelistä loppui elämät ja oli tylsää. Siellä se tuli vastaan ja tulimme sen verran hyvin (tai oikeastaan loitavasti) juttuun että lopulta tavattiin. Oikeassa elämässä mies oli samanlainen kuin netissä eli mielenkiintoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi