Vanhempien rasittava käytös.
En jaksa. En vaan jaksa tätä. Olen kotoa jonkin aikaa sitten poismuuttanut ainoa lapsi. Luulin että poismuutto auttaisi, mutta tämä jatkuu edelleen.
Olen terve, täysjärkinen opiskeleva nuori aikuinen. Mutta vanhempani holhoavat, kohtelevat minua kuin lasta ja valehtelevat asioistani sukulaisilleni. Kaikkea sanomaani epäillään, ja tekemilleni virheille naureskellaan vuosia.
Sain juuri tietää että isäni oli kertonut veljelleen etten osaa maksaa laskuja ajallaan (???) ja joudun siis muuttamaan takaisin kotiin. Minulla ei ole mitään, siis mitään aavistusta mistä tämä on keksinyt tuollaista. Olen aivan poikki, tällaista tapahtuu jatkuvasti. En keksi mitään muuta ratkaisua kuin pistää välit lopullisesti poikki.
Minulla on melko sama tilanne. 19v muutin pois kotoa, nyt olen 27v, kahden lapsen äiti eikä juuri mikään ole muuttunut. Äitini on selvä narsisti, eikä kunnioita minua ollenkaan. Lapsisitani hän ei ole ollenkaan kiinnostunut, ei koe itseään mummoksi tms......aina yrittää etsiä vikoja myös miehestäni. Itse olen tullut siihen tulokseen, että kun nyt on itsella jo oma elämä, niin en siihen narsisti äitiä tarvitse (kun ihana anoppi löytyy) ja olen vähentänyt käytejä vanhemmilla. Puhelimeen en ole vastannu vuosiin, koska äitille ei järkipuhe mene perillä, eikä hän ota todesta mitään mitä sanon. Että jos hän olisi pelkkä kaveri tms, niin välit olisi katkennut jo vuosia sitten, mutta kun sukulaisista ei pääse eroon. Stemppiä sinulle AP. Koitetaan kestää.