Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitkä todella pienet asiat teitä ärsyttää ihmisissä?

Vierailija
06.10.2017 |

MInua esim. mässytys, purkan pureskelu oikein kuuluvasti jne..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa puhujat

Hitaasti ja leveästi kävelevät

Besserwisseröinti

Sinisilmäisyys ja "naiivi" yksinkertaisuus

Vierailija
22/26 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sössöttäminen ja lässyttäminen

Esimerkiksi lapsille voi puhua lempeästi, vaikka artikuloi selkeästi ja käyttää oikeita sanoja. Hoivakieltä kimitän toki itsekin, mutta sehän on vain puhetta eri nuotilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaus & tien tukkiminen. Esimerkiksi liukuportaissa seistään rinnakkain ja parhaimmillaan sen jälkeen jäädään seistä möllöttämään paikoilleen portaikon päähän. Lisäksi ärsyttää toiset koiranulkoiluttajat, sellaiset jotka kulkevat noin kymmenen metriä jäljessä ja seuraavat koko lenkin ajan. Oma koira kurkkii koko ajan olkansa taakse ja on stressaantunut, mikä stressaa myös minua. Ja vaikka yrittää itse muuttaa reittiä, toinen seuraa perässä kuin liimattuna....

Vierailija
24/26 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutavat teinit kauppakeskuksissa

Vierailija
25/26 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitaus & tien tukkiminen. Esimerkiksi liukuportaissa seistään rinnakkain ja parhaimmillaan sen jälkeen jäädään seistä möllöttämään paikoilleen portaikon päähän. Lisäksi ärsyttää toiset koiranulkoiluttajat, sellaiset jotka kulkevat noin kymmenen metriä jäljessä ja seuraavat koko lenkin ajan. Oma koira kurkkii koko ajan olkansa taakse ja on stressaantunut, mikä stressaa myös minua. Ja vaikka yrittää itse muuttaa reittiä, toinen seuraa perässä kuin liimattuna....

Aaaargh itsekin vihaan näitä seuraajia! Jotkut selvästi tekevät sen tahallaan, koska heidän koiransa kulkee reippaammin toisen koiran perässä. Nykyään teen niin, että jos takanatulija kääntyy kolmannen kerran samasta risteyksestä, käännyn ympäri ja lähden tulosuuntaan. Pari kertaa on käynyt niin, että se liimaantujakin kääntyy ja lähtee taas seuraamaan. Eikö ihmisillä ole mitään tapoja?!

Vierailija
26/26 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun ihmiset kesken ruokailun puhaltelevat "huomaamattomasti" röyhtäyksiä alaspäin, etteivät muut huomaisi. No toisaalta miten muutenkaan sen voi tehdä, jos se vaan väkisin tulee, mutta on se silti aika ällöttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan