Kuka on prince Harryn isä?
Vanhemmat eivät ole punatukkaisia, eikä suvussakaan ole muita kuin Harry?
Tuli mieleen Outlanderista, joille syntyi punatukkainen tyttö.
Kommentit (33)
Varma tieto. kirjoitti:
Walesin prinssi Charles tietenkin, koska hän oli Harryn äidin Dianan aviomies. Naisen aviomies on aina myös naisten lasten isä, koska eihän naimisissa tai muutenkaan avioliitossa elävä nainen saa harrastaa seksiä muiden miesten kuin oman miehensä kanssa. Samoin mies saa harrastaa seksiä vain vaimonsa, avovaimonsa tai naisystävänsä kanssa.
Sarlesi harrasti ensimmäisessä avioliitossaan seksiä vaimonsa ja naisystävänsä kanssa.
Prnssi Philip on sekä Williamin että Harryn isä. Charlesilla ei seiso kuin Camillan kaa.
Äidillä maantien värinen tukka ja isä ihan blondi. Minä olen punatukkainen. Suvussa ei ole muita punatukkaisia mutta silti isälleni tulee punertava parta eli jossain geeneissä se on.
Omat lapseni eivät perinneet minun "värejä" vaan isän mutta tyttö on ihan saman näköinen kuin minä ja minun äitini.
Minulla on punainen tukka. Samoin serkkuni lapsilla. Pojallani on punainen tukka.
Isäni tukka oli vaalea, mutta paljon pisamia. Äitini on ehta tummatukkainen karjalainen. Isän puolelta mummoni oli vaalea, isoisäni oli maantienvärinen. Mutta mummon kertoman mukaan hänen enonsa oli punatukka.
Ilmeisesti mieheni ja serkkuni vaimon puolella on punatukkaista geeniä. Mieheni on vaalea, serkkuni vaimo taas tumma.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuka on Williamin isä?
Kts 23
Hänellä on sama isä pikku myyn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuka on Williamin isä?
Paavo Lipponen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prinssi Charles. Dianan veli on punapää.
Täysin identtiset nenän piirteet eli kyllä on C poika.
Juuri näin. Samoin selkeät hörökorvat tulevat Charlesilta. Paksu hiuslaatu ja hiusten punnerrus äidin puolelta. James Hewitillä on sitä paitsi muistaakseni ruskeat silmät, joten heidän yhteisellä pojalla olisi todennäköisesti ollut eri silmät kuin Harryllä (siniset). Dianan seurustelu Hewittin kanssa alkoi siinä vaiheessa, kun tämä toimi Dianan poikien ratsastuksen opettajana, joten sekin ampuu tätä sitkeää isyyshuhua alas.
Walesin prinssi Charles tietenkin, koska hän oli Harryn äidin Dianan aviomies. Naisen aviomies on aina myös naisten lasten isä, koska eihän naimisissa tai muutenkaan avioliitossa elävä nainen saa harrastaa seksiä muiden miesten kuin oman miehensä kanssa. Samoin mies saa harrastaa seksiä vain vaimonsa, avovaimonsa tai naisystävänsä kanssa.