Minkälainen ihminen nappaa rappukäytävään pudonneen hanskan itselleen?
Toinen hanska putosi rappukäytävään. Kun lähdin sitä parin minuutin päästä etsimään, se oli jo viety.
Minkälainen ihminen ottaa yhden hanskan itselleen? Eikä nosta sitä esim ikkunalaudalle tai jopa hissin vieressä olevalle ilmoitustaululle.
Kommentit (23)
Valitettavasti olen varma, että se putosi sisäpihalle tai rappukäytävään. Siinä se just on, ei kai kukaan yhtä hanskaa nyysi - meidän talossa nyysii!
PS
Epäilen toisessa kerroksessa asuvaa tanttaa, joka käyttää aina hissiä vaikka asuu kakkosessa.
Minä otin itselleni runkkuhanskaksi. Saat sen takaisin jos haluat, sisävuori on tosin kovettunut ''eritteen'' vuoksi.. hehh..
No ei mua ainakaan kiinnosta hikinen hanskasi! Minkälainen ihminen luulee, että jotain ihmistä kiinnostaisi pölliä yksittäinen hanska?
Kyllä jotkut nyysivät, ei ole varaa ostaa hanskoja. Kun on kahdet hanskat, on pari. Nykyisin viedään kaikki, mikä irti lähtee.
Tutkitko sen sisäpihan, jos on vaikka hanska jossain pusikossa tai nostettu oksalle? On kyllä ihme kleptomaani kyseessä jos joku oikeasti sen itselleen ottanut rapusta.
Minä olen nähnyt, kun joku on innoissaan ottanut itselleen nahkahanskan, joka oli jäänyt joltain bussipysäkille. Sanoi vielä kaverilleen, että mahtavaa, näitä kun löytää aika usein, voi osua kohdalle useampikin yhteensopiva pari.
Yksikätinen 'pitkäkyntinen' joka huomaa että, "himpskatti, kappas vasemman käden hanska!" ja hänellä kun sattuu se (siihen hansikkaaseen juuri sopivan kokoinen) vasen käsi vielä olemaan jäljellä...
Jotkut on röyhkeitä. Mun lapsi sai toisen lapasen pois ja tiputti maahan vaunusta. Parin minuutin päästä oltiin taas kohdassa, jossa se tippui ja joku nainen oli sovittamassa sitä omalle lapselleen. Huikkasin, että se taitaa olla meidän lapanen ja saanko vilkaista. En oo ikinä nähnyt kenelläkään naamaa niin väärin päin, kuin tällä naisella, kun nimi ja lapasen kuviot täsmäsi ja laitoin sen takaisin omalle lapselleni kiittäen häntä, kun poimi sen maasta.
On köyhiä,mutta kaikki köyhät eivät ole varkaita. Tuttavani asui kerrostalossa, josta varastettiin pyykit kuivaushuoneesta, ei voinut autoa säilyttää pihalla, tehtiin ilkivaltaa. Eräs kaupungin kerrostalo, etelä-suomessa. Kaikki varastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on röyhkeitä. Mun lapsi sai toisen lapasen pois ja tiputti maahan vaunusta. Parin minuutin päästä oltiin taas kohdassa, jossa se tippui ja joku nainen oli sovittamassa sitä omalle lapselleen. Huikkasin, että se taitaa olla meidän lapanen ja saanko vilkaista. En oo ikinä nähnyt kenelläkään naamaa niin väärin päin, kuin tällä naisella, kun nimi ja lapasen kuviot täsmäsi ja laitoin sen takaisin omalle lapselleni kiittäen häntä, kun poimi sen maasta.
En kestä! Aivan uskomatonta :DDD
Minkälainen ihminen varastaa hautausmaalta? Kynttilälyhty lähtee, joka jättää tilalle surkeamman. Kukkia viedään. Suututtaa. Kuka kehtaa varastaa haudalta.
Vierailija kirjoitti:
On köyhiä,mutta kaikki köyhät eivät ole varkaita. Tuttavani asui kerrostalossa, josta varastettiin pyykit kuivaushuoneesta, ei voinut autoa säilyttää pihalla, tehtiin ilkivaltaa. Eräs kaupungin kerrostalo, etelä-suomessa. Kaikki varastetaan.
Minä yllätin kerran yövuorosta tullessa jonkun neuvokkaan pitkäkyntisen, joka koitti varastaa naapurin pyörää, jonka lukko oli jäässä kusemalla sitä sulaksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä! Aivan uskomatonta :DDD
Oli kyllä pokassa pitelemistä, kunnes pääsin turvallisen matkan päähän nauramaan tilanteelle. Hetken mietin, pitäiskö kysyä pitääkö sille lapselle neuloa omat, ettei äidin tarvi parittomia nyysiä.
Aiiii tukehdun nauruun siiderit menee väärään kurkkuun. 😂🤣🤣🤣😆😭
Rutiköyhä, sanottiin meillä. Niillä on useita löydettyjä lue varastettuja hanskoja.
varas on joko yksikätinen rosvo tai michael jacksonin haamu
Oletko varma että hanska putosi juuri rappukäytävään eikä ulos tai jonnekin asuntoosi? Eikai kukaan yksittäistä hanskaa nyysisi.