Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen nappaa rappukäytävään pudonneen hanskan itselleen?

Vierailija
06.10.2017 |

Toinen hanska putosi rappukäytävään. Kun lähdin sitä parin minuutin päästä etsimään, se oli jo viety.

Minkälainen ihminen ottaa yhden hanskan itselleen? Eikä nosta sitä esim ikkunalaudalle tai jopa hissin vieressä olevalle ilmoitustaululle.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että hanska putosi juuri rappukäytävään eikä ulos tai jonnekin asuntoosi? Eikai kukaan yksittäistä hanskaa nyysisi.

Vierailija
2/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen varma, että se putosi sisäpihalle tai rappukäytävään. Siinä se just on, ei kai kukaan yhtä hanskaa nyysi - meidän talossa nyysii!

PS

Epäilen toisessa kerroksessa asuvaa tanttaa, joka käyttää aina hissiä vaikka asuu kakkosessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin itselleni runkkuhanskaksi. Saat sen takaisin jos haluat, sisävuori on tosin kovettunut ''eritteen'' vuoksi.. hehh..

Vierailija
4/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mua ainakaan kiinnosta hikinen hanskasi! Minkälainen ihminen luulee, että jotain ihmistä kiinnostaisi pölliä yksittäinen hanska?

Vierailija
5/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut nyysivät, ei ole varaa ostaa hanskoja. Kun on kahdet hanskat, on pari. Nykyisin viedään kaikki, mikä irti lähtee.

Vierailija
6/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitko sen sisäpihan, jos on vaikka hanska jossain pusikossa tai nostettu oksalle? On kyllä ihme kleptomaani kyseessä jos joku oikeasti sen itselleen ottanut rapusta.

Vierailija
7/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt, kun joku on innoissaan ottanut itselleen nahkahanskan, joka oli jäänyt joltain bussipysäkille. Sanoi vielä kaverilleen, että mahtavaa, näitä kun löytää aika usein, voi osua kohdalle useampikin yhteensopiva pari.

Vierailija
8/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikätinen 'pitkäkyntinen' joka huomaa että, "himpskatti, kappas vasemman käden hanska!"  ja hänellä  kun sattuu se (siihen hansikkaaseen juuri sopivan kokoinen) vasen käsi vielä olemaan jäljellä...

Vierailija
9/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikätinen rosvo.

Vierailija
10/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on röyhkeitä. Mun lapsi sai toisen lapasen pois ja tiputti maahan vaunusta. Parin minuutin päästä oltiin taas kohdassa, jossa se tippui ja joku nainen oli sovittamassa sitä omalle lapselleen. Huikkasin, että se taitaa olla meidän lapanen ja saanko vilkaista. En oo ikinä nähnyt kenelläkään naamaa niin väärin päin, kuin tällä naisella, kun nimi ja lapasen kuviot täsmäsi ja laitoin sen takaisin omalle lapselleni kiittäen häntä, kun poimi sen maasta.

Vierailija
11/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On köyhiä,mutta kaikki köyhät eivät  ole varkaita. Tuttavani asui kerrostalossa, josta varastettiin pyykit kuivaushuoneesta, ei voinut autoa säilyttää pihalla, tehtiin ilkivaltaa. Eräs kaupungin kerrostalo, etelä-suomessa. Kaikki varastetaan.

Vierailija
12/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut on röyhkeitä. Mun lapsi sai toisen lapasen pois ja tiputti maahan vaunusta. Parin minuutin päästä oltiin taas kohdassa, jossa se tippui ja joku nainen oli sovittamassa sitä omalle lapselleen. Huikkasin, että se taitaa olla meidän lapanen ja saanko vilkaista. En oo ikinä nähnyt kenelläkään naamaa niin väärin päin, kuin tällä naisella, kun nimi ja lapasen kuviot täsmäsi ja laitoin sen takaisin omalle lapselleni kiittäen häntä, kun poimi sen maasta.

En kestä! Aivan uskomatonta :DDD

Vierailija
13/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen varastaa hautausmaalta? Kynttilälyhty lähtee, joka jättää tilalle surkeamman. Kukkia viedään. Suututtaa. Kuka kehtaa varastaa haudalta.

Vierailija
14/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On köyhiä,mutta kaikki köyhät eivät  ole varkaita. Tuttavani asui kerrostalossa, josta varastettiin pyykit kuivaushuoneesta, ei voinut autoa säilyttää pihalla, tehtiin ilkivaltaa. Eräs kaupungin kerrostalo, etelä-suomessa. Kaikki varastetaan.

Minä yllätin kerran yövuorosta tullessa jonkun neuvokkaan pitkäkyntisen, joka koitti varastaa naapurin pyörää, jonka lukko oli jäässä kusemalla sitä sulaksi. :D

Vierailija
15/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kestä! Aivan uskomatonta :DDD

Oli kyllä pokassa pitelemistä, kunnes pääsin turvallisen matkan päähän nauramaan tilanteelle. Hetken mietin, pitäiskö kysyä pitääkö sille lapselle neuloa omat, ettei äidin tarvi parittomia nyysiä.

Vierailija
16/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiiii tukehdun nauruun siiderit menee väärään kurkkuun. 😂🤣🤣🤣😆😭

Vierailija
17/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se olin, mutten tunnusta!

Vierailija
18/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupiköyhä

Vierailija
19/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutiköyhä, sanottiin meillä. Niillä on useita löydettyjä lue varastettuja hanskoja.

Vierailija
20/23 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

varas on joko yksikätinen rosvo tai michael jacksonin haamu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi